GOD BLESS AMERICA!!!!! MY HOME SWEET HOME!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:29 schreef popolon het volgende:
Ga slapen.
valt het zo erg op??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:55 schreef BadRabbit het volgende:
TerroRobbie, verveel je je ofzo?![]()
Anyway.. laat ik ook maar eens me gezicht zien in Hools dan![]()
Eindelijk zegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:06 schreef JaWi het volgende:
Godverdomme, ik schrik me net helemaal de grafpleuris.
Ik schrik wakker van een alarm wat afgaat, dus ik denk autoalarm ofzo. Doe mijn ogen open, zie een zwaailcht en besef me dat het het huisalarm is hierquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eindelijk zeg, maar wat is er aan de hand?
Een spin op je plafond? Een kakkerlak onder je bed?
Niks, jij zei dat je zou komen buurtenquote:
Ik ben er tochquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks, jij zei dat je zou komen buurtenEn vele biertjes, gezellige gesprekken in PUB en uurtjes later zit ik hier nog steeds
EN? Vals alarm?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik schrik wakker van een alarm wat afgaat, dus ik denk autoalarm ofzo. Doe mijn ogen open, zie een zwaailcht en besef me dat het het huisalarm is hier.
Ik heb (hier boven zit ook zo'n ding) hem afgezet, had geen zin in politiequote:
Sorry, ik liep even langsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb (hier boven zit ook zo'n ding) hem afgezet, had geen zin in politie. De lichtjes gaven we aan dat er beweging was.
Telefoon gepakt en een honkbalknuppel van mijn ouders gepakt en ben beneden gaan buurten,
kamer voor kamer. Maar goed, niets gevonden, of niet goed gekeken.
Misschien een spin die er overheen liep ofzo
Maar je schrikt je wel de pleuris, zeker omdat het keer in de 5 aar gebeurd ofzo.
Had je bijna een honkbalknuppel op je neus gehadquote:
Van een miertje gaat dat ding niet zomaar af, moet echt wel wat groters zijn geweest. Of storing, zal straks even kijken, is misschien wel zo handig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:16 schreef BadRabbit het volgende:
hier ook geen alarm gelukkig, zou wat zijn met al die rot mieren die hier overal schijnen te lopen![]()
Ach.. Genoeg andere beestjes die hier rondlopen.. lijkt soms wel een tehuis voor die dingen. Het is weer zomerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:18 schreef JaWi het volgende:
Van een miertje gaat dat ding niet zomaar af, moet echt wel wat groters zijn geweest. Of storing, zal straks even kijken, is misschien wel zo handig.
Beniewd hoeveel mensen er wakker zijn geworden.
In een mooit wit vrijstaand huis met alarmquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:28 schreef TerroRobbie het volgende:
ECHT NIETBanaan woont al vlakbij een fucking molen! Waar moet Jawi dan wel niet wonen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Moet jij je niet eerst even voorstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |