Jow, veel plezier er mee, héquote:Op woensdag 14 september 2005 17:15 schreef SvenM het volgende:
Met Skv heb ik een deal gemaakt mbt [TK]iPod Mini 4GB Zilver.
zoals je kan lezen zijn we gister tot een overeenkomst gekomen en heeft skv hem keurig verpakt verstuurd naar mijecht prima gedaan
, alleen jammer dat hij moet wachten op zijn geld
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:44 schreef perezoso het volgende:
Ik heb ijsmeis misgelopen omdat ik de trein heb gemist (door kaartjes machine), 15 minuten te laat aanwezig, ijsmeis spoorloos (logisch).
Excuses ijsmeis !
Als ie gestempeld is niet meer.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:12 schreef perezoso het volgende:
raar, ik heb je mail gelezen en zag dat je tot 14:30 aanwezig was, zag je niet zitten, ik van 2 kanten de bankjes bekeken, ik was in het zwart met een roze slip aan maar die slip zag je natuurlijk niet.![]()
Ja ik wil het nog wel een keer proberen, is zo'n retourtje van de trein de hele dag geldig, kan ik daarmee 2x op en neer ?
huh, je kunt er nog de hele dag op reizen hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 17:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ie gestempeld is niet meer.
Dus?
Ah bedankt voor de info maar 1 middag openbaar vervoer is wel weer genoeg voor een half jaar, bleh!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:49 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
huh, je kunt er nog de hele dag op reizen hoor![]()
Geld is inmiddels binnen!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:15 schreef SvenM het volgende:
Met Skv heb ik een deal gemaakt mbt [TK]iPod Mini 4GB Zilver.
zoals je kan lezen zijn we gister tot een overeenkomst gekomen en heeft skv hem keurig verpakt verstuurd naar mijecht prima gedaan
, alleen jammer dat hij moet wachten op zijn geld
En ik maak geld naar je over maar krijg geen dvd's.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
sincerly komt zijn verplichtingen niet na , zou vorige week vrijdag 120 euro overmaken voor doos vol dvds , tot op heden 0,0 gezien en hij reageert ook niet op zijn email![]()
![]()
mijn fout inderdaad , is ondertussen onderwegquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En ik maak geld naar je over maar krijg geen dvd's.![]()
Okay. dan wachten we het nog ffies af.quote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mijn fout inderdaad , is ondertussen onderweg
Prima geregeldquote:Op zondag 18 september 2005 23:02 schreef Woutey het volgende:
prima deal met Swetsenegger, binnen 2 uur deal rond, betaald, en ontvangen door Swets. Beter kan t niet.
YIEEEHA! Gelukkigquote:
Ik heb het ook een keertje gehad met de Gevederde Vlerk. Ik denk niet dat hij er op uit is een ander te benadelen, eerder dat het iemand is die slecht kan plannen en teveel hooi op z'n vork neemt...quote:Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef fokuserdetiende het volgende:
Erg slechte ervaringen met Gevederde_Vlerk. Hj zou een pc van me kopen. Steeds weer een mail dat hij dan dan en dan zou langs komen....zou bellen.
Op gegeven moment mailde ik weer dat hij mij niet zo lang aan het lijntje moest houden en dat ik de pc's elders had verkocht.
Ik had nog een alternatieve pc voor hem staan en deze zou den toch wel erg graag vandaag komen halen.
Ook hier heb ik dus de pc achter de hand gehouden terwijl ik hem voor 20 euro meer aan iemand anders had kunnen verkopen.
Maar jullie raden het al....dhr. Gevederde_Vlerk heeft weer niet gebeld en is niet op komen dagen!![]()
![]()
en het toppunt is dat hij gewoon door gaat met bieden op andere pc's terwijl hij gewoon een deal had met mij![]()
mwahhh....zou best kunnen maar die gast laat ook niets meer weten via mail of tel. Hij weet ht donders goed hoor en het kost mij gewoon gel. Dus om eerlijk te zijn heb ik er geen boodschap aan. Als hij ht te druk heeft moet hij maar geen afspraken maken of op tijd laten weten dat hij dezen niet na kan komenquote:Op maandag 19 september 2005 14:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keertje gehad met de Gevederde Vlerk. Ik denk niet dat hij er op uit is een ander te benadelen, eerder dat het iemand is die slecht kan plannen en teveel hooi op z'n vork neemt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |