Nou ja geluk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:28 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Je kunt ook van het goede uitgaan en denken dat je bij die 20 gewoon geluk hebt. Die inconsistentie is alleen maar in je voordeel. Met die 35% zat je sowieso al fout, ook voor het oordeel van de rechter. Je mag immers maar 25% verduisteren.
"Van papa mag het wel" hielp misschien bij je moeder, maar gaat je echt niet helpen bij de rechter.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef SimtekF1 het volgende:
Geen 1 agent heeft toen tegen mij gezegd dat dit niet toegestaan was, terwijl er toch zeker zo'n 10 agenten aanwezig waren.
[..]
Als ik dit argument nou eens zou gebruiken op m'n bezwaarschrift, valt er dan misschien iets te halen?
Daar heb je je antwoord. Folie mag niet.quote:De wet waar we het dan over hebben is het Voertuigenreglement. In artikel 5.2.42 staat dat voor- en zijruiten van auto's geen beschadigingen of verkleuringen mogen vertonen. Bovendien bepaalt de Europese richtlijn (92/22/EEG) dat de lichtdoorlatendheid van voorruiten 75 procent moet zijn en van zijruiten 70 procent. Autofabrikanten leveren de auto's standaard met deze waarden af. Dit betekent dat iedere folie of coating de lichtdoorlaatbaarheid op een ontoelaatbare wijze beperkt.
Dan moet je ook gewoon inloggen,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:41 schreef Coolfire het volgende:
ik bedoel opzouten met DAT folie
(dom fok beleid dat je je eigen posts niet kan veranderen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |