tel maarquote:Op maandag 18 juli 2005 22:07 schreef skizmo het volgende:
je zou zeggen dat dit een afteltopic is . ..
leg uit aubquote:Op maandag 18 juli 2005 22:08 schreef mazaru het volgende:
Toch maar eens dat Fokblock geval uitproberen
Ik denk dat dat laatste het enige was waar topicstarter NIET blij mee was.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:09 schreef 2dope het volgende:
TS is onlangs anaal verkracht door een uit de kluiten gewassen, seropositieve kleurling die wellicht niet fris rook vanwege deogebruikverzuim.![]()
nee hij had je vader beetquote:Op maandag 18 juli 2005 22:09 schreef 2dope het volgende:
TS is onlangs anaal verkracht door een uit de kluiten gewassen, seropositieve kleurling die wellicht niet fris rook vanwege deogebruikverzuim. Have some compassion!![]()
soms wel ja, maar ik ben geen Belgquote:Op maandag 18 juli 2005 22:13 schreef -Numlock- het volgende:
Belgen stinken ook.
Wat een originele grap, ben je ook 24quote:
Of je wast je nek eens een keer, je neus zit daar heel dicht in de buurt.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
kan je ook onfrisse geurtjes van users blocken?
nee je bent een sukkelquote:Op maandag 18 juli 2005 22:13 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
soms wel ja, maar ik ben geen Belg
Negers zijn donkergekleurde mensen, dus geen Marokkanen en Turken en zo alhoewel die ook flink stinken. Surinamers kan ik mij niet over uitspreken omdat ik die zelden zie.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:13 schreef Missy-B. het volgende:
Little_Meanie, Ik vraag me af wat jij onder negers (fout woord overigens) verstaat?? Alle mensen met een donkere huidskleur????
Als je het over surinamers hebt dan kan ik je vertellen dat die 10 keer schoner zijn dan de gemiddelde blanke nederlander.
Enne weet je wel zeker dat het de donkere mensen zijn die stinken??? Volgens mij ruik jij je eigen zielige stinkende racistische rotsmoel.
M.a.w. SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
defineer gruwelijk aubquote:Op maandag 18 juli 2005 22:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat een originele grap, ben je ook 24Jammerlijke nerd
Edit ik vond je grap van die sjienezen wel gruwelijk trouwens
jou neus stinktquote:Op maandag 18 juli 2005 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je wast je nek eens een keer, je neus zit daar heel dicht in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |