Je was me net voor...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:52 schreef twentemeisje het volgende:
Columbo in al zijn films?
Oh...ik snap um alquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:53 schreef wyccie het volgende:
Wow....wat uh flitsend, voor mij? Cool..... leuk voor tijdens de vierdaagsefeesten
Nou ja, Peter Falk dan toch.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:52 schreef twentemeisje het volgende:
Leuk Pinball.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:52 schreef twentemeisje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh...ik snap um alHij was voor Chielus???
![]()
Dat verbaasde mij ook!!! (Of denk je nou dat ik met twentemeisje aan het MSN'en ben ofzo?)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:53 schreef ArtyShock het volgende:
Hoe kom je in 's hemelsnaam van zo'n vaag van details gespeend stukje omschrijving tot "Spoorloos"? Ik heb de films gezien, Spoorloos en de Amerikaanse versie, maar ik herken werkelijk níets in die omschrijving...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. worden.... kwam uit op Oxygen (met Adrien Brody), maar toen toch was daar ineens die andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-film....
[ Bericht 16% gewijzigd door wyccie op 19-07-2005 19:06:32 ]
Nou... Jij zegt 't.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:56 schreef wyccie het volgende:
Dat verbaasde mij ook!!! (Of denk je nou dat ik met twentemeisje aan het MSN'en ben ofzo?)
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk Pinball.....
Columbo is zooooo leuk. Het is de laatste tijd weer op SBS op zaterdag rond 5 uur. Helaas mis ik het begin net omdat ik nog winkelende mensen aan het wegjagen ben.
quote:All good things to those who wait.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook!!! (Of denk je nou dat ik met twentemeisje aan het MSN'en ben ofzo?)![]()
Edit uitleg:Thanks wyccie.... ik heb 'm nog nooit gezien....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door twentemeisje op 19-07-2005 19:08:41 ]
In dit geval niet zo'n heel leuk liedjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:01 schreef wyccie het volgende:
? Lijkt me eerder iets uit een songtext.
Het leuke daaraan is natuurlijk wel dat je dan niet weet hoe het gegaan isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:55 schreef wyccie het volgende:
Columbo is zooooo leuk. Het is de laatste tijd weer op SBS op zaterdag rond 5 uur. Helaas mis ik het begin net omdat ik nog winkelende mensen aan het wegjagen ben.
jij leest user comments van een film die je niet kent?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:01 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks wyccie.... ik heb 'm nog nooit gezien....![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef wyccie het volgende:
OOOOOOWWWW sorry!!!!! Wahahaha, sorry moet je ook een beetje uitlachen hoor.... stond er in al die user comments dan niks over in??? Had niet gedacht dat je iets over een film zou vragen die je nog niet gezien hebt.
Ik ga ff editen en spoilertaggen.....
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef ranja het volgende:
[..]
jij leest user comments van een film die je niet kent?![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef wyccie het volgende:
weer on topic: It could happen to you?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is een quote uit een superbekende film.... ik zoek er nog wel eentje bij... (lastig omdat het bijna allemaal hele herkenbare quotes zijn...)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef Sheridana het volgende:
Ik raak de draad kwijt!! HEEEEELP!!
Kijk gerust... er staat..... nietsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:13 schreef wyccie het volgende:
Mag ik dat stuk in spoiler zien of niet? Dat is een hint neem ik aan....
quote:Toughened your nipples, didn't it?
Sorry, bedoelde het blijkbaar anders dan jij het opvattequote:
't gras ook maar een wapje! I know you'd never do thatquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde het blijkbaar anders dan jij het opvatte
Ik zou dat nooit doen in elk geval maar ik ben dan ook vrij paranoid voor spoilersEr is een tijd geweest dat ik Trivia maar nauwelijks dufde spelen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:19 schreef Sheridana het volgende:
het is silence of the lambs denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |