N-E-W-B-E-Equote:Op maandag 18 juli 2005 17:10 schreef tonks het volgende:
Jag is en kneus
whehe volgende ronde danquote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef Jaguarized het volgende:
Ja godverdomme ik was bezig met een plaatje bewerken + uploaden.
Zegt onze paperboy.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:10 schreef tonks het volgende:
Jag is en kneus
volgendekeer beterquote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef Jaguarized het volgende:
Ja godverdomme ik was bezig met een plaatje bewerken + uploaden.
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:12 schreef BObNL het volgende:
Kep honger men pa ma moet opschieten met koken
Ik ga ook even wat in de frituur gooien.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef cyberrobin het volgende:
Ik heb ook enorme honger.. en m'n ouders zijn (eindelijk) boodschappen halen.. alles is op
Hee, een beetje jonge meisjes naaien poehquote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef BObNL het volgende:
Pff zou vanavond naar film gaan met meid uit men buurd ( 10 uur ) Mag ze niet meer van der ouders omdta het te laat wordtNouja nu gaan we morgen 8 uur
![]()
Idd, maar alleen als er muziek aanstaat.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Jaguarized het volgende:
Nog meer mensen in voor frituurvoedsel?
ze is 17 of 18quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hee, een beetje jonge meisjes naaien poeh![]()
t is trouwens buurt en niet buurd
Ben je van plan nog dikker te worden jeroen?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Jaguarized het volgende:
eigenlijk wel, ik zal eens vragen aan me ma wat we gaan etenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Jaguarized het volgende:
Afhaal-voer is okquote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Jaguarized het volgende:
Gewoon een player uitnodigen en hem alle meiden laten uitnodigenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Idd, maar alleen als er muziek aanstaat.
Anders is het iritant.![]()
Ik heb er ook nog weleens twee met een tuinfeest op het dak gemaakt, was ook vet.De hele buurt knipperde. Alleen er waren geen wijven.
De mijne ookquote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef taart het volgende:
En mijn telefoon heeft de wasmachine en de droger overleeft
Je moet toch wat eten he tim?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Ben je van plan nog dikker te worden jeroen?
nopequote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef Dark_Killah het volgende:
13 - 15 nu.
Ik geloof niet dat er nog iemand geintresserd is in de stand van mijn CoD potje Search & Destroy?
Of wel, dan blijf ik gewoon mijn kill / deaths posten hoor.
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:16 schreef cyberrobin het volgende:
* cyberrobin gaat macaroni eten! *kwijl*
storbo's zonder wijven zijn natuurlijk niksquote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Idd, maar alleen als er muziek aanstaat.
Anders is het iritant.![]()
Ik heb er ook nog weleens twee met een tuinfeest op het dak gemaakt, was ook vet.De hele buurt knipperde. Alleen er waren geen wijven.
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Gewoon een player uitnodigen en hem alle meiden laten uitnodigen![]()
Ja die trekken in een weekje wel weer wegquote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef taart het volgende:
[..]
samsung, zitten wel vochtplekken onder het scherm
Wie gaat er nou elke dag koken voor zn gezin voor de lolquote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je zo autistisch bent dat je niet eens een fatsoenlijke maaltijd kan koken.
Ik kan wel normaal koken hoor maar ik heb er vanavond geen zin in. Er komen wat vrienden zo en die nemen wat ook spul mee + filmpje kijken.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je zo autistisch bent dat je niet eens een fatsoenlijke maaltijd kan koken.
Ja, en dan "Don't touch my hoes, i warn u nigga."quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Gewoon een player uitnodigen en hem alle meiden laten uitnodigen![]()
je moeder?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:18 schreef Mattt het volgende:
[..]
Wie gaat er nou elke dag koken voor zn gezin voor de lol.
Je moet het maar leuk vinden.
'vrienden'quote:Op maandag 18 juli 2005 17:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan wel normaal koken hoor maar ik heb er vanavond geen zin in. Er komen wat vrienden zo en die nemen wat ook spul mee + filmpje kijken.
Is dat een menthal note ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:19 schreef Jaguarized het volgende:
Je moet wel een flinke hekel aan iemand hebben om hem autistisch te noemen btw.![]()
Omdat ze moet.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
die doet dat echt niet voor de lol![]()
quote:
En , wat ga je vandaag maken ?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:55 schreef tonks het volgende:
Ik hoef nooit kostgeld te betalen zegt mijn vader.
Alleen elke dag koken en soms wat opruimen in huis is al genoeg.
(plus dat ik natuurlijk wel wat boodschappen betaal soms)
nee anders verhonger ikquote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Omdat ze moet.
Anders ga jij stelen enzo.
Wakker worden met een prikkelende sensatie in het achterwerk.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:19 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
'vrienden'![]()
Gaan jullie dan heel veel beloven aan elkaar, en vervolgens in slaap vallen en heel laat wakker worden en dan de hele dag gaan lopen zeiken enzo?![]()
Vet!
Dat zeggen ze bij mij al als ik een weekendje weg ben.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:21 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
dan wordt het ineens wel erg rustig in huis![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Wakker worden met een prikkelende sensatie in het achterwerk.
mwa mn ouders zijn gescheiden dus ik weet al wel dat ze me mist als ik bij mn pa benquote:Op maandag 18 juli 2005 17:22 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij mij al als ik een weekendje weg ben.
Dan missen ze me natuurijk stiekumpjes wel, maar dat willen ze alleen nog niet toegeven. Maare, dat komt wel, echt.
Da's keizielig voor je mamma.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:23 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
mwa mn ouders zijn gescheiden dus ik weet al wel dat ze me mist als ik bij mn pa ben![]()
Succes man.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:24 schreef Renesite het volgende:
* Renesite heeft gegeten en gaat arbeitten
ciao
Ghehe.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:24 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ja maar dan hoeft ze dus niet te koken enzo![]()
Doeg Renequote:Op maandag 18 juli 2005 17:24 schreef Renesite het volgende:
ciao
veel plezier hè!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:24 schreef Renesite het volgende:
ciao
Abbotje fitness dan.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:27 schreef Mattt het volgende:
* Mattt gaat een pizza hawai in de oven stoppen. Eet al 2 weken ongeveer pizza's
Ouders zijn langer dan ik verwacht had nog steeds op vakantie.
Ik vermaak me wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |