Whehehehehequote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:01 schreef Petertjuhh het volgende:
En je bouwt op een valse manier een voorsprong op mij op.
Volgens mij wel ja.quote:
Ik vind alleen dat plaatje in je FB phet.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat plaatje in je FB phet.
Tjah, je hoeft alleen te werken als je geld nodig hebtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:19 schreef martinuhhh het volgende:
Ik moet nog steeds gaan werken, maar ik ben nog steeds lui.
Dan moet ik gaan werkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:20 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Tjah, je hoeft alleen te werken als je geld nodig hebt![]()
Ik hier ook nog zo 1 , als ik werk dan heb ik er naar 1 week al geen zin meer inquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:19 schreef martinuhhh het volgende:
Ik moet nog steeds gaan werken, maar ik ben nog steeds lui.
Ja dat heb ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:25 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ik hier ook nog zo 1 , als ik werk dan heb ik er naar 1 week al geen zin meer in, athans, dan werk ik een stuk slomer etc etc..
Damn , dat is genaaid.. maar wtf, je smoked ¤50,- euri wiet op in een week ? Woei damn !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:27 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. En mijn probleem is dat ik voor mijn ouders werk, en ik heb in mijn eentje de leiding over een snackbar. Dus ik moet alles zelf regelen, personeel, inkopen, alles. Dus ook wanneer ik zelf werk.
. En vandaag dus maar eventjes niet denk ik
.
Moet mijn vrije tijd toch een beetje nuttig gebruikenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:32 schreef Mattt het volgende:
[..]
Damn , dat is genaaid.. maar wtf, je smoked ¤50,- euri wiet op in een week ? Woei damn !![]()
Aah wat zieligquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:40 schreef Imberr het volgende:
ik ben supermoe en ik wil slapen maar ik moet nog veeeel doen vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |