I know, zie OP.... maar dank jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:19 schreef soapie het volgende:
@Babette: sterrenslag begint 8 augustus!!
Ik dacht dat jij Sander de Heer zo'n lekker ding vond?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
ik weet niks, ik heb zo'n vermoeden... hij zit nu vast aan een rol die hem niet waardig is,
mag aannemen dat ie dat na dit rampenseizoen zelf ook wel doorheeft & zo slim is te vertrekken
Ach, je kent wiv he.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
a] ik kan werkelijk geen enkele logica vinden tussen mijn post en jouw reactie
Daar gaat je nachtrust de komende week!!!!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:06 schreef Rodney1988 het volgende:
Nu heb ik toch ook de schrik gezien van de Nationale Bioscoop bon .. opeens Joost vol in beeld..![]()
Nee hoor, het is best een lekker ding!!!!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
Niks mis met Jop toch???
[afbeelding]
wat ik me eigenlijk afvraag... Heeft hij een vriendin of vriend?????quote:Op zondag 31 juli 2005 16:02 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee hoor, het is best een lekker ding!!!!![]()
quote:Karina Smulders, van 1996 tot '99 een van de dragende actrices in Onderweg Naar Morgen, geldt nog steeds als een talent.
Hoewel iedereen Karina Smulders direct zal herkennen als zij op televisie is, is zij toch een relatief onbekend actrice in Nederland. Dat komt omdat zij nog behoorlijk jong is en net de Amsterdamse toneelschool heeft verlaten. Toch heeft Smulders er al heel wat acteeruurtjes op zitten in haar rol van Lotje Nagy-Konings in de populaire soap Onderweg Naar Morgen, de Nederlandse bewerking van de Amerikaanse soap Ryan's Hope. Die ervaring heeft haar doen groeien als actrice in de periode 1996-1999, toen zij als Lotje in de serie te zien was. Ze speelde daarbij veel samen met Chris Zeegers.
MS
Een mooi voorbeeld van Smulders puike acteerwerk is haar mooi gespeelde en tot tranen toe roerende sterfscène in Onderweg Naar Morgen, waarin Lotje bezwijkt aan haar ziekte MS. De rol leverde haar in 1998 een nominatie op voor beste soapactrice tijdens de Bounty Soap Award 1998, die zij echter niet won. Later gaat ze studeren aan de Toneelschool Amsterdam. Nog tijdens die studie speelt ze in 2001 in Truckstop van het MUZtheater. Hierin speelde ze op overtuigende wijze een meisje dat lijdt aan een vorm van Minimal Brain Dysfunction. De productie ging na een scholentournee het theater in.
Othello
Tegenwoordig is Smulders vooral te zien in diverse theaterproducties en heeft ze het wereldje van de soaps ver achter zich gelaten. Zo was ze in 2004 bij Toneelgroep Amsterdam te zien in de producties Nacht In De Barentszee en Othello van Shakespeare. Tussen haar theaterklussen en studie door heeft Smulders in 2001 een rol gespeeld in de Nederlandse speelfilm De Vriendschap van Nouchka van Brakel. Smulders acteerde daarin naast Gerard Cox, Pleuni Touw en Willem Nijholt. Smulders speelde Iris en de jonge Anna.
bron: http://www.ditmoetjezien.nl/performers/230.html
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:04 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
Die scene heb ik geloof ik gemist....
Ik gok op Victor.... Blijft er in ieder geval nog een Couwenbergje over...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie zou Tonnie's vader zijn? Ik gok op Arjo... of toch Niels... of pa Cabar?
Victor is onvruchtbaar [die kids van Margot kreeg ie pas na een hele behandeling...]quote:Op zondag 31 juli 2005 17:53 schreef soapie het volgende:
Ik gok op Victor.... Blijft er in ieder geval nog een Couwenbergje over...![]()
Maar wie is dan de moeder??? Aafke of Bettina. Van de eerste is dan wel een goede reden om Babette terug te halen, das dan zijn volle zus.....quote:Op zondag 31 juli 2005 18:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Victor is onvruchtbaar [die kids van Margot kreeg ie pas na een hele behandeling...]
maar 't zal wel een Couwenbergje zijn, gezien het buiten-de-deur-verleden van Ed
dat lijntje was afgerond, geloof ik dus niet...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat geruchten over seizoen 13:Bettina zet alles op alles om Pascal terug te krijgen. (niet weer!)
als hij hierbij letterlijk - en zo mogelijk binnen een week - verscheurd wordt, mag het...quote:Shirina en Kyra gaan de strijd aan om Daan. ![]()
voorspelbaarquote:Iris wordt verliefd op Niels. ![]()
tja van haar weten we alleen dat ze 60 jaar voorsteld...quote:Niels ziet in Iris de ware... totdat hij Estelle ziet. ![]()
.... en gaat daarom bij mams in Rotterdam wonen [buiten beeld!!!]quote:Sanne krijgt grote ruzie met haar vader. ![]()
origineel...... vind Marnix persoonlijk meer iemand voor een sexverslavingquote:Marnix krijgt een alcoholverslaving. ![]()
Arjo wil Joyce, dat was al duidelijk...quote:Joyce is nog steeds verliefd op Marnix, maar krijgt ook gevoelens voor Arjo. ![]()
Babette belt alvast de abortuskliniek....quote:Julia raakt zwanger van Chris. ![]()
Renee??quote:Lisette vindt de liefde van haar leven en vertrekt naar het buitenland. ![]()
in het kader van de verjonging?!?!?quote:Tara word weer de oude, maar wil het kindje houden. ![]()
"hi ik ben je verleden... aangenaam kennis te maken?!"quote:Lizzy maakt kennis met haar verleden. ![]()
ik heb nu al medelijden met zijn nu nog onbekende tegenspeelsterquote:Joost krijgt een nieuwe vriendin. ![]()
klinkt wat vaag.... maar zijn overbodigheid inzien & braaf vertrekken is natuurlijk okequote:Hugo besluit te vertrekken als Tara, Lizzy en Joost alles zelf kunnen. ![]()
Babette doet alleen maar aan halfbroers en -zussen... het liefst zoveel mogelijkquote:Op zondag 31 juli 2005 18:05 schreef soapie het volgende:
Maar wie is dan de moeder??? Aafke of Bettina. Van de eerste is dan wel een goede reden om Babette terug te halen, das dan zijn volle zus.....
Nee zeg, ik vind dat er al genoeg Vromannetjes in het Ulfterland rondlopen.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:13 schreef babette21 het volgende:
nee, 't zal wel een Vroman-koter zijn ofzo......
sabine Koning is toch weel uitgespeeld nu???quote:Op zondag 31 juli 2005 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat lijntje was afgerond, geloof ik dus niet...
Ze is toch 60 en gebotoxed ofzo??quote:tja van haar weten we alleen dat ze 60 jaar voorsteld...
of 't een + of - karakter is moeten we nog afwachten [indien min dan mag het]
Liever vandaag dan morgen!!!quote:.... en gaat daarom bij mams in Rotterdam wonen [buiten beeld!!!]
En dan gaat er iets mis en sterft Julia!!!quote:Babette belt alvast de abortuskliniek....
quote:"hi ik ben je verleden... aangenaam kennis te maken?!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |