[Hèhè, aanmelden bij FOK! eindelijk geluktquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:05 schreef superheist het volgende:
En toen was het weer een maand verder! Inmiddels ben ik nu officieel lid van KoKo, en lid van de MaasSac. Het bevalt mij goed. De studie is ook leuk, M&O and M is wel makkelijk, QM1 vind ik alleen het mathematics gedeelte erg klote, moet ik maar eens goed in gaan verdiepen.
Hoe gaat het met de andere eerste jaars? (en meerderjaars)
stat jaquote:
ik had er 4 v/d 8 goed (gegoktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:56 schreef niksie het volgende:
[Hèhè, aanmelden bij FOK! eindelijk gelukt]
Met mij gaat het goed hoor
Bij mij is QM precies hetzelfde... mathematics sucks! Had er maar 3 van de 8 goed bij die quiz van vorige week... Snik! Wel 86 procent bij het Aleks-gedeelte.
Ow wat stom! Kon je ook niet bij review oefenen dan? je kunt in aleks op review klikken en dan extended review... en dan kun je volgens mij alles weer doen!quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:26 schreef superheist het volgende:
[..]
ik had er 4 v/d 8 goed (gegokt) maar bij dat Aleks gedeelte, de eerste 5 vragen (van de rode 'slice') had ik nog nooit gezien.. Aleks vond dat ik dat wel kende, dus kon het niet oefenen.. snapte er geen moer van. Dat met Z gedoe was dan wel weer erg makkelijk.
ik volg een eerste jaars vak, erg leuk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef superheist het volgende:
doet iemand toevallig 2e jaars psychologie?
Halloquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:27 schreef miki het volgende:
Ik ben inmiddels alweer gewisseld van master. Heb de eerste vier weken Health Policy, Economics & Management gedaan, maar dat beviel absoluut niet. Toen ben ik overgestapt naar Work & Health, wat heel goed bevalt!
Alleen val ik middenin twee projecten en moet ik alle literatuur inhalen van de afgelopen 4 weken, en tegelijkertijd bijblijven met de huidge taken. Véél werk....
Welk groepje zit je?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:17 schreef superheist het volgende:
Net eerste tutorial Economics & Business gehad, ik vond het best leuk
Ook wel mooi dat je tenminste iets moet doen/onderzoeken dan alleen het boek lezen (MO&M)
ja, maar Ec&B is een eerstejaars vak, krijg je voor het eerst te maken met APA.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:23 schreef miki het volgende:
APA, dat is toch "common sense" op de uni? Wij moeten al sinds het eerste jaar papers in APA schrijven, gaat op een gegeven moment vanzelf!
Ze deelden afgelopen week gratis koffie-couponnen uit uit omdat de FdEWB weer beste van NL was geworden ofzo...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:02 schreef superheist het volgende:
welke gratis koffie!?
ik zit in groepje 28 (laat dus)
opzich wel relax, behalve op vrijdag
aah!! Klote!!quote:Op donderdag 17 november 2005 16:16 schreef runaway het volgende:
ik heb potsamme Finance and Accounting op 1 !!! punt niet gehaald!!!!
Dat is goed nieuws, Tnx!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef runaway het volgende:
er zijn helemaal geen tutorials voor PoS !!!! volgens mij waren die lectures nog niet eens verplicht.
Gewoon dat boekje van Klamer lezen en je moet een a4tje schrijven over 'hoe weet ik dat ik weer' ofzoiets........
gewoon doen wat er van je gevraagd wordt
Die resits maken om te oefenen is best handigquote:Question 13 Multiple Choice 0 of 0.5
At her current consumption level Amy get 0.5 times more marginal utility from an additional bagel than from an additional muffin. If the price of muffin is $2.00/each, then she is maximizing utility if the price of a bagel is
Selected Answer: Incorrect $3.00
Correct Answer: Correct $1.00
Gehaaldquote:Op woensdag 21 december 2005 12:11 schreef superheist het volgende:
Zo, accounting gehad, ging wel redelijk geloof ik. met een stuk of 10 vragen vraagteken..
Ik heb m ook gehaald!!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef superheist het volgende:
[..]
Gehaald![]()
Open gedeelte: financial: punt of 3Management: punt of 8
![]()
T?F gedeelte: 43 goed, 7 fout, 10 ?
gehaald dus![]()
ik had 35 punten. Sowieso gehaald dusquote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef superheist het volgende:
45 goed of 45 punten? Niet dat het uitmaakt, is sowieso hoog!
Ik had die break-even wel goed, alleen bij de tweede management vraag te weinig nurses gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |