Queen *kwijl*quote:
quote:
Jazeker Nirvanaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:52 schreef Miss.N het volgende:
Metallica [is dat voor mijn tijd?]
Nirvana [jep!]
Guns 'n Roses en Golden Earringquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:35 schreef Mischa_NL het volgende:
Heel erg veel: Deep purple, Rolling Stones, Iron Maiden (ook van nu dus), Golden Earring, Guns 'n Roses, Pearl Jam, Jimi Hendrx, Queen, Sex Pistols, The Ramones,black sabbath en ac/dc enzovoort
Hun populairste CD kwam rond de tijd uit dat je geboren werd dus ik zou zeggen: jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:52 schreef Miss.N het volgende:
Metallica [is dat voor mijn tijd?]
Nirvana [jep!]
Wat is dat indie dan? Ik ken wel indo rock maar kan me niet voorstellen dat mensen dat zo cool vindenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jimi Hendrix, The Beatles, Nirvana. En voor de rest veel indie, dat is wel van de laatste jaren maar niet echt bekend.
hier hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:35 schreef Mischa_NL het volgende:
Heel erg veel: Deep purple, Rolling Stones, Iron Maiden (ook van nu dus), Golden Earring, Guns 'n Roses, Pearl Jam, Jimi Hendrx, Queen, Sex Pistols, The Ramones,black sabbath en ac/dc enzovoort
Alles wat ik wilde zeggen..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:35 schreef Mischa_NL het volgende:
Ben ook 20, luister Motorhead, Pink Floyd, The Whoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik ben zelf niet echt een puber meer (20 jaar alweer) maar ik vroeg me af wat pubers goede muziek vinden van voor de jaren 90? Of houden jullie alleen van de "muziek" van tegenwoordig?
![]()
Queen!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Queen *kwijl*![]()
Vooral de prachtige videoclip van I want to break free![]()
Siouxie and the bansheesquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:30 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
The cure
Dead can dance
Bauhaus
Siouxie and the banshees
Iron maiden
Desert Rose is echt een super nummerquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
STING!![]()
Die gast is helemaaaaal geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |