quote:Op maandag 18 juli 2005 17:12 schreef BObNL het volgende:
Kep honger men pa ma moet opschieten met koken
Ik ga ook even wat in de frituur gooien.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef cyberrobin het volgende:
Ik heb ook enorme honger.. en m'n ouders zijn (eindelijk) boodschappen halen.. alles is op
Hee, een beetje jonge meisjes naaien poehquote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef BObNL het volgende:
Pff zou vanavond naar film gaan met meid uit men buurd ( 10 uur ) Mag ze niet meer van der ouders omdta het te laat wordtNouja nu gaan we morgen 8 uur
![]()
Idd, maar alleen als er muziek aanstaat.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Jaguarized het volgende:
Nog meer mensen in voor frituurvoedsel?
ze is 17 of 18quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hee, een beetje jonge meisjes naaien poeh![]()
t is trouwens buurt en niet buurd
Ben je van plan nog dikker te worden jeroen?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Jaguarized het volgende:
eigenlijk wel, ik zal eens vragen aan me ma wat we gaan etenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Jaguarized het volgende:
Afhaal-voer is okquote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Jaguarized het volgende:
Gewoon een player uitnodigen en hem alle meiden laten uitnodigenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Idd, maar alleen als er muziek aanstaat.
Anders is het iritant.![]()
Ik heb er ook nog weleens twee met een tuinfeest op het dak gemaakt, was ook vet.De hele buurt knipperde. Alleen er waren geen wijven.
De mijne ookquote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef taart het volgende:
En mijn telefoon heeft de wasmachine en de droger overleeft
Je moet toch wat eten he tim?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Ben je van plan nog dikker te worden jeroen?
nopequote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef Dark_Killah het volgende:
13 - 15 nu.
Ik geloof niet dat er nog iemand geintresserd is in de stand van mijn CoD potje Search & Destroy?
Of wel, dan blijf ik gewoon mijn kill / deaths posten hoor.
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:16 schreef cyberrobin het volgende:
* cyberrobin gaat macaroni eten! *kwijl*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |