abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28980045
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:16 schreef UncleFunk het volgende:
Dat weet je zonder reactie uiteindelijk ook. Ook al is het niet netjes (erger me er altijd al aan)
Zou ik ook doen. Het versturen van een standaard geen-interesse-berichtje kost je enkele seconden. Dat kun je dus óók doen als je vijftig berichtjes per dag krijgt.
pi_28980445
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:45 schreef Sylvana het volgende:

[..]

inderdaad, ik kijk meestal eerst naar de nickname, de plaats en de leeftijd en dan pas naar de foto
Ik naar de foto, leeftijd, woonplaats en de nick zal me een zorg zijn
Dat ging zo: JEEZZZ wat een lekker ding! Jeeezz pas 27 Hm....hij woont in V. dat is wel weer in Limburg natuurlijk... JEEEEZZZ wat een leuke foto! Zou ie in het echt ook zo leuk zijn? *interesseberichtje terugstuurt met een boodschapje erin*

En morgen zie ik 'm weer

Overigens heeft de vriendin van 24 ook (weer) iemand ontmoet van Lexa. Ook al gezoend en hand-in-hand gelopen. Enige minpuntje is dat hij in Sneek woont en zij dus in Zuid-Limburg. Hij was nu in de buurt met zijn scoutinggroep (als begeleider, ik zeg t maar ff).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:26:44 #203
124948 Averon
One of the good guys
pi_28981367
Dat Lexa klinkt lang niet slecht. Ga daar ook maar eens mijn profiel aanmaken.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_28982583
wtf, lexa ligt down

edit: hij doet het weer
  woensdag 20 juli 2005 @ 18:42:35 #205
124948 Averon
One of the good guys
pi_28983338
Jep, en nu beter dan ooit, want nu inclusief Averon profiel.
Ik ben benieuwd.

Hmm, Lexa is niet te duur, maar om nu en op RP en op Lexa te betalen. Waar hebben mensen de beste ervaringen mee?
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_28983685
Lexa is wel okay. Komen veel studentes via Kamernet.
pi_28983742
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef Averon het volgende:
Jep, en nu beter dan ooit, want nu inclusief Averon profiel.
Ik ben benieuwd.

Hmm, Lexa is niet te duur, maar om nu en op RP en op Lexa te betalen. Waar hebben mensen de beste ervaringen mee?
Ik heb alleen op Lexa gezeten en dan ook nog maar een maand betaald dus erg veel ervaring heb ik niet. Mijn vriendinnen (2 stuks) zitten er al langer, ze hebben het mij ook aangesmeerd dus het zal wel bevallen Volgens mij staan op RP wel meer mensen ingeschreven.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28984254
ik heb van lexa meer succesverhalen gehoord dan van RP, maar RP heeft wel de meeste leden
pi_28990453
ik krijg nou echt veel berichtjes zoals deze:
quote:
hey alles goed

Groetjes,
verder niks verder geen verhaaltje over zichzelf of over mijn profiel, alleen de vraag of alles goed gaat, of alleen "hoi" ofzo
pi_28990520
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:17 schreef Sylvana het volgende:
ik krijg nou echt veel berichtjes zoals deze:

verder niks verder geen verhaaltje over zichzelf of over mijn profiel, alleen de vraag of alles goed gaat, of alleen "hoi" ofzo
Dat interesseert je ook echt van een onbekende, of 'alles goed gaat'. Als ik jou was zou ik een berichtje terugsturen over hoe slecht het wel niet gaat.
pi_28990677
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:17 schreef Sylvana het volgende:
Verkapte MSN gesprekken. .
pi_28990861
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat interesseert je ook echt van een onbekende, of 'alles goed gaat'. Als ik jou was zou ik een berichtje terugsturen over hoe slecht het wel niet gaat.
lol, ja, een heel verhaal over alle problemen die ik wel niet heb (gehad) in me leven enzo
pi_28991114
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:26 schreef Sylvana het volgende:
lol, ja, een heel verhaal over alle problemen die ik wel niet heb (gehad) in me leven enzo
Denk dat dat wel effectief is ja. Tenzij je net een kerel met een hulpverlenerssyndroom treft tuuk.
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:34:43 #214
91306 GF
Kingwood
pi_28991206
Op zich niet raar toch van die korte berichten? Zeker als je misschien sowieso weinig feedback krijgt is het zonde hele verhalen te typen. Als je in ieder geval reactie geeft komt ie misschien wel met een beter berichtje. Zo niet, tja..
Unspoken words were understood
pi_28991432
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:34 schreef GF het volgende:
Op zich niet raar toch van die korte berichten? Zeker als je misschien sowieso weinig feedback krijgt is het zonde hele verhalen te typen. Als je in ieder geval reactie geeft komt ie misschien wel met een beter berichtje. Zo niet, tja..
tja, ik typ ook niet hele verhalen de eerste keer, maar wat meer interesse dan alleen vragen hoe het gaat vind ik wel zo netjes Ff iets over het profiel zeggen ofzo, en niet alleen vragen hoe het gaat of alleen hoi zeggen
pi_28991542
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tenzij je net een kerel met een hulpverlenerssyndroom treft tuuk.
Wat scheelt eraan? .
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:42:18 #217
91306 GF
Kingwood
pi_28991556
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tja, ik typ ook niet hele verhalen de eerste keer, maar wat meer interesse dan alleen vragen hoe het gaat vind ik wel zo netjes Ff iets over het profiel zeggen ofzo, en niet alleen vragen hoe het gaat of alleen hoi zeggen
Dus dan krijg je (lijkt me dan ook nogal standaard..): 'Goh, leuk profiel heb je! Je lijkt me wel een toffe meid.. Alles goed verder? Groetjes..'

Het gaat er toch eigenlijk om dat het eerste contact er is
pi_28991638
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:42 schreef GF het volgende:

[..]

Dus dan krijg je (lijkt me dan ook nogal standaard..): 'Goh, leuk profiel heb je! Je lijkt me wel een toffe meid.. Alles goed verder? Groetjes..'

Het gaat er toch eigenlijk om dat het eerste contact er is
meestal dan halen ze er 1 ding uit waar ze verder op gaan, een gezamenlijke hobbie/interesse ofzo Dus niet iets standaards van " hey, leuk profiel", maar' hey, ik vind formule1 ook leuk, ga je ook wel eens naar grand prix enzo? "
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:45:12 #219
91306 GF
Kingwood
pi_28991724
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

meestal dan halen ze er 1 ding uit waar ze verder op gaan, een gezamenlijke hobbie/interesse ofzo Dus niet iets standaards van " hey, leuk profiel", maar' hey, ik vind formule1 ook leuk, ga je ook wel eens naar grand prix enzo? ":)
Ah, ok. Op zo'n manier
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:10:49 #220
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28995450
Knuz heeft nu toch echt bijna afgedaan. Sowieso erg veel vrouwen van rond de 40-50 die m'n profiel bezoeken. En een groot deel van de bezoekers komt uit de randstad. Schiet niet op.
Vampire Romance O+
pi_28995866
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:10 schreef MouseOver het volgende:
Knuz heeft nu toch echt bijna afgedaan. Sowieso erg veel vrouwen van rond de 40-50 die m'n profiel bezoeken. En een groot deel van de bezoekers komt uit de randstad. Schiet niet op.
dat schiet idd niet op dan nee Ik krijg de laatste tijd ook veel berichtjes van mannen van 39/40 jaar, terwijl ik toch echt in me profiel heb staan tot 28 jaar, en dan proberen ze het toch Dat snap ik echt niet, dat mensen reageren terwijl ze helemaal niet aan me zoekcriteria voldoen, echt irri als ze dan toch gewoon reageren
pi_28996116
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat schiet idd niet op dan nee Ik krijg de laatste tijd ook veel berichtjes van mannen van 39/40 jaar, terwijl ik toch echt in me profiel heb staan tot 28 jaar, en dan proberen ze het toch Dat snap ik echt niet, dat mensen reageren terwijl ze helemaal niet aan me zoekcriteria voldoen, echt irri als ze dan toch gewoon reageren
Tja, je bent wanhopig of niet.

Daten?
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:35:04 #223
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28996354
Trouwens, het valt met op dat de meeste vrouwen van 45-55 die daar staan een stuk leuker zijn dan de vrouwen van 30-45 mits je in de betreffende leeftijdscat zou zoeken

30-45 zijn allemaal depressieve probleemgevalletjes terwijl de wat "rijpere" dames over het algemeen gewoon leuke vrouwen lijken. Of ze hebben tegen de tijd dat ze die leeftijd bereiken gewoon beter door hoe ze zichzelf op zo'n site moeten presenteren
Vampire Romance O+
pi_28996400
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:35 schreef MouseOver het volgende:
Trouwens, het valt met op dat de meeste vrouwen van 45-55 die daar staan een stuk leuker zijn dan de vrouwen van 30-45 mits je in de betreffende leeftijdscat zou zoeken

30-45 zijn allemaal depressieve probleemgevalletjes terwijl de wat "rijpere" dames over het algemeen gewoon leuke vrouwen lijken. Of ze hebben tegen de tijd dat ze die leeftijd bereiken gewoon beter door hoe ze zichzelf op zo'n site moeten presenteren
En hoe zit 't dan met de categorie waar jij doorgaans in zoekt?
pi_28996645
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:10 schreef MouseOver het volgende:
Sowieso erg veel vrouwen van rond de 40-50 die m'n profiel bezoeken.
Ja, das waar. Maar toch, er zijn wel veel meiden te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')