roflmaocopter?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:28 schreef TC03 het volgende:
Dude in het echt is inderdaad zeer triest.
Net zoals mensen die LOL en ROFLMAOCOPTER ook zo uitsprekend. Net zoals pwned. En n00b. Nee ik heb het niet tegen jou RuffRyder..
"Wat je zegt ben je zelf" is net een beetje economischer en duidelijker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Wat je zegt dat een ander heeft heb je zelluf![]()
met je kont door de helft....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:24 schreef Klemvast het volgende:
[..]
"Wat je zegt ben je zelf" is net een beetje economischer en duidelijker.![]()
wat hij zegtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:35 schreef Furinax het volgende:
dudie, doe een beetje chill ofzo. Ga ff met in een 1337 strandstoeltje naar de chicka's pieken ofzo
Grappig, in Amsterdam zeggen we "met je kop onder lijn 11"quote:
quote:
wat een geweldig nuttige bijdrage aan dit topic, dude..quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:33 schreef StefanP het volgende:
Dude.
i know...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:29 schreef heroine het volgende:
DUDE!!!
Niets mis met nicknames met Dude erin, jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef American_Nightmare het volgende:
Duderinnetje is wel een van de domste nicknames ever.
Ehm, "dude" is een prima woord. Ik zeg het, dus het is goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:10 schreef American_Nightmare het volgende:
'Dude' zeg je als je uit Amerika komt, Amerikaans-Engels spreekt, en stoer probeert te zijn. Hier op Fok en ja zelfs op mijn voormalige opleiding (Informatica, DE verzamelplaats voor de grootste nerds) spreken mensen elkaar om de haverklap en te onpas aan met 'dude'. Niet alleen een enorm oude en achterhaalde term maar het staat ook nog eens erg kneuzig. 'Dude' is niet stoer, het is voor nerds.
Zo. En nou maar wachten op de eerste mongoloide puber die denkt grappig te zijn door hieronder 'dude' te zeggen. Op deze persoon doe ik vast dit:
Big Lebowski a.k.a. The dudequote:Op maandag 19 september 2005 01:35 schreef 2dope het volgende:
AN, you're being veeeery unduuuude...
quote:*Knalt gast neer* . Hmm, maybe I should've waited for him to tell me where it is...guess I'll have to find it myself, now!
Ja man.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |