quote:Natuurlijk met de grote finale in de live-uitzending.
Battle-marathon op komst
Het uithoudingsvermogen van de Bewoners wordt de komende dagen zwaar op de proef gesteld. Vanavond gaat er een 48-uurs Battle van start.
Mirthe Lems 23-10-2001 09:12
Battles, Battles en nog eens Battles. Dat kunnen de Bewoners de komende twee dagen verwachten. Laat op de avond, midden in de nacht, s ochtends vroeg, tijdens de lunch, kortom op elk tijdstip van de dag kunnen de Bewoners tijdens de 48-uurs Battle worden opgeroepen om aan te treden op de Battlefield.
De opdrachten lopen uiteen van zware, fysieke wedstrijden tot vrolijke spelletjes en intelligentietesten. Na elke Battle geldt natuurlijk de regel: Wie wint gaat naar Rijk, wie verliest gaat naar Arm. De teams kunnen dus meerdere keren per dag wisselen van kant. Het heen en weer verhuizen zal dan ook een Battle op zich zijn...
quote:?? al wakker ?
Op dinsdag 23 oktober 2001 09:50 schreef BobRooney het volgende:
Das niet eerlijk, want dan gaan alle vrouwen naar arm, en mannen naar rijk, dat kan niet hoor.
quote:Ik hoop toch dat ze dit niet weten, want anders doet niemand echt zijn best de eerste 44 uur.
Op dinsdag 23 oktober 2001 10:17 schreef Kayuk het volgende:
Yes! Oh, yes! yes, yes yes! Weten de bewoners al dat het 48 uur gaat duren? Anders worden ze zo chagreinig!
En dat 44 uur. Ach, alles beter dan Froger
dus het gaat wel hard tegen hard..
en zoals iemand al zei (zelfs al krijgen ze het door dat er wat aan de hand is.. en gokken ze op 24/48 uur) "ze weten niet wat de laatste is"
quote:Helaas....
Op dinsdag 23 oktober 2001 20:20 schreef Ethel het volgende:
Weet iemand hoe laat het ongeveer gaat beginnen???
Als het maar niet pas om 23.00 uur is; zit nu al half te slapen
Ik wil NU actie
quote:Ik ook niet!
Op dinsdag 23 oktober 2001 20:53 schreef Ethel het volgende:
[afbeelding]..ik kan niet wachten tot deze battle begint!! ...
Let the games begin...
Ik word er weer helemaal kinds van
quote:Maar dat weten zij niet; da's juist zo leuk!
Op dinsdag 23 oktober 2001 20:58 schreef zonnebloemmeisje het volgende:
Zal wel tegenvallen, voor dat half uurtje in rijk is de moeite niet, dan gaan ze gewoon wachten tot de laatste battle in die 48 uur.
Ik zeg drie kwartier
Maar eerst in Rijk nog ff die zakken nootjes/chips naar binnen werken; bovenop de zware maaltijd van vanavond
Oe, nu batterijenwissel op de streams, een voorbode...
Jaaaa, we gaan beginnen...tuuut tuuuut...oops...dat was een 'batterij-wissel'
Bijnaaaaa
[Dit bericht is gewijzigd door Miekje op 23-10-2001 21:35]
P.S. Of laat Frank de eerste battle verliezen, dan ga ik maar wat later naar bed.
quote:Het aller-allermooist is natuurlijk als Frank de eerste battle wint en dan na een uurtje te horen krijgt dat er weer een battle komt. Dan denkt-ie dat de andere groep wordt voorgetrokken, dat ze dat alleen maar doen omdat hij nu in Rijk zit, etc.
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:35 schreef Sorrow het volgende:
P.S. Of laat Frank de eerste battle verliezen, dan ga ik maar wat later naar bed.
quote:Jaaaa, ik hoor het hem al zeggen:"ze zitten weer te Mindfucken!!!"
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:42 schreef Prediker het volgende:[..]
Het aller-allermooist is natuurlijk als Frank de eerste battle wint en dan na een uurtje te horen krijgt dat er weer een battle komt. Dan denkt-ie dat de andere groep wordt voorgetrokken, dat ze dat alleen maar doen omdat hij nu in Rijk zit, etc.
[Dit bericht is gewijzigd door femalehunter op 23-10-2001 21:44]
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:35 schreef Sorrow het volgende:O Lieve Heer, laat de tweede battle vannacht om een uur of vier plaatsvinden en laat het een evenwichtsbalk zijn. Dan sta ik wat vroeger op. Amen
Ik zit eraan te denken vanacht te blijven kijken door die uitspraken van jou
quote:Eerst goed dronken laten worden en dan...
Het aller-allermooist is natuurlijk als Frank de eerste battle wint en dan na een uurtje te horen krijgt dat er weer een battle komt. Dan denkt-ie dat de andere groep wordt voorgetrokken, dat ze dat alleen maar doen omdat hij nu in Rijk zit, etc.
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:44 schreef CartWOman het volgende:[..]
Ik zit eraan te denken vanacht te blijven kijken door die uitspraken van jou
quote:Haha, ja, dit is denk ik wel het beste scenario. Dus please Hum, eerst een dommekracht-battle waarbij Frank de eer van het team redt, en vervolgens een uurtje later wanneer de eerste kurk los is een rondje plaatsnamen of hoofdrekenen.
quote:Ooooooowwww jaaaaa; en wel meer dan 1 keer denk ik
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:44 schreef femalehunter het volgende:[..]
Jaaaa, ik hoor het hem al zeggen:"ze zitten weer te Mindfucken!!!"
quote:Precies. Normaal gesproken zou je denken dat er nog genoeg leuke momenten komen de komende 48 uur. Maar Paranoia Franky haalt het einde echt niet.
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:47 schreef Dr.Java het volgende:[..]
![]()
![]()
ik ook eerlijk gezegd...
Alleen al om Frenk live uit z'n schedeltje te zien gaan als ie binnen de korste keren weer kan inpakken
quote:Owwwww kreun! Daar verheug ik me nu al op!
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:55 schreef Jappie het volgende:
Ik denk dat Kelly ook manisch wordt.
Sowieso al tijdens het Battelen (geen spiegel in de buurt)
en ook na het battelen (geen tijd om zichzelf te fatsoeneren)
quote:* Miekje verheugt zich!!
Haha, ja, dit is denk ik wel het beste scenario. Dus please Hum, eerst een dommekracht-battle waarbij Frank de eer van het team redt, en vervolgens een uurtje later wanneer de eerste kurk los is een rondje plaatsnamen of hoofdrekenen.
Mindfucken!
[Dit bericht is gewijzigd door Miekje op 23-10-2001 22:02]
pascal naar de dagboekkamer
hindernis parcoer met brancard
1 iemand op de brancard
[Dit bericht is gewijzigd door dop op 23-10-2001 22:08]
quote:Weten ze niet, maar dat merken ze hopelijk snel genoeg
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:20 schreef itsme het volgende:
hey weten ze dat het ee 48 uurs battle is?
Ook mijn streams vielen uit precies toen de battle werd aangekondigd
Nou is het wachten op de haarfijne analyse van Frank bij het haardvuur.
Kelly begint waarschijnlijk bij de derde battle binnen 3 uur al te huilen en 'rot op' te roepen als de -tuut-tuut- klinkt en Frank kan het niet aan als ze een keertje of zes moeten wisselen.
quote:Dat idee heb ik dus ook, zeker voor de moraal is de eerste winst natuurlijk grandioos.
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:43 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat met deze winst van Rijk de trend is gezet; het is duidelijk een sterker team.
quote:Tja, wat wil je met Frank en Diane in het team
Zelfs met intelligentie-battles zal Arm het onderspit delven.
quote:Ik verwacht dat je gewoon gelijk hebt
Ik kan het mis hebben, maar dat gebeurt niet vaak
quote:Kook!!
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:43 schreef suger het volgende:
Hier wil ik echt voor wakker blijven.
Danielle wilde het juist even hebben over 'een stukje communicatie'.
Jammer dat BB door die tafel meteen heeft laten merken dat er nog een battle komt.
*blij is dat alles iig gestreamd zal gaan worden!*
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:58 schreef Tante Bep het volgende:
oe! dat wordt een fok 48 uurs wakker blijf battle!
*koffie zetten gaat*
quote:*Pjederdy blij is dat hij vandaag tot 17.00 uur heeft geslapen !! Kan nu een nachtje doortrekken (overslaan)
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:58 schreef Tante Bep het volgende:
oe! dat wordt een fok 48 uurs wakker blijf battle!*blij is dat alles iig gestreamd zal gaan worden!*
quote:Hahahaha; Bep, na deze uitspraak zullen ze wel moeten
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:58 schreef Tante Bep het volgende:*blij is dat alles iig gestreamd zal gaan worden!*
Maar idd, erg fijn dat we op onze streamers kunnen bouwen!
Ik ben morgen vrij
quote:tussen de battles door kunnen we altijd nog effe darten
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:04 schreef Pjederdy het volgende:[..]
*Pjederdy blij is dat hij vandaag tot 17.00 uur heeft geslapen !! Kan nu een nachtje doortrekken (overslaan)
quote:lekkah! *alvast een bakkie neemt*
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:03 schreef zeeuws jongetje het volgende:[..]
Da's nie eerlijk..jij slaapt toch al nooit
*koffie zetten gaat*
*er 's goed voor gaat zitten*
quote:Jaja, en dan weer voor een vermogen aan bier weg kunnen gooien.
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:09 schreef Tante Bep het volgende:[..]
tussen de battles door kunnen we altijd nog effe darten
quote:Ik denk als de rust weer wat is teruggekeerd om vervolgens deze rust weer bruut te verstoren.
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:10 schreef suger het volgende:
Waar blijft de volgende battle?!?
Dit gaat mijn verwachtingen te boven, dat er nu al veel gezeur en gezeik is na de 1e battle, ohhhhhhh fantastisch, dit is wellicht toch een teken datr er nog veel te gebeuren staat!!!!
Als arm had gewonnen, dan was het daar nu feest geweest en hadden we vanavond met een aantal dronken torren op het battlefield te maken. Als ze nu nog een battle krijgen dan zullen ze wel doorhebben dat er nog een aankomt. Daadoor zullen ze zich toch een beetje inhouden. En das jammer.
quote:ik hoop het ook
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:19 schreef sillie het volgende:
En dat team arm please please please in ieder geval de volgende battle verliest. Volgens mij krijgen we dan een battle in arm.
Ze zijn al zowat een kwartier bezig met de uitleg, zucht... , het was mij al na 2 minuten duidelijk.
quote:lollll
Op woensdag 24 oktober 2001 00:02 schreef Sorrow het volgende:
Kan iemand een screenshotje maken van het gezicht van Frank als de derde battle wordt aangekondigd.
quote:Snag-it staat klaar !!
Op woensdag 24 oktober 2001 00:02 schreef Sorrow het volgende:
Kan iemand een screenshotje maken van het gezicht van Frank als de derde battle wordt aangekondigd.
quote:Ik denk niet dat ze de hele nacht doorgaan. Ze moeten toch een keer slapen.
Op woensdag 24 oktober 2001 00:18 schreef Miekje het volgende:
Weet iemand hoeveel tijd er tussen de battles zat??
Misschien zit er enige regelmaat in??
quote:anderhalf uur
quote:'T is toch een 48 uurs battle...je weet t niet...
Op woensdag 24 oktober 2001 00:19 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik denk niet dat ze de hele nacht doorgaan. Ze moeten toch een keer slapen.
quote:Geef Diane even de tijd om de boel lekker schoon te maken. En Frank moet zich natuurlijk een flink stuk in z'n kraag zuipen.
quote:LOL
Op woensdag 24 oktober 2001 00:30 schreef Sorrow het volgende:[..]
Geef Diane even de tijd om de boel lekker schoon te maken. En Frank moet zich natuurlijk een flink stuk in z'n kraag zuipen.
En dan .... computercommando's en huisnummers overhoren.
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 00:30 schreef Sorrow het volgende:[..]
Geef Diane even de tijd om de boel lekker schoon te maken. En Frank moet zich natuurlijk een flink stuk in z'n kraag zuipen.
En dan .... computercommando's en huisnummers overhoren.
quote:sportief
Op woensdag 24 oktober 2001 00:40 schreef Miekje het volgende:
* Miekje sluit zich aan bij Femalehunter en Audrey
Femalehunter vindt: eerst moet het team van Daan zich vol laten lopen, als het kan de hele nacht lang, en dan een battle op de evenwichtsbalk of, nog beter (?) Dokter Bibber spelen! (voor de FOKkers onder de 30: een MB spelletje waarin de speler diverse organen uit een plastic pop moeten halen, zonder te bibberen (anders gaat het alarm af))
quote:Meeloper
Op woensdag 24 oktober 2001 00:57 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® sluit zich ook aan.
quote:Ben je gek???
Op woensdag 24 oktober 2001 00:19 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik denk niet dat ze de hele nacht doorgaan. Ze moeten toch een keer slapen.
quote:Aaaaah, zijn we al zo oud??
Op woensdag 24 oktober 2001 00:57 schreef femalehunter het volgende:
(voor de FOKkers onder de 30: een MB spelletje waarin de speler diverse organen uit een plastic pop moeten halen, zonder te bibberen (anders gaat het alarm af))
quote:Ja, jij zelfs een jaartje ouder dan ik
Op woensdag 24 oktober 2001 01:17 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Aaaaah, zijn we al zo oud??
quote:MB = Mega byte??
Op woensdag 24 oktober 2001 00:57 schreef femalehunter het volgende:
Hoe laat zal de komende battle zijn?Dokter Bibber spelen! (voor de FOKkers onder de 30: een MB spelletje waarin ....
![]()
![]()
Frank moet voor het effect terug naar arm. VInd ik leuk!
quote:Psies
Op woensdag 24 oktober 2001 03:21 schreef Magics het volgende:
OK, 4 op een rij is klaar. IK WIL NU een volgende battle!!
Frank moet voor het effect terug naar arm. VInd ik leuk!
quote:Welkom!!! Blij dat je er bent!!
Op woensdag 24 oktober 2001 04:10 schreef Tante Bep het volgende:
Meldt zich om mee te streamen.
Ik wacht tot 5:30 als er dan nog geen battle is dan kap ik, oke.
quote:Precies, gewoon even dreigen
Op woensdag 24 oktober 2001 05:17 schreef Ethel het volgende:
JIPPIE!!!! Gebeden zijn weer verhoord!! BATTLE!!!...ben weer helemaal wakker
![]()
![]()
![]()
quote:*LOL*
Op woensdag 24 oktober 2001 05:18 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Precies, gewoon even dreigen
Ben heel benieuwd wat er komen gaat!!
(volgens mij zijn er sinds deze battle marathon nog nooit zoveel duivel icoontjes geplaatst)
quote:Ik dacht precies hetzelfde, nog even en dan ga ik pitten. Wacht nu nog even de battle af.
Op woensdag 24 oktober 2001 05:14 schreef Tante Bep het volgende:
Ik wacht tot 5:30 als er dan nog geen battle is dan kap ik, oke.
Samenvattend:
4 battles tot nu toe
1. Parcours doorlopen met iemand op brancard:
Team captain pascal gewonnen. Was rijk > blijft rijk
2. Zenuwenspiraal
Team captain Danielle gewonnen. Was arm > wordt rijk
3. Vier op een rij (captainsbattle)
Team captain danielle gewonnen (met 3-2). rijk-rijk
4. Kussengevecht
Team captain danielle gewonnen (met 3-2). rijk- rijk
Tussenstand:
Team captain danielle: gewonnen 3 battles, verloren 1
Team captain pascal: gewonnen 1, verloren 3
quote:jep, en dan doet ze ook nog eens die stemmetjes erbij!! IEEHHHHHHHHHHKKKKK. Maar volgens mij is dat zingen van Diane een virus waarmee ze iedereen besmet want ook Andries is al de hele avond/nacht aan het zingen (maar daar irriteer ik me nog niet zo heel erg aan hoor, kom wel
Op woensdag 24 oktober 2001 06:04 schreef Tante Bep het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer gestreamd, ik dacht dat Diana degene was die steeds aan het zingen was maar Danielle is nog veel erger, die barst continu in keihard gegalm uit, zwaar irritant!
Jeetje mineetje, het is nu 6 uur geweest en danielle zingt nog steeds keihard en heeeeeeeeeeeel vals
Ik denk dus ook dat BB er alles aan doet om ervoor te zorgen dat Andries zijn verjaardag in rijk viert. Ze kunnen dus alle kanten op. Ofwel wint team Daan de laatste battle op donderdagavond om ca. 22.00 uur en viert A zijn verjaardag dus in rijk, ofwel team Pascal wint de laatste battle, maar dan gooit BB het "totaal aantal gewonnen battles" in de strijd.
PS: deze theorie gaat natuurlijk niet op wanneer team Pascal de meeste battles, alsmede de laatste battle wint.
Kunnen wat ze willen worden
Dun, dik of rond
Kort, vierkant, lang
Kom op bezoek bij Barbapapa
Er is een Barbapapa, Barbamama,
Barbabenno, Barbabella, Barbabientje,
Barbaborre, Barbabob, Barbabee, Barbalala
Kom op bezoek bij Barbapapa
quote:ze verzinnen altijd wel wat .. stel dat pascal in rijk zit en ze hebben de meeste battles gewonnen dan kunnen ze bv. andries verjaardag voor allemaal in rijk laten vieren (bv. tot 2.00 in rijk en dan moet het hek weer dicht)
Op woensdag 24 oktober 2001 11:03 schreef femalehunter het volgende:
Ik denk toch dat het gaat om het totaal gewonnen battles. Op de officiele BB site staat iets van: Na 4 battles (die van vanochtend staat er nog niet bij) is de stand 3-1 in het voordeel van het team van Danielle.Ik denk dus ook dat BB er alles aan doet om ervoor te zorgen dat Andries zijn verjaardag in rijk viert. Ze kunnen dus alle kanten op. Ofwel wint team Daan de laatste battle op donderdagavond om ca. 22.00 uur en viert A zijn verjaardag dus in rijk, ofwel team Pascal wint de laatste battle, maar dan gooit BB het "totaal aantal gewonnen battles" in de strijd.
PS: deze theorie gaat natuurlijk niet op wanneer team Pascal de meeste battles, alsmede de laatste battle wint.
Dammen....
Kelly: ik kan niet dammen...heb ik echt nog nooit gedaan..
Wat kan ze dan wel? behalve zichzelf opmaken?
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 24-10-2001 14:12]
quote:Laten we het laatste hopen gnif gnif
Op woensdag 24 oktober 2001 11:03 schreef femalehunter het volgende:
Ik denk toch dat het gaat om het totaal gewonnen battles. Op de officiele BB site staat iets van: Na 4 battles (die van vanochtend staat er nog niet bij) is de stand 3-1 in het voordeel van het team van Danielle.Ik denk dus ook dat BB er alles aan doet om ervoor te zorgen dat Andries zijn verjaardag in rijk viert. Ze kunnen dus alle kanten op. Ofwel wint team Daan de laatste battle op donderdagavond om ca. 22.00 uur en viert A zijn verjaardag dus in rijk, ofwel team Pascal wint de laatste battle, maar dan gooit BB het "totaal aantal gewonnen battles" in de strijd.
quote:wat denk je van een nieuwe spelregel die bb kan bedenken, het team waar een exit valt verhuist naar rijk
Fotoverslag Team Pascal:
http://www.bb3.nu/?p=x&a=archives/00000413.php
Overigens: een wijze les in mechanica: het gewicht van Ed was nauwelijks een probleem, de hefboom had bij benadering een verhouding van 1:4. Dat wil zeggen dat zelfs Sandy met pak 'm beet 45 kilo Ed nog genoeg tegengewicht had kunnen geven. Ed's omvang daarentegen... het werd wel erg vol op die tonnetjes.
Ze moeten naar het battlefield, iets met over kisten lopen en de grond niet raken. Klinkt erg hetzelfde als de tonnetjesrace.
quote:1 Brancard-race
Op woensdag 24 oktober 2001 20:22 schreef FrankVanKlaveren het volgende:
8? ik dacht 7?
Tussenstand 4 - 4
[Dit bericht is gewijzigd door Sorrow op 24-10-2001 20:35]
In een kwartier een cryptogram oplossen (of zoveel mogelijk woorden invullen).
De opgaves die ik voorbij hoor komen vallen in de categorie 'crypto's voor beginners' (moeilijkheidsgraad 1)
[Dit bericht is gewijzigd door Sorrow op 24-10-2001 22:01]
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:20 schreef Capaja het volgende:
hier iemand met een werkende stream ?
Nee dus
*Ethel vraagt heel lief om de uitslag van de battle*
quote:*Capaja gaat zelfs op de knieen voor de uitslag
Op woensdag 24 oktober 2001 22:21 schreef Ethel het volgende:*Ethel vraagt heel lief om de uitslag van de battle*
quote:*LOL*
Op woensdag 24 oktober 2001 22:23 schreef Capaja het volgende:[..]
*Capaja gaat zelfs op de knieen voor de uitslag
*Ethel knielt mee*
Als ik nu de uitslag van de wedstrijd krijg dan beloof ik dat ik nooit meer een kots-smilie plaats als diane duimt!!
Zoooo graag ,wil ik dus weten waar Andries zijn verjaardag viert!
Uurtje of 12 de volgende battle??? Of wachten we tot de streams het weer doen; ik wil die teleurgestelde koppen namelijk wel in close up kunnen zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Sorrow op 24-10-2001 22:55]
Het is jammer dat we het nu niet goed kunnen volgen, want ik zou de gezichtjes graag willen zien bij de aankondiging van de volgende Battle.
(PS Mediaspy doet het weer!!)
Mooi dat de regie dat(compleet met beetje 'spooky'muziek) zo fraai uitlichtte..
Als dit niet goed voor de teambuilding is weet ik het niet meer.
quote:mischien had je het nog niet door maar het is een battle marathon van 48 uur dus duurt nog tot vanavond
Op donderdag 25 oktober 2001 15:04 schreef Sparkly het volgende:
Het is nu wel heel obvious: BB geeft net zo lang battles totdat Dries weer in arm zit.
Ik vindt het fantastisch, vooral na dat achterbakse gedrag dat gisteravond weer zo heel duidelijk naar voren kwam.Mooi dat de regie dat(compleet met beetje 'spooky'muziek) zo fraai uitlichtte..
wel leuk dat arm heeft gewonnen want anders zou het saai worden .. nu heeft team van pascal nog een kans om de marathon te winnen
stand na 13 battles
team danielle: 8
team pascal: 5
De ene Battle hebben ze net verwerkt en de volgende is alweer in aantocht. Ik word helemaal ziek van die Battles, ze komen mijn strot uit, klink het uit de mond van Frank.
Battlefield Dat is lekker, zegt Pascal. Hij wrijft in zijn handen als hij de Battle voorleest. Deze is echt voor ons Coos. De Bewoners moeten op het Battlefield in een vijf meter hoge paal klimmen. Daar hangen negentien letters die met elkaar één woord vormen. Iedereen moet twee pogingen ondernemen om in de paal te klimmen. Alle letters moeten eraf gehaald worden. Het team dat als eerste het juiste woord vindt, wint een verblijf aan de Rijke kant.
Het valt niet mee om in de paal te klimmen. Vooral het team van Pascal heeft er moeite mee. De paal is erg glad. Het team van Daniëlle heeft al snel door dat ze met meerdere personen één iemand naar boven moet duwen. Frank haalt de eerste twee letters binnen voor zijn team. Dat wekt irritaties aan de andere kant. Coos wordt kwaad op Gert-Jan. Duw me nog een keer omhoog. Gert-Jan weigert, omdat volgens het reglement Coos eerst met zijn voeten op de grond moet staan. Coos schreeuwt: Luister naar me met je grote bek. Dit doet Gert-Jan niet; hij laat Coos zakken. Boos loopt Coos weg.
Borsten
Al snel heeft het team van Pascal wel door dat Kelly de langste van het stel is en daarom moet zij vaak naar boven. Aah, mijn borsten zitten in de weg, gilt ze als ze omhoog wordt gehesen. Maar ze heeft de smaak al snel te pakken. Ik kan hierna nog wel drie, vier of vijf keer, zegt ze. Op Ed kan het team bouwen. Iedereen staat op zijn schouders en hij kent van geen ophouden. Pascals team heeft als eerste alle letters verzameld.
Dit zorgt weer voor stress in het Daniëlles team. Frank vloekt de hele boel bij elkaar. Ik word hier doodziek van, aldus Frank. Zij moeten nog vier letters ophalen, terwijl de andere kant al aan het puzzelen is. De laatste loodjes wegen letterlijk het zwaarst. De kracht komt uit hun tenen. Het lukt Daniëlle om de laatste letters van de paal te halen. Voor allemaal is de puzzeltijd aangebroken.
Verjaardag
Een woord van negentien letters is niet zo makkelijk te vinden. Beide teams zijn overtuigd dat het met de verjaardag van Andries te maken heeft. Het woord mokkagebak blijft lang hangen. Opeens ziet Ed het woord. Zonder iets te zeggen hangt hij de letters zo dat er dagboekkamer komt te staan. Met de laatste letters wordt het woord gesprek gevormd. Dagboekkamergesprek is het juiste woord.
Het overbekende yes van Kelly klinkt er over de Battlefield als Big Brother bekend maakt dat Pascals team heeft gewonnen. De pijn en moeite van deze Battle is snel vergeten. Daniëlle vat het sportief op. Ze loopt naar de tegenstanders toe en feliciteert en kust ze.
Ben benieuwd of het team van Daan het er net zo belabberd van af heeft gebracht.
23 dus... laatst nog op de klachtenpagina van TT een discussie over geweest (grensrechters staan niet in het veld, scheids wel is het idee).
> Vraag 2: hoeveel is de helft van 1/6
> Pris had de vraag fout. Ze antwoordde 2/3
Duh -- mooi figuur, weinig inhoud dus.
> Wie presenteerde 15 jaar lang het programma Toppop?
Adje V.!
> Kelly had de vraag fout. Zij antwoordde Adam Curry.
Da's Countdown, was ook leuk.
> Hoe heette de huishoudster van de burgermeester waar
> Swiebertje altijd op de koffie ging.
Saartje uiteraard, daar hoef je Swiebertje niet voor gezien te hebben.
> Vraag 8: Van wie is de uitspraak "Rare jongens die
> Romeinen"?
Niet Asterix, maar natuurlijk Obelix.
> Vraag 10: Hoe heet de Japanse vorm van zelfmoord waarbij
> men zichzelf in de buik steekt?
Hara-kiri -- jemig als je dat niet weet...
En het is dus weer een zware battle blijkbaar .
quote:Huh? Ik meen me toch echt te herinneren dat de vraag ging om de helft van 1/3e.... Priscella antwoordde 2/6e (wat dus evenveel is!)
Op donderdag 25 oktober 2001 21:32 schreef SigmundFreud het volgende:
> Vraag 2: hoeveel is de helft van 1/6
> Pris had de vraag fout. Ze antwoordde 2/3
quote:wanneer je met euro's moet betalen ipv guldens
Op zondag 28 oktober 2001 02:57 schreef gelly het volgende:
Wanneer is dat kut programma us afgelopen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |