Nope Chelski, van die Russische maffiabaas weet je wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:51 schreef wyccie het volgende:
Portugees en hij coacht Manchester?
Uh uh. Wanker zeggen we dan toch Z?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:51 schreef Z het volgende:
Dat is die lul van een Mourinho
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope Chelski, van die Russische maffiabaas weet je wel.
Ok, mijn excusesquote:Op maandag 18 juli 2005 16:19 schreef Z het volgende:
[..]
Gokje en hij is ook wel eens voorbij gekomen in muziek trivia
Mmmmmmmmmmmmm.......net op tijd.....................quote:
Nu al?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Hintje?
Als die in 1991 is overleden, zou het kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn achterbuurman?
Nope, maar wel een collega, inderdaad. Wel van een jongere generatie dan Drees.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Drees?
Deze heer van stand was een echte liberaal.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef Sloggi het volgende:
Van welke partij?
Nee, niet De Quay (KVP).quote:Op maandag 18 juli 2005 17:02 schreef Sloggi het volgende:
De Quay?
Nee, ook niet Luns (KVP).quote:Op maandag 18 juli 2005 17:04 schreef Sloggi het volgende:
Of Luns?
...je bent me voor..tenminste als het hem is...ik dacht het ookquote:Op maandag 18 juli 2005 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:
De Gaay Fortman?
Nee, ook niet De Gaay Fortman (ARP), of als je junior bedoelt (PPR).quote:Op maandag 18 juli 2005 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:
De Gaay Fortman?
....ook goedemiddag..........quote:Op maandag 18 juli 2005 17:05 schreef pos het volgende:
verdomme
Neeeeheeeeeeee........niet van de KVP!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:07 schreef Sloggi het volgende:
Cals?
Ook MP geweest?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Nope, maar wel een collega, inderdaad. Wel van een jongere generatie dan Drees.
Je zit Pos wel te pesten de laatste tijd Pyl.quote:
Tip: lees de hints.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:09 schreef Sloggi het volgende:
Weet ik veel van welke partij 'ie was
Ik ben gewoon bezig met simpel namedropping![]()
Hee...mr_aquote:
Hoi pylquote:
Ja he...quote:Op maandag 18 juli 2005 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zit Pos wel te pesten de laatste tijd Pyl.
Nope, geen PvdA'er.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:09 schreef wyccie het volgende:
Stoel?
Nee, wel minister, Kamerlid (tweemaal fractieleider), burgemeester van Wassenaar, maar vooral bekend geworden als Commissaris der Koningin van Gelderland. En natuurlijk door zijn geaffecteerde stemgeluid en zijn strijd voor homorechten.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:08 schreef Sloggi het volgende:
Ook MP geweest?
Of was dat voor z'n extreme makeoverquote:Op maandag 18 juli 2005 17:16 schreef Sloggi het volgende:
Wiegel toch niet?
Da's volstrekt juist: Wiegel toch niet. Je bent overigens uiteindelijk wel bij de goede partij aanbeland.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:16 schreef Sloggi het volgende:
Wiegel toch niet?
eet smakelijkquote:Op maandag 18 juli 2005 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
tot straks luitjes. Ga eventjes eten
Wat johquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:21 schreef wyccie het volgende:
Wat johHij was toch de Commissaris van de koningin in Gelderland?
Da's het enige wat ik van 'm weet (en hij schreef kinderboeken). Of hij een mooie stem heeft en homo is, tja... had allemaal gekund.
In welke partij zat Wiegel?
Ik wist wel dat 't een VVD'er was, maar daar ken ik er niet zo veel vanquote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's volstrekt juist: Wiegel toch niet. Je bent overigens uiteindelijk wel bij de goede partij aanbeland.![]()
Lastig hè?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:43 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm valt niet mee...
Zijn dat dan de oude lullen?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Lastig hè?
Als Tong on line komt, of Foto, of Sooty, of Berkery, of Bolkonsky, dan is-ie meteen geraden.
Een voormalig Plaatjesrader had 'm meteen goed in de Muziektrivia........![]()
quote:
Nee, meneer zingt niet; mijn hintje was voor ingewijden, sorry.quote:Meneer zingt ook nog eens? Veelzijdig tiepje...
Oude lullen???? ik met m'n 28 jaar !!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn dat dan de oude lullen?![]()
Meneer zingt ook nog eens? Veelzijdig tiepje...
Het zal ook minder met leeftijd te maken hebben.. ik ben 31 en wist het eigenlijk ook niet.... zal wel met kennis te maken hebben. Weet je hem trouwens Foto?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:30 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Oude lullen???? ik met m'n 28 jaar !!!!
Sorryquote:Op maandag 18 juli 2005 18:30 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Oude lullen???? ik met m'n 28 jaar !!!!
28 is een geintje,en ik heb geen ideé........quote:Op maandag 18 juli 2005 18:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het zal ook minder met leeftijd te maken hebben.. ik ben 31 en wist het eigenlijk ook niet.... zal wel met kennis te maken hebben. Weet je hem trouwens Foto?
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:13 schreef Diaan73 het volgende:
Is het dan Molly Geertsema??Die naam ben ik vanmiddag wel tegengekomen in Trivia
Voor mijn tijd wschquote:Op maandag 18 juli 2005 18:47 schreef Diaan73 het volgende:is hij zo moeilijk?
deze legendarische zanger is enige tijd geleden overleden
Ik weet niet wanneer je geboren bent, dus niet 28 jaar geleden, maar deze zanger is in 1981 overleden.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je geboren bent, dus niet 28 jaar geleden, maar deze zanger is in 1981 overleden maar zag er toen wel heel anders uit. Bijna iedereen kent tegenwoordig nog zijn muziek.
Jerry Lee Lewis een negerquote:Op maandag 18 juli 2005 18:54 schreef wyccie het volgende:
Haha, vond ook al dat je er wel erg oud uitzag voor 28.
Jerry Lee Lewis?
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ike Turner of is die niet dood?
Ja nu je het zegt. Ik zag laatst een foto van Bob na chemotherapie, bijna onherkenbaar zonder die rastakrullen..quote:
quote:
Toch jammer dat hij geheel uit de spotlight is verdwenen.quote:
Nope, maar je zit wel zo'n beetje in het goede tijdvak te denken.........quote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef Berkery het volgende:
Lyndon B. Johnson?
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:48 schreef Berkery het volgende:
Die minister? McNamara oid?
Bijna, Diaan! In de Watergate affaire legde zijn baas het (politieke) loodje.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
kan niets anders bedenken dan Watergate affaire, maar dan kom ik nog niet tot namen...
Hoover? Herbert? Hoe kom je daar nu bij? Die was president in de vroege jaren dertig.quote:
hahaha is wel lachen ja.... Scrutinizer komt er dan helemaal niet meer uit denk ik....bij jou en Berkery, want we zijn met zn drietjes nu hier volgens mijquote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef pyl het volgende:
[..]
Bijna, Diaan! In de Watergate affaire legde zijn baas het (politieke) loodje.Maar deze meneer, een voorganger van Dan Quayle, moest net iets eerder al vertrekken vanwege een belastingontduiking- en omkoopakkefietje.........
Zal ik trouwens bij de Muziektrivia even gaan vertellen dat de vriendin van Peaceman bij mij zit........?![]()
J. Edgar bedoelde ikquote:Op maandag 18 juli 2005 21:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Hoover? Herbert? Hoe kom je daar nu bij? Die was president in de vroege jaren dertig.
Ah, okay.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:14 schreef Berkery het volgende:
J. Edgar bedoelde ik
Nope. Die was al lang en breed uitgerangeerd.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
McCarthy?
Tja, is ook wel erg lastig in te schatten. Mijn twee vorige plaatjes werden stante pede geraden...............quote:Op maandag 18 juli 2005 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
Je maakt het wel moeilijk voor ons hoor....![]()
Volgens mij heb ik jou vandaag al eens aangeraden om de hints te lezen..........quote:Op maandag 18 juli 2005 21:21 schreef Sloggi het volgende:
Uit het tijdperk Nixon of Johnson?
Je hebt me door....quote:Op maandag 18 juli 2005 21:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, is ook wel erg lastig in te schatten. Mijn twee vorige plaatjes werden stante pede geraden...............
Maar jij wordt zo langzamerhand ongeduldig, begrijp ik.......![]()
Deze is van voor mijn tijd, Dan Quayle nietquote:Op maandag 18 juli 2005 21:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, is ook wel erg lastig in te schatten. Mijn twee vorige plaatjes werden stante pede geraden...............
Je zegt zo'n beetje, dus het zou net zo goed Nixon / Kennedy kunnen zijn, hoeft maar 1 dag te schelenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Nope, maar je zit wel zo'n beetje in het goede tijdvak te denken.........
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je zegt zo'n beetje, dus het zou net zo goed Nixon / Kennedy kunnen zijn, hoeft maar 1 dag te schelen
Een beetje goed is niet helemaal goed. Dus hij hoeft niet per se uit het tijdperk Nixon te komenquote:
Ik sluit me aan bij Lord-Vetinari.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Sloggi het volgende:
Je zegt zo'n beetje, dus het zou net zo goed Nixon / Kennedy kunnen zijn, hoeft maar 1 dag te schelen
Geef nou maar een hint, niet zo zeurenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:32 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij Lord-Vetinari.![]()
Bovendien, op de vraag over Johnson antwoordde ik 'zo'n beetje in het juiste tijdvak'; op de vraag naar Watergate antwoordde ik dat meneer 'iets eerder' dan zijn baas moest aftreden. Ergo.........
O, ik zeur? Zo had ik het nog niet bekeken.quote:
't Was maar een grapje hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
[..]
O, ik zeur? Zo had ik het nog niet bekeken.
Uhm........Diaan............meer dan gewoon vertellen wie het is kan ik echt niet doen, hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
onderhand weten we echter nog steeds niet wie het is.... ben nu niet alleen ongeduldig maar ook nieuwsgierig
bij mij echt niet.... sorryquote:Op maandag 18 juli 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
Affijn, ik kan veilig tot de conclusie komen dat Spiro Agnew en zijn schurkenstreken hier totaal onbekend zijn.............
Oh, die naam ken ik welquote:Op maandag 18 juli 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
Affijn, ik kan veilig tot de conclusie komen dat Spiro Agnew en zijn schurkenstreken hier totaal onbekend zijn.............
Een oudje al. 1984 stamt ie uit.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
ow jee, zij komt in een film voor of niet?
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:18 schreef Sloggi het volgende:
Speelt ze niet het dochtertje van Jack Ryan (Harrisson Ford) in Patriot Games en Clear and Present Danger?
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Uit Neverending Story?
Nu weet ik waar ik haar van ken! Maar hoe ze heet...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Uit Neverending Story?
Tami Stronachquote:Op maandag 18 juli 2005 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
En dat al voor de hint... maar heb geen idee hoe ze heet.....![]()
INderdaad....quote:Op maandag 18 juli 2005 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tami Stronach
zo ziet ze er nu uit. Nog steeds een knappe dame:
[afbeelding]
Mij een raadsel idd. Deze man kreeg hem bijv niet:quote:Op maandag 18 juli 2005 22:30 schreef Sloggi het volgende:
Henry is goed. Kan iemand mij uitleggen hoe die idioot ooit de Nobelprijs voor de Vrede heeft kunnen krijgen
Henry onderhandelde midden jaren zeventig in Parijs de vrede met Vietnam, Cambodja en andere Zuidoostaziatische landen uit........quote:Op maandag 18 juli 2005 22:30 schreef Sloggi het volgende:
Henry is goed. Kan iemand mij uitleggen hoe die idioot ooit de Nobelprijs voor de Vrede heeft kunnen krijgen
Terwijl de bommenwerpers af en aan vlogen, jaquote:Op maandag 18 juli 2005 22:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Henry onderhandelde midden jaren zeventig in Parijs de vrede met Vietnam, Cambodja en andere Zuidoostaziatische landen uit........
Sommigen plaatsen hier voor de grap koningin Beatrix; jij Henry Kissinger.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:30 schreef Sloggi het volgende:
?
Jij vroeg waarom hij hem kreeg, niet of ik het ermee eens was.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Sloggi het volgende:
Terwijl de bommenwerpers af en aan vlogen, ja
Je zou eens moeten weten hoeveel mensen hem niet kennen. Gisteren moest ik aan 5 mensen hier vertellen wie Ho Chi Minh was.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Sommigen plaatsen hier voor de grap koningin Beatrix; jij Henry Kissinger.
Nou dat heb ik gemist dan..... ik heb ook werkelijk geen ideequote:Op maandag 18 juli 2005 22:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoeveel mensen hem niet kennen. Gisteren moest ik aan 5 mensen hier vertellen wie Ho Chi Minh was.![]()
Zeg Diaan, ik zie een kruisje - en volgens mij is mr_a nog niet uitgepraat..........quote:
Ron Howard?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat heb ik gemist dan..... ik heb ook werkelijk geen idee
[afbeelding] foto komt eraan... linkje werkt niet... even aan werken
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat heb ik gemist dan..... ik heb ook werkelijk geen idee
Ow sorry .mr_a... moeten we die laatste foto nog raden? Ron Howard is trouwens goed, dus mijn foto kunnen jullie als niet gepost beschouwen...sorry sorry sorryquote:Op maandag 18 juli 2005 22:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeg Diaan, ik zie een kruisje - en volgens mij is mr_a nog niet uitgepraat..........
Ik wil een hihint.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mij een raadsel idd. Deze man kreeg hem bijv niet:
[afbeelding]
Ow okay, dank je Sloggi, heb maar 2 jaar geschiedenis gehad en toen ook nog eens niet goed opgelet... weet er dus niet veel vanquote:Op maandag 18 juli 2005 22:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[[url=http://img351.imageshack.us/img351/1329/21tl.th.gif]afbeelding][/URL]
Vietnamees revolutionair, medeverantwoordelijk voor de Vietnam-oorlog.
Diaan, dat geeft toch helemaal niets, joh.quote:
Oprichter van de Cripsgang. Genomineerd voor de nobelprijs van de vrede.quote:
En hij heeft in de bak gezeten?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oprichter van de Cripsgang. Genomineerd voor de nobelprijs van de vrede.
quote:
Is 't die Notorious BIG?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar iedereen kent hem onder zijn nick.
Hij heeft zelfs mensen vermoord. Maar zet zich nu in voor de vrede tussen de vele gangs die Amerika rijk is. Hij heeft kinderboeken geschreven. De bekendste is Gangs and the abuse of power.quote:
die vieze vetklep. Die graag sex had met meisjes van 16 en drugs gebruikte en met pistolen liep. No way.quote:
Die van jou is lief wil je zeggenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
die vieze vetklep. Die graag sex had met meisjes van 16 en drugs gebruikte en met pistolen liep. No way.
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat dezelfde man?
Ach het staat zo opdringerig om al iets te posten terwijl er nog iets open staat, terwijl dat helemaal niet mijn bedoeling is... maar okay lets playquote:Op maandag 18 juli 2005 22:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Diaan, dat geeft toch helemaal niets, joh.![]()
Hij heeft god gezien zegt ie. En wil nu boeten voor zijn daden uit het verleden door de fout die hij maakte (oprichten van de Crips) te beeindigen.quote:
Nooit van Tookie gehoord? Is een film over hem :quote:Op maandag 18 juli 2005 22:48 schreef Sloggi het volgende:
Wat is z'n nick nou?
Jij vind het een loser. Ik vind het een fascinerende man. Van monster tot vredestichter. Dat kun je van andere ex-gangmembers zoals Da Game, Eminem en 2 kwartjes absoluut niet zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:51 schreef Sloggi het volgende:
Nooit van de loser gehoord
[[url=http://img351.imageshack.us/img351/2231/10qg.jpg]afbeelding][/URL]
Was Eminem een 'gangster'?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij vind het een loser. Ik vind het een fascinerende man. Van monster tot vredestichter. Dat kun je van andere ex-gangmembers zoals Da Game, Eminem en 2 kwartjes absoluut niet zeggen.
Nee, politicus. Pyl weet 'm vast wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
acteur uit die Jackie Chanfilm van 2 weken terug?
Geen echte zoals Tookie maar zat volgens mij wel in zo'n white wannebe blackgroup die andere whitewannabeblacks afroste.quote:
heb je de film ook gezien mr_a? Dan kan het wel zijn dat je een andere blik op de hele situatie hebt dan wanneer je het zo leest... ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de film.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij vind het een loser. Ik vind het een fascinerende man. Van monster tot vredestichter. Dat kun je van andere ex-gangmembers zoals Da Game, Eminem en 2 kwartjes absoluut niet zeggen.
Als je mensen om zeep helpt en in zo'n gang zit ben en blijf je een loserquote:Op maandag 18 juli 2005 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij vind het een loser. Ik vind het een fascinerende man.
Ja ik heb hem gezien. Echt een goede film. Ik kan je zeker aanbevelen.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heb je de film ook gezien mr_a? Dan kan het wel zijn dat je een andere blik op de hele situatie hebt dan wanneer je het zo leest... ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de film.
Kan wel wezen maar als je geen kansen krijgt in de maatschappij, uit een gebroken gezin komt en er je moet vechten om je staande te houden in je buurt. Kom je automatisch in dat circuit.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je mensen om zeep helpt en in zo'n gang zit ben en blijf je een loser
Onthouden dus en op mn lijstje zzquote:Op maandag 18 juli 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik heb hem gezien. Echt een goede film. Ik kan je zeker aanbevelen.
Ergo: Amerika zuigtquote:Op maandag 18 juli 2005 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar als je geen kansen krijgt in de maatschappij, uit een gebroken gezin komt en er je moet vechten om je staande te houden in je buurt. Kom je automatisch in dat circuit.
Bij frs te koop voor 9,99 en te huur bij videoland.quote:
Zeker en het wordt alleen maar erger met die klootzak die er nu zit.quote:
Okay!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij frs te koop voor 9,99 en te huur bij videoland.
staat actie -vecht bij frs en Thriller bij videoland.Is een dramafilm!
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeker en het wordt alleen maar erger met die klootzak die er nu zit.
...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:51 schreef Sloggi het volgende:
http://img351.imageshack.us/my.php?image=10qg.jpg
Nee, een stuk zuidelijker.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat die Kim uit Korea?
Da's die neergeknalde of niet?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Diehm was erger.
afgezet en onthoofd volgens mij.quote:
Ook leukquote:Op maandag 18 juli 2005 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
afgezet en onthoofd volgens mij.
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef Sloggi het volgende:
Midden -Oostblokker?
Shelleyquote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
"gezellige" en leuke mensen hier op de plaatjes.... Bob Marley is er een heilige bij ook al blowde hij en had vele vrouwen (wat trouwens mag van het Rastafari geloof)
Je kunt zeggen wat je wil, maar alles beter dan wat er nu zit.........quote:
Zou je denken?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:37 schreef Sloggi het volgende:
Hij doet een beetje Iraans aan.
Zijn geheime dienst was ook volop aan het martelen enzo. Alleen die bebaarde klootzak die hem opvolgde was nog een graadje erger idd.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar alles beter dan wat er nu zit.........![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shelleywas hartstikke gezellig toch?
Volgens mij is dat gewoon goed gespeld hoor. (Staat iig wel zo op triviant kaartjesquote:Op maandag 18 juli 2005 23:37 schreef Sloggi het volgende:
Hij doet een beetje Iraans aan.
Ceaucescu?
Bad spelling, I know.
Ik lees net op Wikipedia dat 't Ceausescu is (de 2e c moet een s zijn).quote:Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon goed gespeld hoor. (Staat iig wel zo op triviant kaartjes)
Vroeger werden de staatshoofden daaro Sjah's genoemdquote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef Diaan73 het volgende:![]()
snap er helemaal niets meer van....... dit gaat boven mn pet...
Ja de oom van Robin idd!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:46 schreef pos het volgende:
sjah van persie?
En Margalo! Die dvd's doen het goed bij mijn nichtjes en neefjes.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Sloggi het volgende:
Stuey Li'l!
Deja vu, alleen heb ik maar 2 jaar geschiedenis gehad op school en die klassieke oudheid kregen we ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef wyccie het volgende:
Dit is wel een verademing zeg, na al die slechte politici.
Ik heb 3 jaar geschiedenis gehad, maar nog nooit eens wat over die buitenlandse politici geleerd. Waar Ho Chi Minh stad ligt heb ik op de basisschool geleerd. En zelfs als we zulke namen leren, dan stond er nog geen foto bij. Maar mijn favoriete geschiedenisperiode is toch wel de klassieke oudheid, tijdens Grieks kregen we de leukste verhalen te horen.
Ik heb sowieso het gevoel dat ik weinig tijdens de geschiedenislessen op de middelbare school heb geleerd, wel meer van de basisschool. Maar dat is ook al behoorlijk weggezakt. Ik vind het wel heel erg jammer eigenlijk.
Margalo?? Ken ik niet.... heb wel een kind....quote:Op maandag 18 juli 2005 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Margalo! Die dvd's doen het goed bij mijn nichtjes en neefjes.
Zouden dat nou de ridders van de Ronde Tafel zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:02 schreef Sloggi het volgende:
[[url=http://img168.imageshack.us/img168/4913/12ky.th.jpg]afbeelding][/URL]
Oh, ik had helemaal geen tieten gezienquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De Godin van de Jacht, en dankzij de Wikipedia-URL weet ik nu ook hoe ze heet
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De Godin van de Jacht, en dankzij de Wikipedia-URL weet ik nu ook hoe ze heet
Niet moeilijk, wel leuk:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Cleese, Idle, Chapman, Paling
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:06 schreef Berkery het volgende:
Niet op de foto: Sir Not-appearing-in-this-film
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef Diaan73 het volgende:
heet de dochter niet Juliana?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef wyccie het volgende:
Is dat Christina? Dat is toch die blinde?
Heeft ze daarna pas geupload volgens mij.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:19 schreef wyccie het volgende:
Oh god...ik ben stom!.... zie nu pas dat het godin plaatje de avatar van Diaan73 is..... pff.... dan had ik natuurlijk wel geweten wie het was...
nee je bent niet stom hoor. ik heb deze avatar pas na deze vraag ... daarvoor had ik mickey en minnie....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:19 schreef wyccie het volgende:
Oh god...ik ben stom!.... zie nu pas dat het godin plaatje de avatar van Diaan73 is..... pff.... dan had ik natuurlijk wel geweten wie het was...
dat zeg ikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heeft ze daarna pas geupload volgens mij.
Maak daar maar Tibetaans van.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:22 schreef Diaan73 het volgende:
ziet er japans uit...
Ow dan ben ik nog stommer zeg! Geheugen als een zeefquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee je bent niet stom hoor. ik heb deze avatar pas na deze vraag ... daarvoor had ik mickey en minnie....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |