Tranen in de polder en Eeuwig zullen de velden groen zijn vind ik toch wel de mooisten.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:58 schreef Croupouque het volgende:
Ik lees die pulp sowieso niet, doe mij maar Leni Saris.
Dan komt die waarschijnlijk terug in een andere vorm.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:10 schreef Chanandler het volgende:
Hij is al dood. IN het echt.
In de muziekkamer met een hevig hijgende kameel?quote:
Ik neem aan dat die "r" een tikfout was?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:17 schreef beelz het volgende:
In de versie in mijn hoofd gaan ze allemaal dood
Nadat ze allemaal dood zijn gegaan? Mmm, apart... thema.quote:en wordt dat meisje eerst door heel Hogwarts anaal vernederd. Maar das heel persoonlijk natuurlijk he
Nee daarvoor want ik schrijf toch eerst...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die "r" een tikfout was?
[..]
Nadat ze allemaal dood zijn gegaan? Mmm, apart... thema.
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef beelz het volgende:
[..]
In de muziekkamer met een hevig hijgende kameel?
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:22 schreef NDAsilenced het volgende:
edit: http://dumbledeathscene.ytmnd.com/
Goed punt. Domme ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:27 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee daarvoor want ik schrijf toch eerst...
Zeg ik dat? Spoiler! Lul! Die vent op die foto, das Gandalf!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Gaat Gandalf dood en komt-ie weer tot leven!? Lul!
Nee man, je ben in de war met Star Wars.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Spoiler! Lul! Die vent op die foto, das Gandalf!
Het is je vergevenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Goed punt. Domme ik.Dan lag het gewoon aan mijn zieke geest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |