Ik ben veel te jong voor jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ik was het niet... er is dus nog hoop voor me dat ik een leuke meid ben... maar ja...
Vandaar ook die maar jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ben veel te jong voor jeEn daarbij, ik reageer niet op interesseberichten
Inderdaad. En als je rookt, hoef je helemaal niet bij me aan te komenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vandaar ook die maar jaenne... die interesseberichten.... heb ik maar 1 icoontje voor:
Ik krijg net een berichtje van een leuke meid, maar ik ben geen betalend lid meer, da's pas ruk!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:55 schreef UncleFunk het volgende:
Goh, ik heb een interesseberichtje gekregen. Als het nou nog een leuke meid was.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:09 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Inderdaad. En als je rookt, hoef je helemaal niet bij me aan te komen
Ik ook, netquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:15 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik krijg net een berichtje van een leuke meid, maar ik ben geen betalend lid meer, da's pas ruk!![]()
Dit heeft al eerder iemand gevraagd in deze reeks. Hij werd toen afgebrand.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik ook, net![]()
Nadat ik je post voor het eerst gelezen had. De eerste keer dat ik het las moest ik glimlachen, nu heb ik het zelf.
OK. Wie wil zo vriendelijk zijn haar een berichtje met m'n msn terugsturen? (RP)
Hmm, de details kan ik me niet meer herinneren, maar ik geloof dat die persoon zich principieel niet wilde reggen. Ik zit nu echter in m'n "stopweek".quote:Op woensdag 20 juli 2005 07:54 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dit heeft al eerder iemand gevraagd in deze reeks. Hij werd toen afgebrand.
Nee hoor, ben in totaal vier maanden betalend lid geweest.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:23 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hmm, de details kan ik me niet meer herinneren, maar ik geloof dat die persoon zich principieel niet wilde reggen. Ik zit nu echter in m'n "stopweek".
Of was jij degene die toen uitgelachen werd?
He man, die stoute schoenen moet je op elke datingsite aantrekken. Vrouwen zijn daar niet anders die wachten altijd af.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef CvB het volgende:
Ok, ik heb nu ongeveer één dag m'n pagina op knuz.nl.
Inmiddels ben ik 18 keer bezocht, gek genoeg vooral door vrouwen van in de 30/40/50maar nog niemand heeft een berichtje achtergelaten. Nou zal ik waarschijnlijk zelf de stoute schoenen aan moeten trekken en berichtjes rond gaan sturen, maar...wat moet ik daar nou inzetten? "Hee, je ziet er wel leuk uit, daten/mailen/chatten?" of zoiets? Ik gebruik al heel lang geen msn meer, dus dat is misschien ook wel een beetje een probleem...en ik vind het ook een beetje...raar om een berichtje te sturen. Vooral als ze al op mijn site geweest zijn en daar niets achter hebben gelaten, dan willen ze immers waarschijnlijk toch geen contact.
quote:Eey...jongens, Ik ben Jennifer en ben 18 jaar. Ik ben op zoek nar de perfecte jongen. Diegene MOET Knap zijn: blond, blauwe ogen hebben, lief en eerlijk zijn. Als je knap bent weet je dat al vaak van jezelf... Dus.... voel jij je aangesproken...reageer dan op mij! Kus
Geen foto.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe ziet Jennifer er zelf uit...?
Ohquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh... Was iemand anders die het daar over had hoor. Weet niet meer wie, maar ikke was het niet.
De reden dat Qu dat zei over ruzie is gelegen in het feit dat sommige van mijn vriendschappen zijn begonnen met een fikse rel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:14 schreef Brett-Anderson het volgende:
Belangrijker is dat je date leuk was. Een relatie gaat ook niet over een nachtje ijs, je hebt meer tijd nodig om elkaar goed te leren kennen. Ruzie maken kan ook pas na een week.
Dan heeft ze dus niets te eisen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:14 schreef UncleFunk het volgende:
Geen foto.
Mail me maar; ben nog een week lid daar.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:01 schreef MouseOver het volgende:
OK. Wie wil zo vriendelijk zijn haar een berichtje met m'n msn terugsturen? (RP)
Staat niet in je profiel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:42 schreef Chemist het volgende:
Ik heb dus zeer onverwacht via lexa een hele leuke meid ontmoet. Tis nog wat pril allemaal, maar voor mijn gevoel zou dit wel eens een succes kunnen gaan worden.![]()
[..]
Mail me maar; ben nog een week lid daar.
Ahquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, wat ik nog was vergeten te melden: mijn date en ik hebben de kosten van het etentje gedeeld. En nee, daar vind ik hem niet minder leuk om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |