Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Dat is helaas geen optie. Dan ben je geen men meer! Omdat de e zo schriel en lief klinkt krijg je in een keer een mietjesakkoord
Die is prachtigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb trouwens enkele dagen geleden op een Gibson Les Paul Studio gespeeld, en echt zo verliefd op dat ding.
Nou ja, hij klinkt wel wat minder mannelijk met die hoge e er bij maar speel dan gwoon een a5quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:45 schreef vaagteken het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Als de e schriel klinkt denk ik toch dat je iets fout doet. Daarnaast heb je al een e in het akkoord zitten, dus in feite veranderd er niet heel veel. Hooguit klinkt het iets meer helder door de hoge e.
Ik vond hem anders behoorlijk lekker spelen, maar dat kan ook komen omdat mijn huidige gitaar een Squier isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:34 schreef DuranK het volgende:
En trouwens, die gibson les paul studio, das de goedkopere variant en ze schijnen nix waard te zijn. Ja oke voor thuis gebruik misschien maar ja![]()
Jij moet nog veel leren blijkbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:34 schreef DuranK het volgende:
Nou ja, hij klinkt wel wat minder mannelijk met die hoge e er bij maar speel dan gwoon een a5Doe ik heel vaak. Klinkt wat stoerder
![]()
Mijn vader heeft er al jaren een, en er is inderdaad totaal niks mee. Zeer goede gitaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:06 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij is er niks mis met die LP studio...
Fout.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef Jurrio het volgende:
Klopt, ik heb als acoustische gitaar ook drie nylon snaren en drie metalen snaren. Nu wil ik eigenlijk een keer overstappen naar electrisch.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Fout.
Je hebt gewoon 6 nylon snaren. Alleen zijn de laagste 3 ingewikkelt in staal oid.
Lol, wel bietje nichterig veel geshredquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:33 schreef Devlinsect het volgende:
Is dit niet iets voor de OP:
http://www.guitarshredshow.com/
Coole illegaal bezigzijnde ma heb jij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mijn ma heeft een paar leuke gitaar how-to-cd's gedownload. Ik brand er een paar en edit deze post straks wel om te melden of het wat is.
Die dingen zijn niets waard. Je kan beter 1 kopen die een redelijke kwaliteit heeft voor 150 of 200 Euro (2e hands heb je al een goeie) of 1 lenen (als je iemand kent met een gitaar). Die goedkope dingen kunnen nog wel eens stukgaan of onmogelijk te stemmen zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:54 schreef wlsandman het volgende:
he allemaal
Ik kreeg laatst een boekje thuis van de plaatselijke crea-centrum. Nu zit ik wel langer met het idee in mijn hoofd om gitaar te willen leren spelen, in dit crea-centrum wordt dit najaar een 'curus beginners' aangeboden. Je krijgt dan les in groepjes van 4-6 personen, de kosten zijn ¤80 voor 25 lessen van een half uur. Wat is jullie ervaring hiermee, ik zou heel graag gitaar willen leren spelen, alleen wel het liefst met een leraar en met natuurlijk veel oefenen thuis.
Ik zelf nog geen gitaar thuis, maar van anderen heb ik gehoord dat ik dan beter een goedkoop (accoustisch) gitaartje bij de blokker ofzo kan kopen voor ¤40 om het te leren..... verstandig of niet?
en is zo´n gitaartje iets: http://www.speurders.nl/m(...)0.1.0.1.50.4466.htmlquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die dingen zijn niets waard. Je kan beter 1 kopen die een redelijke kwaliteit heeft voor 150 of 200 Euro (2e hands heb je al een goeie) of 1 lenen (als je iemand kent met een gitaar). Die goedkope dingen kunnen nog wel eens stukgaan of onmogelijk te stemmen zijn.
Als het echt een Aria is, maar dat kan ik zo niet zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef wlsandman het volgende:
[..]
en is zo´n gitaartje iets: http://www.speurders.nl/m(...)0.1.0.1.50.4466.html
Mij lijkt zo'n groeps les niks maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Wel ervaring met privé lessen en ik denk dat dit toch wel beter is, ook duurderquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:54 schreef wlsandman het volgende:
he allemaal
Ik kreeg laatst een boekje thuis van de plaatselijke crea-centrum. Nu zit ik wel langer met het idee in mijn hoofd om gitaar te willen leren spelen, in dit crea-centrum wordt dit najaar een 'curus beginners' aangeboden. Je krijgt dan les in groepjes van 4-6 personen, de kosten zijn ¤80 voor 25 lessen van een half uur. Wat is jullie ervaring hiermee, ik zou heel graag gitaar willen leren spelen, alleen wel het liefst met een leraar en met natuurlijk veel oefenen thuis.
klopt helemaal, maar ik heb eigenlijk geen zin om er veel geld aan te spenderen, ik zie dit meer als opstapje en ik zie wel of ik er mee door gaat...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef DuranK het volgende:
[..]
Mij lijkt zo'n groeps les niks maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Wel ervaring met privé lessen en ik denk dat dit toch wel beter is, ook duurderMaar krijg je meer aandacht, als je in een half uur tijd les moet geven aan 4 man kun je amper iemand goed een techniek aanleren en je hebt natuurlijk mensen die sneller leren dan de rest. En 80 euro voor 25 lessen is eigenlijk ook erg goedkoop ( ik betaal 10 euro per les
)
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Coole illegaal bezigzijnde ma heb jij.![]()
Een Western heb je al voor 75 euro, niet uit de beste onderdelen gefabriceert maar ik vind ze toch wel redelijk. Heb er ook eentje staan en er komt geen slecht geluid uit voor zo'n el-cheapo bak. Vorige week heb ik er nog ff een capo bij gekocht om de buren dagenlang met Wonderwall te vermoeien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:46 schreef Noca het volgende:
Ik wil weer graag beginnen met gitaar spelen
Heb het 6 maandjes gedaan waarvan 4 met les, dat ging best goed. Mn leraar ging verhuizen naar Schotland en dat was iets te ver om elke week even heen te gaan. Ben toen eerst gestopt en heb mn gitaar zelfs verkocht (domme sukkel dat ik ben), omdat ik het geld goed kon gebruiken op dat moment.
Nu zit ik te denken om een western aan te schaffen. Ik ben begonnen op een electrische, maar wil eerst weer met een acoustische beginnen...even een tvp dus voor als ik weer begonnen ben
Ik heb hier vlakbij een muziekwinkel en daar staan ook westerns vanaf 79... Ik wil niet een al te dure gitaar, maar er moet wel enige kwaliteit in zitten. Dat is met ¤ 150 wel ongeveer te doen dus?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een Western heb je al voor 75 euro, niet uit de beste onderdelen gefabriceert maar ik vind ze toch wel redelijk. Heb er ook eentje staan en er komt geen slecht geluid uit voor zo'n el-cheapo bak. Vorige week heb ik er nog ff een capo bij gekocht om de buren dagenlang met Wonderwall te vermoeien.
In groepjes raad ik persoonlijk af. Ik heb les gehad met zn tweeën en dat vond ik al niets. Die andere jongen kon er niets van en mij lukte het redelijk. Erg irritant.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:54 schreef wlsandman het volgende:
he allemaal
Ik zelf nog geen gitaar thuis, maar van anderen heb ik gehoord dat ik dan beter een goedkoop (accoustisch) gitaartje bij de blokker ofzo kan kopen voor ¤40 om het te leren..... verstandig of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |