nouw kijk, mijn vaduhrr, heehft een mercedûs en latuhrr wil ik net zo worden als mijn vaduhrr......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zaeg kearel, wat heb jij tegen onze donders leuke commissie?![]()
Net even de laatste dingen gehaald/geregeld voor de vakantie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker rustig hier Tolk, ben je vrolijk?
Vast welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo, valt er hier nog wat te neuken?
Staat nog een paard in de gangquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
O ja woensdag is de dag.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Net even de laatste dingen gehaald/geregeld voor de vakantie.
Sorry, ik meer het type Shetland Ponies!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:21 schreef VoreG het volgende:
Staat nog een paard in de gang
Het gat van de deurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH is er nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Franky had het toch ook niet over Shitland pony's?quote:
Dat wou ik net zeggenquote:
Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nouw kijk, mijn vaduhrr, heehft een mercedûs en latuhrr wil ik net zo worden als mijn vaduhrr......![]()
Dan ga jij op vakantie ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, maar woensdag wordt ook een leuke dag hoor.
Oee spannend Bluezzie!!! Nu maar wachten bij de foon? Hopen dat het stralen geholpen heeftquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:41 schreef Bluezz het volgende:
Terug van sollie, erg leuke baan, leuk gesprek, ik word vanmiddag gebeld.
Bedankt voor het stralen
klinkt goedquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:41 schreef Bluezz het volgende:
Terug van sollie, erg leuke baan, leuk gesprek, ik word vanmiddag gebeld.
Bedankt voor het stralen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |