Wat voor scheve bek had je wel niet dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik had een slotjes beugel van mijn 12e tot mijn 18e!![]()
Jij ookquote:Op maandag 18 juli 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
Ik krijg nog een beugel
Dan ben ik 18/19 met een beugel. Jolly
Wees blij dat die tand er op je 15e is uitgehaald, op je 17e is minder leuk..... en als ik ze er nu niet laat uithalen dan flikkeren ze er binnen 10 jaar eruit, en om dan aan slotjes te beginne.......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:12 schreef Eix het volgende:
Ik ben net uitgewisseld...
Paar maanden geleden vond m'n tandarts dat die laatste melktand maar eens eruit moest... Ik kon 'm maar niet overtuigen dat een stel reserve tanden eigenlijk best handig waren...![]()
Ben overigens 15...![]()
Ken ik!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:25 schreef Little_Angel het volgende:
Nee, geen beugel. Nooit gehad. Mensen vinden m'n tanden vaak mooi en denken dan automatisch dat ik een beugel heb gehad..
Anders begin jij gewoon ff?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef Dark_Killah het volgende:
Heb jij een beugel? Of slotjes? Of nog iets anders speciaals dat niet iedereen heeft. Gun jezelf een beetje aandacht en geef uitgebreid uitleg over hoe en wat hier. Zit hij lekker? Voel je er veel van. Wordt je ermee gepest?
Ik wel, slotjes.
Ik. Droeg hem lekker niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:05 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]
Jaja, wie heeft zo een apparaat gehad?Biecht maar op
Ik ookquote:Op maandag 18 juli 2005 18:57 schreef funmaster het volgende:
4 jaar geleden had ik zo'n uitneembare beugel. Ik hoefte hem ongeveer een jaar te dragen en toen was ik er vanaf
Dat ding had volgens mij wel voordelen, zoals Playboy TV en Platinum Pussy ontvangenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:05 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]
Jaja, wie heeft zo een apparaat gehad?Biecht maar op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |