Neen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Dus die zwarte string kwam van de wehkamp?
Ik wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen.
Ik koop bijna nooit iets online.
Ik niet, gewoon in de winkel, hier in de stad in Kampen of in Zwollequote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen.
Ik koop bijna nooit iets online.
Ik krijg regelmatig te horen dat ik me goed kleed. En Wehkamp is trouwens een stuk duurder. De meeste andere winkels zijn simpelweg te prijzig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Koop dan online bij de wehkamp ofzo. Daar hebben ze teminste een beetje leuke kleren imho.
Toevallig heeft een vriend gisteren een leuk t-shirt gekocht bij de neckermann die blijkbaar in de aanbieding was en dus maar 8 euro kosttequote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:09 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig te horen dat ik me goed kleed. En Wehkamp is trouwens een stuk duurder. De meeste andere winkels zijn simpelweg te prijzig.
Nee je lieve alto broekjes van 1 meter breed zitten lekker.. elke dag over je pijpen struikelen is tof.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:38 schreef Miss.N het volgende:
Overzeas en Stuka !!
Mijn favo merken, maar of het hip is..?
Ze lopen allemaal met Diesel, G-Star en Gsus bij mij op school [dat soort rotzooi, NIET comfortabel!]
Ik doe niet aan struikelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee je lieve alto broekjes van 1 meter breed zitten lekker.. elke dag over je pijpen struikelen is tof.
Maar wat zijn coole winkels? Wie bepaalt dat? Is het zo dat de communis opinio hier eensluidend is?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
ga er maar vanuit dat alles wat je in de "coole" winkels kunt kopen
hip is.
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...........
Welke kleden zijn nu het allerhipst en hoe ben ik cool bij de huidige generatie?
Can't agree more....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:21 schreef Patjeh het volgende:
"Dickies" broeken... zeer relaxed....
en op welke school/werk nemen ze jou aan dan ? met zulke kleren ? de sm-school ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:28 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik denk dat ik kwa kleding onder fetish/cybergothic val. Ik draag lakkorsetten, gewone korsetten, lange fluwelen en latex rokken, slavenhalsbanden en heb zwart haar met roze extentions. Ik draag ook veel doorschijnende nettopjes en maak me meestal dramatisch op. Maar ik ben géén gothic, want ik leef die levensstijl niet. Ik vind de kleding alleen heel erg mooi.
tja, als ik met zoiets thuis kom dan hoef ik niet meer terug te komen iig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:46 schreef Idril-2 het volgende:
Het gaat er hier toch niet om hoe je je op je werk kleedt. En een school waar ze zulke kleding verbieden moet ik nog tegenkomen hoor.
Valt me wel op dat het hier normaal gevonden wordt als iemand dure merkkleding draagt, maar o wee als je je hoofd boven het maaiveld uitsteekt en je eigen pad kiest. Het lijkt de Echte Wereld wel![]()
Ik vind het juist hartstikke goed dat iemand zoals Moragh gewoon doet waar ze zin in heeft. Achter de massa aanlopen is een stuk gemakkelijker. Dit is een meid met pit, die durft tenminste!
ik werk toevallig ook bij de albert heijn, maar ik zou er toch redelijk raar van opkijken als er iemand in 'cybergothic' kleren kaas ed. aan het verkopen is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:56 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
@NiekieW: Ik werk gewoon net zoals iedereen, ik werk op het moment op de deli-afdeling van de albert heijn als verkoopster. Dus nog representatief ook.. Daarbij kijkt niemand vreemd op van mijn kleding op de school waar ik zit, op het conservatorium zijn wel meer mensen die er anders uit zien. En ja, ik heb ook vrienden, en ik heb ook een leven. JIJ zou me misschien niet aannemen, maar sommige mensen doen moeite om iemand te leren kennen voor ze oordelen.
@Idril-2: Bedankt
Bij de huidige collectie ben ik het daar helemaal mee eens. Maar het klassieke "longpocket" model vind ik juist best wel mooi, en die zitten ook nog eens heel lekker - alleen worden die niet meer gemaakt ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:21 schreef McFarmer het volgende:
Die broeken van Overseaz zijn echt lelijk, kan niet begrijpen dat iemand ze mooi vind (zal wel weer om het 'merkje' gaan natuurlijk)
eens. Ik vind de broeken tof, schoenen lelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 21:53 schreef Gabry het volgende:
Ik ben een groot Diesel fan..![]()
of die kleren zijn oerlelijk of super vet![]()
Delen ze dat 'forecast' nog steeds gratis uit dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:36 schreef M3rcury het volgende:
Ik draag polo Ralph Lauren, Tommy, Replay, Nudie, G-star en als ik geen zin heb om geld uit tegen forecast![]()
Capstar 4 lifequote:
is dat een algemene vraag?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:05 schreef Boeman het volgende:
waar koop je je kleding dan? bij welke winkels?
gstar, nudie, van hetzelfde laken een pakquote:Op maandag 18 juli 2005 23:02 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
En toch zijn mijn all time favorites energie en nudie
Als iets lekker zit, waarom zou je het dan niet dragenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:05 schreef Chanandler het volgende:
Shit mensen, overseas moet je echt NIET doen. Zelfs als je het lekker vind zitten, trek die meuk uit manKoop dan gewoon te grote broeken, maar overseas is echt TE wannabe. K
helemaal mee eens.. kleding moet lekker zitten.. en iedereen heeft toch zijn eigen stijl :/quote:Op donderdag 22 september 2005 18:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
Als iets lekker zit, waarom zou je het dan niet dragenJuist iets anders gaan dragen wat toch minder lekker zit is wannebe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |