abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:27:34 #151
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_31262941
Ik ben inmiddels alweer gewisseld van master. Heb de eerste vier weken Health Policy, Economics & Management gedaan, maar dat beviel absoluut niet. Toen ben ik overgestapt naar Work & Health, wat heel goed bevalt!
Alleen val ik middenin twee projecten en moet ik alle literatuur inhalen van de afgelopen 4 weken, en tegelijkertijd bijblijven met de huidge taken. Véél werk....
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_31286709
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:05 schreef superheist het volgende:
En toen was het weer een maand verder! Inmiddels ben ik nu officieel lid van KoKo, en lid van de MaasSac. Het bevalt mij goed. De studie is ook leuk, M&O and M is wel makkelijk, QM1 vind ik alleen het mathematics gedeelte erg klote, moet ik maar eens goed in gaan verdiepen.

Hoe gaat het met de andere eerste jaars? (en meerderjaars)
[Hèhè, aanmelden bij FOK! eindelijk gelukt ]

Met mij gaat het goed hoor
Bij mij is QM precies hetzelfde... mathematics sucks! Had er maar 3 van de 8 goed bij die quiz van vorige week... Snik! Wel 86 procent bij het Aleks-gedeelte.
if you are so smart, then why aren't you rich?
pi_31286735
math is een eitje
pi_31288067
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 17:57 schreef runaway het volgende:
math is een eitje
stat ja math is iets minder voor mij....... ik hoop dat ik het met mijn A1,2 ga redden in de test over 2.5 week!
pi_31304208
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 17:56 schreef niksie het volgende:
[Hèhè, aanmelden bij FOK! eindelijk gelukt ]

Met mij gaat het goed hoor
Bij mij is QM precies hetzelfde... mathematics sucks! Had er maar 3 van de 8 goed bij die quiz van vorige week... Snik! Wel 86 procent bij het Aleks-gedeelte.
ik had er 4 v/d 8 goed (gegokt ) maar bij dat Aleks gedeelte, de eerste 5 vragen (van de rode 'slice') had ik nog nooit gezien.. Aleks vond dat ik dat wel kende, dus kon het niet oefenen.. snapte er geen moer van. Dat met Z gedoe was dan wel weer erg makkelijk.
pi_31328956
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:26 schreef superheist het volgende:

[..]

ik had er 4 v/d 8 goed (gegokt ) maar bij dat Aleks gedeelte, de eerste 5 vragen (van de rode 'slice') had ik nog nooit gezien.. Aleks vond dat ik dat wel kende, dus kon het niet oefenen.. snapte er geen moer van. Dat met Z gedoe was dan wel weer erg makkelijk.
Ow wat stom! Kon je ook niet bij review oefenen dan? je kunt in aleks op review klikken en dan extended review... en dan kun je volgens mij alles weer doen!

Ik had in die pre-test net gedaan alsof ik heel veel niet wist omdat ik idd van dit soort problemen gehoord had.

Ik ga naar college :-)
pi_31413987
Pff computer skills glad vergeten vandaag :-P
Gelukkig viel het niet op toen ik er daarstraks bij een ander groepje bij ging zitten... hehe!
pi_31424803
ik vond het echt rete simpel gewoon beetje miieegastat doen, en dan een lulverhaal.
Morgen maar niet naar de Recap, vind ik echt onzinnig.
pi_31489088
ik ging altijd alleen naar de Recap, daar werden meestal wel wat examendingetjes uitgelegd
pi_31545731
doet iemand toevallig 2e jaars psychologie?
pi_31604362
Volgende week vrijdag ga ik afstuderen.

Helaas moet ik dan gaan solliciteren. *zucht*
pi_31613656
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef superheist het volgende:
doet iemand toevallig 2e jaars psychologie?
ik volg een eerste jaars vak, erg leuk!

maar daar heb je niets aan natuurlijk wat wil je weten?
pi_31765070
hoe gingen de tentamens?

Ik zit bij beide IB vakken op het randje wel of niet halen, ligt aan de rest! (en dan maar hopen dat die het slechter gemaakt hebben )
pi_31785526
Ik heb QM gehaald met een 7
En Marketing / M of O ook zeker gepasst, had 49/60 op de meerkeuze dus hoef op het open deel nog maar 6/40 punten te halen.
Echt relaxed, nu heb ik lekker lang kerstvakantie!!
pi_31811716
QM gezakt
marketing had ik er 42 v/d 60 dus dat valt wel te halen neem ik aan.
pi_31870912
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:27 schreef miki het volgende:
Ik ben inmiddels alweer gewisseld van master. Heb de eerste vier weken Health Policy, Economics & Management gedaan, maar dat beviel absoluut niet. Toen ben ik overgestapt naar Work & Health, wat heel goed bevalt!
Alleen val ik middenin twee projecten en moet ik alle literatuur inhalen van de afgelopen 4 weken, en tegelijkertijd bijblijven met de huidge taken. Véél werk....
Hallo
kun jij mij dan wellicht informeren wat het verschil is tussen die 2 masters?
Hoeveel studenten zitten in die masters?
Wat voor bachelor/studie moet je eerst hebben gedaan om in te kunnen rollen?

Zat net zo ff te scrollen op mastersite van maastricht. Wil misschien naar maastricht gaan voor een master, ik doe nu economie in grunn.
pi_31872720
Net eerste tutorial Economics & Business gehad, ik vond het best leuk
Ook wel mooi dat je tenminste iets moet doen/onderzoeken dan alleen het boek lezen (MO&M)
pi_31879582
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:17 schreef superheist het volgende:
Net eerste tutorial Economics & Business gehad, ik vond het best leuk
Ook wel mooi dat je tenminste iets moet doen/onderzoeken dan alleen het boek lezen (MO&M)
Welk groepje zit je?

Ik vond het ook wel grappig ja, Redland en Blueland
Jij trouwens al iets van die gratis koffie gezien die ze uit zouden delen? ik niet namelijk! hehe.
pi_31886972
welke gratis koffie!?
ik zit in groepje 28 (laat dus)
opzich wel relax, behalve op vrijdag
pi_31929326
oeh Ec&B is niet alleen fun, je moet een paper gaan schrijven in APA stijle , echt royaal kut vond ik dat.
En die oliemarkt was ook verschrikkelijk, komen wel dingen van terug in het examen, dus leren!!!!

het boek vond ik wel erg leuk!!!!
  donderdag 3 november 2005 @ 18:23:55 #171
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_31934567
APA, dat is toch "common sense" op de uni? Wij moeten al sinds het eerste jaar papers in APA schrijven, gaat op een gegeven moment vanzelf!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_31934742
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:23 schreef miki het volgende:
APA, dat is toch "common sense" op de uni? Wij moeten al sinds het eerste jaar papers in APA schrijven, gaat op een gegeven moment vanzelf!
ja, maar Ec&B is een eerstejaars vak, krijg je voor het eerst te maken met APA.
pi_32021770
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:02 schreef superheist het volgende:
welke gratis koffie!?
ik zit in groepje 28 (laat dus)
opzich wel relax, behalve op vrijdag
Ze deelden afgelopen week gratis koffie-couponnen uit uit omdat de FdEWB weer beste van NL was geworden ofzo...
pi_32340638
Ik wil de uitslag van marketing!!
accounting is echt relaxed trouwens, blij dat ik m&o gehad heb!
pi_32346530
ik heb potsamme Finance and Accounting op 1 !!! punt niet gehaald!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')