De vrijheid om te doen wat je wilt in alles. Geen verantwoording hoeven afleggen etc etcquote:Op maandag 18 juli 2005 16:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
true
maar laten we er vanuitgaan dat die persoon ook smoor is op jou ...
waarom ben je dan op bepaalde momenten liever single, welke meerwaarde biedt single zijn op dat moment ?
Woman wat zeg je nou? Zijn auto verkopen, je bent echt niet wijsquote:Op maandag 18 juli 2005 16:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is een vrouw zo duur ?![]()
verkoop dan your nice car![]()
Juist is iets anders dan perfect.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De juiste![]()
De prefecte![]()
Die bestaat toch niet!
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is een vrouw zo duur ?![]()
verkoop dan your nice car![]()
Ik had je auto hoger verwacht op je lijstje.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben je gek!
Een vrouw zou eerder de deur uit gaan dan:
De hond
De kinderen
De auto
De bloemen
De tafel
(de laatste twee meen ik niet echt![]()
Wat geeft jou het recht me voor engerd uit te maken?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juist is iets anders dan perfect.
Perfect is eng.
weet je hoeveel dr op de perfecte wachtenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juist is iets anders dan perfect.
Perfect is eng.
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat geeft jou het recht me voor engerd uit te maken?![]()
De hond blijft op 1quote:Op maandag 18 juli 2005 16:12 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik had je auto hoger verwacht op je lijstje.
alleen het kind zou het redden van mijn verloofde ... voor de rest staat hij bij mij wel degelijk op de eerste plaatsquote:Op maandag 18 juli 2005 16:12 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben je gek!
Een vrouw zou eerder de deur uit gaan dan:
De hond
De kinderen
De auto
De bloemen
De tafel
(de laatste twee meen ik niet echt![]()
quote:
Mijn muziek en muziekapparatuur blijven op één. Als een vrouw er niet mee kan leven dat ik er een redelijk aantal uren aan spendeer, rot ze maar op.quote:
Jij casanovaquote:Op maandag 18 juli 2005 16:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
morgenavond wat gaan drinken in amsterdam
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
alleen het kind zou het redden van mijn verloofde ... voor de rest staat hij bij mij wel degelijk op de eerste plaats![]()
Ik moet geen vrouw die allergisch is voor hondenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn muziek en muziekapparatuur blijven op één. Als een vrouw er niet mee kan leven dat ik er een redelijk aantal uren aan spendeer, rot ze maar op.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:15 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
Ik weet niet hoe het met jou zit!
Maar meer dan genoeg vrouwen
zoek nog maar is zo een auto/kind of hond
Ja dat wil ik ook!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Soms denk ik dat ik gewoon eens goed verliefd wil zijn, en meer niet![]()
(oh en dat het eens wederzijds is, anders verandert er niks met nu)
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
morgenavond wat gaan drinken in amsterdam
![]()
Katten vind ik eigenlijk dan wel weer een pré. Een grote hondenfan ben ik niet door de verantwoordelijkheid voor zo'n beestje.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik moet geen vrouw die allergisch is voor honden![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:15 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
Ik weet niet hoe het met jou zit!
Maar meer dan genoeg vrouwen
zoek nog maar is zo een auto/kind of hond
Ietwat cru gebracht, maar als een vrouw er niet mee kan leven dat er een redelijk aantal uren aan andere dingen dan haar natje en droogje worden gespendeerd...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als een vrouw er niet mee kan leven dat ik er een redelijk aantal uren aan spendeer, rot ze maar op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |