quote:Op maandag 18 juli 2005 21:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm. Ik zit me al een tijdje af te vragen waarvan ik de eerste twee vrouwen ken.
Hm.
All About Eve?
ik had nog een lekker vage bette gezochtquote:Op maandag 18 juli 2005 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Thelma Ritter herkende ik (half) van m'n actricetournament, ik had haar foto opgezocht om eens te kijken over wie het eigenlijk ging. En die Holm had een bijrol in Gentleman's Agreement die ik een paar weken terug zag. Ik wist dat ik haar ergens van herkende.
All About Eve wist ik eigenlijk door de mannelijke hoofdrollen trouwens.
mr_anonimous +1quote:Op maandag 18 juli 2005 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Mako
Daar zat ie ook in idd en dat is idd zijn naam.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij was agent Eddie in Sister Act, en hij heet Bill Nunn, zo leert de aftiteling mij.
Freddy Heineken denk ik en hij heeft in een film gespeeld. Als twee druppels water geloof ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Over wie gaat dit, en wat is de reden dat hij in dit topic thuishoort?was the richest man in
with an estimated fortune of more than $3.6 billion, but that made him the target of criminals. In [jaar],
was abducted for three weeks, before being released unharmed.
Hij heeft er voor gezorgd dat ie nooit in roulatie kwam omdat de hoofdrolspeelster hem gedumpt had ofzo.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Freddy Heineken denk ik en hij heeft in een film gespeeld. Als twee druppels water geloof ik.
Asskicker14 +1quote:Op maandag 18 juli 2005 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Amazones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |