abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28936295
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 09:28 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Je kunt ook van het goede uitgaan en denken dat je bij die 20 gewoon geluk hebt. Die inconsistentie is alleen maar in je voordeel. Met die 35% zat je sowieso al fout, ook voor het oordeel van de rechter. Je mag immers maar 25% verduisteren.
Nou ja geluk.
Ik had liever gehad dat ze me gewoon op de hoogte hadden gesteld.
Die 35% was wat de vorige eigenaar me vertelde maar hij had het er over dat het legaal was. Dus dan zal 't wel 25 % geweest zijn ipv. 35 %.
pi_28942928
Dat heb ik dus ook een beetje.
2 a 3 weken geleden werd ik nog aangehouden voor controle, meerdere auto's en ze werden allemaal nagekeken op van alles en nog wat.
Geen 1 agent heeft toen tegen mij gezegd dat dit niet toegestaan was, terwijl er toch zeker zo'n 10 agenten aanwezig waren.

Dat vind ik gewoon het hele kromme aan dit gezeik van de politie.
Ik wil het er best afhalen maar had het dan toen gewoon gezegd.

Als ik dit argument nou eens zou gebruiken op m'n bezwaarschrift, valt er dan misschien iets te halen?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:14:55 #28
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_28943129
Hier loopt dus als ik het goed is nog een rechtzaak over, er is een uitspraak gedaan dat het niet mag, maar daartegen is diegene in hoger beroep gegaan en volgens mij is die uitspraak nog niet gedaan...

Politie hanteert vaak haar eigen regeltjes.... Van de ene mag het wel, van de andere niet... Als jij een dikke zakelijk ogende Mercedes hebt met geblindeerde ruiten vinden ze het wel goed, maar als je een getunede auto hebt geven ze je meteen een boete... Meestal krijg je wel nog de kans om het ter plekke er vanaf te trekken by the way.

Ow, en er lopen dus twee wetgevingen door elkaar, die van de RDW en van de Politie, van de RDW mag het dus wel tot een bepaald percentage, van de politie niet...
Don't let my username fool you...
pi_28943235
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef SimtekF1 het volgende:
Geen 1 agent heeft toen tegen mij gezegd dat dit niet toegestaan was, terwijl er toch zeker zo'n 10 agenten aanwezig waren.

[..]

Als ik dit argument nou eens zou gebruiken op m'n bezwaarschrift, valt er dan misschien iets te halen?
"Van papa mag het wel" hielp misschien bij je moeder, maar gaat je echt niet helpen bij de rechter.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juli 2005 @ 14:35:06 #30
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28943871
Lees dit nu eens even goed: [Boete] hulp gevraagd aub.

Hier staat duidelijk:
quote:
De wet waar we het dan over hebben is het Voertuigenreglement. In artikel 5.2.42 staat dat voor- en zijruiten van auto's geen beschadigingen of verkleuringen mogen vertonen. Bovendien bepaalt de Europese richtlijn (92/22/EEG) dat de lichtdoorlatendheid van voorruiten 75 procent moet zijn en van zijruiten 70 procent. Autofabrikanten leveren de auto's standaard met deze waarden af. Dit betekent dat iedere folie of coating de lichtdoorlaatbaarheid op een ontoelaatbare wijze beperkt.
Daar heb je je antwoord. Folie mag niet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_28946023
er word ongeveer 100x gezegd in dit topic dat mensen geen last hebben van dat domme folie.. nou 100% zeker dat er mensen zijn die er last van hebben, ik vind het super irritant als ik weer zo'n sjonnie naast me heb rijden en ik wil kijken waar hij nou heen kijkt voor als ik wil invoegen of af wil slaan.. ik kan je niet zien!!! snap dat dan.. leuk dat jij er geen last van hebt, maar de rest van het verkeer wel.. het is gevaarlijk en zielig.. opzouten met die folie..
pi_28946137
ik bedoel opzouten met DAT folie

(dom fok beleid dat je je eigen posts niet kan veranderen)
pi_28946213
hoezo kan dat niet? ik kan mijn eigen post wel veranderen

ik zag bij wegmisbruikers dat iemand folie eraf moest halen. je moet maar even kijken naar percentages die je precies hebt en misschien ff rondbellen om te kijken hoe het precies zit. maar als er een nieuwe wet in maart was.. dan heb je denk ik gewoon pech. staat ook in de wet, dat je moet weten wat erin staat
"Trust can kill you, or set you free"
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:46:06 #34
125241 AllahHoeSnackBar
Miskin Al-Jazeera !!
pi_28946293
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:41 schreef Coolfire het volgende:
ik bedoel opzouten met DAT folie

(dom fok beleid dat je je eigen posts niet kan veranderen)
Dan moet je ook gewoon inloggen, .
Debundek Tfoe Halil !!
pi_28947854
Coolfire>> Dus jij bent ook tegen mensen die zonnebrillen dragen tijdens het autorijden?
Daar heb je namelijk ook geen oogcontact mee.
En 30% kun je dus echt wel zien waar iemand heen kijkt, ook van de buitenkant.

Waarom ben je met folie nou gelijk een Sjonnie dan?
Smaken verschillen toch?
pi_28958604
Naderhand blinderen van je voorruiten mag niet! Period.

Alleen fabrieksaf mag het. Die zijn door de RDW goedgekeurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')