Is toch lol man n00b, roflc0pt3r @ jou foolquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:28 schreef TC03 het volgende:
Dude in het echt is inderdaad zeer triest.
Net zoals mensen die LOL en ROFLMAOCOPTER ook zo uitsprekend. Net zoals pwned. En n00b. Nee ik heb het niet tegen jouw RuffRyder..
En je bent 15?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:30 schreef Casperrrr het volgende:
He dude, what the f*ck is er mis met dude?? Ik zeg het al 15 jaar![]()
Knap voor iemand die net 14 isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:30 schreef Casperrrr het volgende:
Ga jij effe snel met een breezerhoer op je schoot zitten en dan lopen klagen dat je ze niet mag neuken..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:30 schreef Casperrrr het volgende:
Schijnbaar. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:32 schreef SP het volgende:
dus iemand met de naam American Nightmare klaagt over het gebruik van engelse termen in het nederlandse taalgebruik?
Ik klaag over 1 term. Leer eens lezen ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:32 schreef SP het volgende:
dus iemand met de naam American Nightmare klaagt over het gebruik van engelse termen in het nederlandse taalgebruik?
Goedzo.quote:
Dude doe eens chill.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:10 schreef American_Nightmare het volgende:
'Dude' zeg je als je uit Amerika komt, Amerikaans-Engels spreekt, en stoer probeert te zijn. Hier op Fok en ja zelfs op mijn voormalige opleiding (Informatica, DE verzamelplaats voor de grootste nerds) spreken mensen elkaar om de haverklap en te onpas aan met 'dude'. Niet alleen een enorm oude en achterhaalde term maar het staat ook nog eens erg kneuzig. 'Dude' is niet stoer, het is voor nerds.
Zo. En nou maar wachten op de eerste mongoloide puber die denkt grappig te zijn door hieronder 'dude' te zeggen. Op deze persoon doe ik vast dit:
goed in het profiel kijken "rugrijder"quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Knap voor iemand die net 14 is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |