Als het goed is heb je je registratie-mail gekregen. Hiermee moet je inloggen op fad.qik.nl (username password invullen en op enter duwen). Ga hierna naar Your page. Dan zie je een drop-down-box waar je [DPC] fokschaap moet aanklikken en hierna kan ik je toevoegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:21 schreef sk888er het volgende:
Ik snap het niet.... zit ik nou wel of niet in het team?
Dat er geen submit of login knopje was, vond ik de 1ste keer wel verwarrend. Ik vulde mn gegevens en klikte 'register' en dat werkt natuurlijk nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:25 schreef Fjolle het volgende:
en op enter duwen
been there, done thatquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:25 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Als het goed is heb je je registratie-mail gekregen. Hiermee moet je inloggen op fad.qik.nl (username password invullen en op enter duwen). Ga hierna naar Your page. Dan zie je een drop-down-box waar je [DPC] fokschaap moet aanklikken en hierna kan ik je toevoegen.
En toegevoegd. Wees welkom bij ons schapie.quote:
* sk888er graastquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:35 schreef Fjolle het volgende:
[..]
En toegevoegd. Wees welkom bij ons schapie.![]()
Smakelijk.quote:
dat is idd vaag heb zelf een amd64 3000+ en haal 171 heb je nog andere programma's open staan die veel van je cpu vragen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:00 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Wat ik niet snap.....
Mijn AMD64 3200+ heeft een rating van 82. Terwijl mijn XP2400+ een rating van 153 heeft
Dit bedoel je ? :quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:23 schreef Fjolle het volgende:
He schaapjes, hoe maak ik in mijn signature een verwijzing aan naar dit topic?
Ja merci, dat is al gelukt, maar nu zou ik die hier graag nog helblauw maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:29 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Dit bedoel je ? :
link naam
Geeft link naam
de */me*quote:
Ik bedoelde dus de hele regel quoten zoals hieronder.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:39 schreef DukeBox het volgende:
Dat kan helaas niet, kleur staat vast in de stylesheet van FoK!.
Wel grappig dat je die regel niet kan quoten he ?
daar moeten ze dus snel wat aan doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
zelfs de [topic] tag werkt niet in je sig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |