quote:Whehe, ik ging nog even midden in de nacht zwaaien naar Fliepke, stoppen er gewoon nog drie fokkers_O_ . RepSCeT.
tenzij je je benen eraf hebt gefietst, dan kan je nog wel typen maar verders niet veel meerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Anders kon ik hier niet in levende lijve zitten te posten.
hier niet....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:03 schreef AllahHoeSnackBar het volgende:
Maar bij jullie doet ie het dus gewoon ?
En zat geloof ik...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:12 schreef Ascaroth het volgende:
Whehe, [bovenstaande user] is best grappig.
net regende het nog toen ik op de waalbrug fietstequote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:33 schreef Vampz het volgende:
gvd ik kan dus ff niet in slaap komenstink weer, veel te warm om te gaan slapen
![]()
neem die regen dan mee naar grootstalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
net regende het nog toen ik op de waalbrug fietste![]()
Das de andere kant voor mijquote:
Het heeft net geregend.quote:
Ja die gozer heeft er schijt aan. Net moest er ook al een auto uitwijken omdat hij gewoon naar achter rijdt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:40 schreef bonke het volgende:
toch wel link die heftruck die elke keer buiten het afgezette gebied komt
Wat was jullie actie?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:11 schreef Narutje het volgende:
Maar heh lexxie da was onze actie kwee nie of je die nog had meegekregen
Ik zou ook denken dat ie daar moet hangen. Vanaf het Fok-logo, langs het stoplicht bij de Oranjesingel, en dan naar boven kijken ofzo. Zou je denkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:41 schreef Frollo het volgende:
Ik heb gistermiddag nog de hele gevel van de Rabobank afgespeurd naar de camera, maar ik kon 'm niet vinden
Ik woon der vlakbij (á 200m) maar ik zit niet op m'n kamerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:54 schreef cyberrobin het volgende:
Ik zie FOK steeds slechter staan
Kut dat ik er niet vlakbij woon!
Wie is ze?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:20 schreef cyberrobin het volgende:
Ik dacht trouwens dat ze vanavond heel groot FOK gingen schrijven?
Staan nu 2 auto's met alarmlichten aan voor het logo , misschien een ongelukje?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:10 schreef TheVotary het volgende:
Ah inmiddels ook al een tribinune geplaatst. Dat doet het overzicht van het plein helemaal goed![]()
Als ik er vanavond langskom zal ik wel even zwaaien...![]()
Zijn er al mensen die ongelukken hebben gezien daar? Moet toch al wel wat blikschade te zien zijn geweest onderhand...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |