Misschien is het je niet opgevallen, maar Mafia is geen racegame. En had een briljante setting, verhaallijn en gameplay.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
mafia? die hoort nog geeneens in de top 1000 wat een schijt game was dat, je rijd 1 kilometer te hard, politie achter je aan, je moest op een gegeven moment ergens bij een huis zijn die op een berg zat ofzo, had je auto geeneens het vermogen die weg omhoog te rijden
Dat mijn vriend, noemen ze nou realisme. Soms gebruikt in spellen om je echt de spelwereld in te trekken in plaats van dat je een bad-ass gangster bent die alles kan maken terwijl de politie alleen maar toekijkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
mafia? die hoort nog geeneens in de top 1000 wat een schijt game was dat, je rijd 1 kilometer te hard, politie achter je aan, je moest op een gegeven moment ergens bij een huis zijn die op een berg zat ofzo, had je auto geeneens het vermogen die weg omhoog te rijden
gast, het was een weg waar andere autos ook reden, aleen mijn auto trok et niet, leken wel scootmobielen en je was in de game meer bezig met auto rijden dan schieten en dat was te irritant aangezien je absoluut niet 2 kilometer harder mag rijden dan mochtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:18 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat mijn vriend, noemen ze nou realisme. Soms gebruikt in spellen om je echt de spelwereld in te trekken in plaats van dat je een bad-ass gangster bent die alles kan maken terwijl de politie alleen maar toekijkt.
politie achter me aan is geen probleem, maar welke agent zet in godsnaam een achtervolging in als je 55 rijd inplaats van 50quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:26 schreef Mas het volgende:
Je laat wel even duidelijk zien dat jij een goede smaak in games hebt, hoor! Dat de politie achter je aanzit is niet meer dan logisch, en voegt gewoon een extra dimensie toe aan het spel - anders zou het wel heel makkelijk zijn. Je loopt trouwens zowiezo te zeiken over een klein detail van een verder absoluut topspel.
Je doelt op dit gerucht:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:16 schreef MMaRsu het volgende:
Er komt toch ook een nieuwe versie van River City Ransom voor de Ds ?
Was een fake.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:16 schreef MMaRsu het volgende:
Er komt toch ook een nieuwe versie van River City Ransom voor de Ds ?
yep begrenzer ook aangehad, ging fucking traagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:15 schreef Yankee_One het volgende:
Je weet dat je een begrenzer aan kon zetten?
En dat je de politie kon zien op je radar?
En dat je harder kon rijden zolang ze je maar niet zagen?
En als je wilt dat de politie niet achter je aankomt als je te hard rijdt ga je lekker GTA spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |