storbo's zonder wijven zijn natuurlijk niksquote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Idd, maar alleen als er muziek aanstaat.
Anders is het iritant.![]()
Ik heb er ook nog weleens twee met een tuinfeest op het dak gemaakt, was ook vet.De hele buurt knipperde. Alleen er waren geen wijven.
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Gewoon een player uitnodigen en hem alle meiden laten uitnodigen![]()
Ja die trekken in een weekje wel weer wegquote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef taart het volgende:
[..]
samsung, zitten wel vochtplekken onder het scherm
Wie gaat er nou elke dag koken voor zn gezin voor de lolquote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je zo autistisch bent dat je niet eens een fatsoenlijke maaltijd kan koken.
Ik kan wel normaal koken hoor maar ik heb er vanavond geen zin in. Er komen wat vrienden zo en die nemen wat ook spul mee + filmpje kijken.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je zo autistisch bent dat je niet eens een fatsoenlijke maaltijd kan koken.
Ja, en dan "Don't touch my hoes, i warn u nigga."quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Gewoon een player uitnodigen en hem alle meiden laten uitnodigen![]()
je moeder?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:18 schreef Mattt het volgende:
[..]
Wie gaat er nou elke dag koken voor zn gezin voor de lol.
Je moet het maar leuk vinden.
'vrienden'quote:Op maandag 18 juli 2005 17:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan wel normaal koken hoor maar ik heb er vanavond geen zin in. Er komen wat vrienden zo en die nemen wat ook spul mee + filmpje kijken.
Is dat een menthal note ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:19 schreef Jaguarized het volgende:
Je moet wel een flinke hekel aan iemand hebben om hem autistisch te noemen btw.![]()
Omdat ze moet.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
die doet dat echt niet voor de lol![]()
quote:
En , wat ga je vandaag maken ?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:55 schreef tonks het volgende:
Ik hoef nooit kostgeld te betalen zegt mijn vader.
Alleen elke dag koken en soms wat opruimen in huis is al genoeg.
(plus dat ik natuurlijk wel wat boodschappen betaal soms)
nee anders verhonger ikquote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Omdat ze moet.
Anders ga jij stelen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |