Even voor de duidelijkheid van de post: jij bent vrouwelijk?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:48 schreef lacuna het volgende:
nooit helemaal popi geweest, ik kon niet echt met de meeste jongens opschieten omdat ik de enige "alternatieveling" was dus ik trok iets meer naar de meisjes.
het is wel zo dat bijna iedereen me kent (dat heb je als je groen/blauw/zwart/rood/roze/ haar hebt gehad(nu rozen en zwart))
nee niet echt, heb wel zo mijn trekjes maar dat is omdat ik opgegroeid ben met alleen vrouwen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid van de post: jij bent vrouwelijk?
Goh zullen wij eens samen met al die meiden op de foto gaan stappenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:54 schreef ReadMe het volgende:
Ik ben razend populair en 'super lief'...
[afbeelding]
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op maandag 18 juli 2005 19:40 schreef JDude het volgende:
Ik moet mijn brievenbus driemaal daags legen vanwege alle fanmail
scooterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:27 schreef A.Powers het volgende:
zijn jullie ook allemaal zo populair dat jullie op zo'n ding rond rijden ?
[afbeelding]
![]()
Was als enige op m'n hele school kaal, dan trek je wel aandachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niet
Iddquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:24 schreef Chanandler het volgende:
Weetje wat ook vervelend is, dat als je een klein beetje verstand hebt van computers enzo, dat je gelijk wordt afgeschildert als Nerd. Of iig de meeste mensen komen naar jou toe want "Hij heeft er veel verstand van".![]()
Dat ken ik ookquote:
Nou bobby jij heb zo ook je trekjesquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:14 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, ik vroeg me gewoon af of je een jongen of meisje bentAls je als jongen roze met zwart haar hebt, en meestal met meisjes omgaat, is dat nogal "gay"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |