Geef dan een foto, een citaat, een reden waarom we d'r moeten aanbidden. Niet een loze OP die makkelijk in MSN had gekund.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:12 schreef noepsoep het volgende:
ff een topique voor bonnie (quickie_bat)omdat ze zo lief is
![]()
![]()
en ik prefereer hier geen slotje op![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Bonnie gaat vrijdag daten met noepsoep
sorryquote:
dit is geen kansloos topic , jij bent kansloos!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:23 schreef Avani het volgende:
Waarom worden er hier van dit soort kansloze topics open gehouden. Zeker als het over een persoon gaat die mij "Asian chick" noemt, terwijl ik niet Nederlandser kan zijn.![]()
Weet ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:24 schreef Rowdie het volgende:
[..]
dit is geen kansloos topic , jij bent kansloos!![]()
nou nou. niet zo negatief!quote:
nuecken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
en nu ?
Nee, ben ik ook eigenlijk niet, maar ik heb geen zin om in discussie te gaan met een zekere Rowdie die een aanhanger is van Bonnie.quote:
thank god.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:31 schreef Avani het volgende:
[..]
Nee, ben ik ook eigenlijk niet, maar ik heb geen zin om in discussie te gaan met een zekere Rowdie die een aanhanger is van Bonnie.![]()
ontopicquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:36 schreef Rowdie het volgende:
ok dit is niet leuk , ME KLOTE MSN VALT STEEDS UIT!
ze zit me altijd te versieren!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:37 schreef Avani het volgende:
Ze is druk en niet prettig druk.
Ze praat in hoofdletters.
Ze scheldt té veel.
Ze komt wanhopig over.
Vertel mij eens wat er zo leuk is aan Bonnie, ik doe m'n best het te begrijpen, maar het wil nog niet erg lukken.![]()
tsja weinig eigenlijk soms wel grappig hoe ze mensen basht voor de rest is er weinig aan te belevenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:37 schreef Avani het volgende:
Ze scheldt té veel.
Ze komt wanhopig over.
Vertel mij eens wat er zo leuk is aan Bonnie, ik doe m'n best het te begrijpen, maar het wil nog niet erg lukken.![]()
Jij stelt duidelijk weinig eisen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:40 schreef Rowdie het volgende:
[..]
ze zit me altijd te versieren!![]()
dat is lief en leuk!![]()
\quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:37 schreef Avani het volgende:
Ze scheldt té veel.
Ze komt wanhopig over.
block + deletequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
tsja weinig eigenlijk soms wel grappig hoe ze mensen basht voor de rest is er weinig aan te beleven![]()
bonnie!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:53 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
\
Wahahaha wanhopiger _kan_ haast niet... je ziet een beetje groen Lenny.... had je soms ook graag je eigen topic gehad?![]()
Nee hoor. Ik heb weinig jaloers te zijn en ik ben erg tevreden met mezelf. Ik vroeg het mij gewoon af waarom je überhaupt aanhangers hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:53 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
\
Wahahaha wanhopiger _kan_ haast niet... je ziet een beetje groen Lenny.... had je soms ook graag je eigen topic gehad?![]()
Nee dat komt omdat jij een permblock hebtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb haar allang niet meer gezien
Tja voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:00 schreef Avani het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb weinig jaloers te zijn en ik ben erg tevreden met mezelf. Ik vroeg het mij gewoon af waarom je überhaupt aanhangers hebt.![]()
Ik weet het ! je hebt half fok toegevoegd op msnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:01 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Tja voor jou een vraag voor mij een weet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |