Zou ik ook doen. Het versturen van een standaard geen-interesse-berichtje kost je enkele seconden. Dat kun je dus óók doen als je vijftig berichtjes per dag krijgt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:16 schreef UncleFunk het volgende:
Dat weet je zonder reactie uiteindelijk ook. Ook al is het niet netjes (erger me er altijd al aan)![]()

quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
inderdaad, ik kijk meestal eerst naar de nickname, de plaats en de leeftijd en dan pas naar de foto

Ik heb alleen op Lexa gezeten en dan ook nog maar een maand betaald dus erg veel ervaring heb ik niet. Mijn vriendinnen (2 stuks) zitten er al langer, ze hebben het mij ook aangesmeerd dus het zal wel bevallenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef Averon het volgende:
Jep, en nu beter dan ooit, want nu inclusief Averon profiel.
Ik ben benieuwd.
Hmm, Lexa is niet te duur, maar om nu en op RP en op Lexa te betalen. Waar hebben mensen de beste ervaringen mee?

verder niks verder geen verhaaltje over zichzelf of over mijn profiel, alleen de vraag of alles goed gaat, of alleen "hoi" ofzoquote:hey alles goed
Groetjes,

Dat interesseert je ook echt van een onbekende, of 'alles goed gaat'. Als ik jou was zou ik een berichtje terugsturen over hoe slecht het wel niet gaat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:17 schreef Sylvana het volgende:
ik krijg nou echt veel berichtjes zoals deze:
verder niks verder geen verhaaltje over zichzelf of over mijn profiel, alleen de vraag of alles goed gaat, of alleen "hoi" ofzo

Verkapte MSN gesprekken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:17 schreef Sylvana het volgende:
verder niks verder geen verhaaltje over zichzelf of over mijn profiel, alleen de vraag of alles goed gaat, of alleen "hoi" ofzo

lol, ja, een heel verhaal over alle problemen die ik wel niet heb (gehad) in me leven enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat interesseert je ook echt van een onbekende, of 'alles goed gaat'. Als ik jou was zou ik een berichtje terugsturen over hoe slecht het wel niet gaat.

Denk dat dat wel effectief is ja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:26 schreef Sylvana het volgende:
lol, ja, een heel verhaal over alle problemen die ik wel niet heb (gehad) in me leven enzo

tja, ik typ ook niet hele verhalen de eerste keer, maar wat meer interesse dan alleen vragen hoe het gaat vind ik wel zo netjesquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:34 schreef GF het volgende:
Op zich niet raar toch van die korte berichten? Zeker als je misschien sowieso weinig feedback krijgt is het zonde hele verhalen te typen. Als je in ieder geval reactie geeft komt ie misschien wel met een beter berichtje. Zo niet, tja..

Wat scheelt eraan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tenzij je net een kerel met een hulpverlenerssyndroom treft tuuk.

Dus dan krijg je (lijkt me dan ook nogal standaard..): 'Goh, leuk profiel heb je! Je lijkt me wel een toffe meid.. Alles goed verder? Groetjes..'quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik typ ook niet hele verhalen de eerste keer, maar wat meer interesse dan alleen vragen hoe het gaat vind ik wel zo netjesFf iets over het profiel zeggen ofzo, en niet alleen vragen hoe het gaat of alleen hoi zeggen

meestal dan halen ze er 1 ding uit waar ze verder op gaan, een gezamenlijke hobbie/interesse ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:42 schreef GF het volgende:
[..]
Dus dan krijg je (lijkt me dan ook nogal standaard..): 'Goh, leuk profiel heb je! Je lijkt me wel een toffe meid.. Alles goed verder? Groetjes..'
Het gaat er toch eigenlijk om dat het eerste contact er is

Ah, ok. Op zo'n manierquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
meestal dan halen ze er 1 ding uit waar ze verder op gaan, een gezamenlijke hobbie/interesse ofzoDus niet iets standaards van " hey, leuk profiel", maar' hey, ik vind formule1 ook leuk, ga je ook wel eens naar grand prix enzo? ":)

dat schiet idd niet op dan neequote:Op donderdag 21 juli 2005 00:10 schreef MouseOver het volgende:
Knuz heeft nu toch echt bijna afgedaan. Sowieso erg veel vrouwen van rond de 40-50 die m'n profiel bezoeken. En een groot deel van de bezoekers komt uit de randstad. Schiet niet op.

Tja, je bent wanhopig of niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat schiet idd niet op dan neeIk krijg de laatste tijd ook veel berichtjes van mannen van 39/40 jaar, terwijl ik toch echt in me profiel heb staan tot 28 jaar, en dan proberen ze het toch
Dat snap ik echt niet, dat mensen reageren terwijl ze helemaal niet aan me zoekcriteria voldoen, echt irri als ze dan toch gewoon reageren

En hoe zit 't dan met de categorie waar jij doorgaans in zoekt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:35 schreef MouseOver het volgende:
Trouwens, het valt met op dat de meeste vrouwen van 45-55 die daar staan een stuk leuker zijn dan de vrouwen van 30-45 mits je in de betreffende leeftijdscat zou zoeken
30-45 zijn allemaal depressieve probleemgevalletjes terwijl de wat "rijpere" dames over het algemeen gewoon leuke vrouwen lijken. Of ze hebben tegen de tijd dat ze die leeftijd bereiken gewoon beter door hoe ze zichzelf op zo'n site moeten presenteren

Ja, das waar. Maar toch, er zijn wel veel meiden te vinden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:10 schreef MouseOver het volgende:
Sowieso erg veel vrouwen van rond de 40-50 die m'n profiel bezoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |