quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef wyccie het volgende:
weer on topic: It could happen to you?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is een quote uit een superbekende film.... ik zoek er nog wel eentje bij... (lastig omdat het bijna allemaal hele herkenbare quotes zijn...)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef Sheridana het volgende:
Ik raak de draad kwijt!! HEEEEELP!!
Kijk gerust... er staat..... nietsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:13 schreef wyccie het volgende:
Mag ik dat stuk in spoiler zien of niet? Dat is een hint neem ik aan....
quote:Toughened your nipples, didn't it?
Sorry, bedoelde het blijkbaar anders dan jij het opvattequote:
't gras ook maar een wapje! I know you'd never do thatquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde het blijkbaar anders dan jij het opvatte
Ik zou dat nooit doen in elk geval maar ik ben dan ook vrij paranoid voor spoilersEr is een tijd geweest dat ik Trivia maar nauwelijks dufde spelen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:19 schreef Sheridana het volgende:
het is silence of the lambs denk ik..
Je kan tegenwoordig usercomments selecteren, zonder spoiler erinquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde het blijkbaar anders dan jij het opvatte
Ik zou dat nooit doen in elk geval maar ik ben dan ook vrij paranoid voor spoilersEr is een tijd geweest dat ik Trivia maar nauwelijks dufde spelen
Welke Hannibalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef wyccie het volgende:
oooh de nipple opmerking van Hannibalhehehe
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:23 schreef wyccie het volgende:
oooh... shit, sorry Sher. Was helemaal niet mijn bedoeling om de vraag goed te beantwoorden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |