abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29071042
Als mijn vriend me zou slaan zou ik em dat denk ik nooit kunnen vergeven iig niet vergeten,ik vind slaan gewoon ECHT NIET kunnen,iemand die dat niet onder controle heeft is echt geen geschikte partner voor mij ook al is het uit onmacht of wat dan ook.Ik heb nog nooit iemand een klap of wat dan ook gegeven ook al was ik nog zo kwaad dus kan me al helemaal niet voorstellen dat ik het bij mijn parner doe!
01-08-2008
pi_29071184
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:27 schreef Pure-Poison het volgende:
Als mijn vriend me zou slaan zou ik em dat denk ik nooit kunnen vergeven iig niet vergeten,ik vind slaan gewoon ECHT NIET kunnen,iemand die dat niet onder controle heeft is echt geen geschikte partner voor mij ook al is het uit onmacht of wat dan ook.Ik heb nog nooit iemand een klap of wat dan ook gegeven ook al was ik nog zo kwaad dus kan me al helemaal niet voorstellen dat ik het bij mijn parner doe!
Je reactie is doorspekt met clausules.
Zorg eerst maar eens dat je écht weet wat je wilt en waar je voor staat i.p.v. al die nikszeggende blabla meteen uit te braken. Jij zou waarschijnlijk nog niet weggaan al werd je half gevierendeeld.

Slaan alléén kan nooit de enige reden zijn voor een vrouw om een relatie te verbreken.
pi_29073252
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:34 schreef Bombie het volgende:

[..]

Je reactie is doorspekt met clausules.
Zorg eerst maar eens dat je écht weet wat je wilt en waar je voor staat i.p.v. al die nikszeggende blabla meteen uit te braken. Jij zou waarschijnlijk nog niet weggaan al werd je half gevierendeeld.

Slaan alléén kan nooit de enige reden zijn voor een vrouw om een relatie te verbreken.
Wat een rare reactie...ik zeg gewoon wat ik er van denk/vind.Hoe weet jij nou of ik wel of niet bij iemand weg zou gaan en of dat slaan voor mij de enige reden zou kunnen zijn?Ken jij mij?Prima hoor als je er anders over denkt maar dit gaat echt nergens over...
01-08-2008
pi_29214849
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 11:56 schreef Casema het volgende:
Ik persoonlijk vind enige vorm van fysiek geweld in een relatie niet kunnen..
Het getuigt van geen respect voor de partner en het gebrek aan liefde voor diegene..
Schelden ook niet. Er zijn zoveel dingen die niet van respect en liefde getuigen, als je ruzie hebt ontgaan je zulke dingen. Dat is verder ook niet de discussie; het gaat erover of je diegene zou kunnen vergeven, en tot op welke hoogte.

Ofwel, stap jij ook per definitie op bij iemand, als hij of zij je met een vinger verkeerd beroert? (voorzover je dat kunt inschatten...)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29214898
dat ligt eraan.
hoe die slaat en waarom
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:14:14 #166
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29215629
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:49 schreef milagro het volgende:
dat ligt eraan.
hoe die slaat en waarom
-gewoon, voor de lol
-bij wijze van correctie
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29215732
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 11:56 schreef Casema het volgende:
Ik persoonlijk vind enige vorm van fysiek geweld in een relatie niet kunnen..
Het getuigt van geen respect voor de partner en het gebrek aan liefde voor diegene..
dat vinden we ws allemaal hier, maar als het dan tóch gebeurt... wat dan?

onvergefelijk en dus over en uit?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29216798
No way dat iemand mij slaat. Heb het bij mn moeder gezien en mijn zus heeft net een relatie achter de rug met zo'n klootzak met losse handjes die haar nu nog regelmatig een stoot verkoopt...

Vind het al erg als ze me serieus gaan uitschelden, dus laat staan als tie me met een vinger aanraakt.. Nee laat dan maar.. Zoek maar een ander om in elkaar te beuken..

Snap wel als je zo'n heftige ruzie hebt en elkaar gaat douwen enzo, maar slaan.. nee kan ik me echt niks bij voorstellen... Maar dat komt misschien omdat ik ook niet zo'n heftige ruziemaker ben...
pi_29236008
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:56 schreef la-nina het volgende:
j e wel ... wat ?; eruitzetten of lekker door spelen?
j a wel...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:35:03 #170
54800 diannetjhu
Just Breathe
pi_29238058
1 keer kan gebeuren maar ik maak haar dan wel heel erg duidelijk dat als ze dat nog een keer flikt ze me zonder pardon kwijt is. Slaat ze me dan nog een keer dan is het dus ook echt voorbij.
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:58:55 #172
24329 KNAK
ff w88,......
pi_29319288

Ben een keertje met vlak handje op wangetje gemept door mn uit de hand gelopen holidaysnack; omdat ik commentaar gaf over dat ze in de startblokken stond om naar 1 of andere gast te gaan,waar ze vanalles aan het uitspoken was

Terugbeuken is niet verstandig, iemand een schedelbasisfractuur bezorgen is al snel gedaan;
hence, gewoon zielig kijken, dan kan je er tenminste weer vlug op
Mai pben rai~!
pi_29319725
Ik denk wel dat ik het mijn vriend wel zou kunnen vergeven...

Als wij ruzie hebben dan wil hij gewoon dat ik stil ben, weg ga en dan bied hij zelf zijn excuses wel aan de volgende dag of een paar dagen later... Alleen wat heb ik dus de 2 x dat we zo'n ruzie hadden gedaan, ik blijf in plaats van dat ik ga en blijf maar tegen hem zeggen wat ik te zeggen heb... De dag daarna (bij de 2e x) vertelde hij me dus dat ik hem helemaal gek maak als ik dat doe en dat ie me graag een klap gegeven had.. en dat ie zich echt heel erg in moest houden, en of ik nou volgende ajb gewoon stil wil zijn en wil gaan om het later uit te praten omdat ie echt bang is dat ie zn hand een x zal laten schieten gewoon omdat ik dan tenminste mijn mond hou...

Aan 1 kant kan ik dit wel begrijpen, en ik weet ook dat dit alleen voor zal komen als ik zelf echt te ver ga voor hem.. en ik denk ook wel dat ik het hem zal kunnen vergeven. TENZIJ hij zegt ja je had het verdiend ofzo.. Dat veranderd de zaak natuurlijk
pi_29320105
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:13 schreef Twenna het volgende:

Als wij ruzie hebben dan wil hij gewoon dat ik stil ben, weg ga en dan bied hij zelf zijn excuses wel aan de volgende dag of een paar dagen later... Alleen wat heb ik dus de 2 x dat we zo'n ruzie hadden gedaan, ik blijf in plaats van dat ik ga en blijf maar tegen hem zeggen wat ik te zeggen heb... De dag daarna (bij de 2e x) vertelde hij me dus dat ik hem helemaal gek maak als ik dat doe en dat ie me graag een klap gegeven had.. en dat ie zich echt heel erg in moest houden, en of ik nou volgende ajb gewoon stil wil zijn en wil gaan om het later uit te praten omdat ie echt bang is dat ie zn hand een x zal laten schieten gewoon omdat ik dan tenminste mijn mond hou...

Aan 1 kant kan ik dit wel begrijpen, en ik weet ook dat dit alleen voor zal komen als ik zelf echt te ver ga voor hem.. en ik denk ook wel dat ik het hem zal kunnen vergeven. TENZIJ hij zegt ja je had het verdiend ofzo.. Dat veranderd de zaak natuurlijk
Sorry hoor, maar dit vind ik echt raar.. Als jullie ruzie hebben moet jij je mond maar houden anders gaat hij je misschien slaan Zou hij niet eens aan ZIJN probleem gaan werken ipv jou op een laffe manier de mond snoeren...?? Als jij nooit je zegje mag doen, lekker makkelijk voor hem...
pi_29320570
hangt van de situatie af.. als ik helemaal panisch/hysterisch wordt ofzo, zou ik het zonder problemen vergeven
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_29320598
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:13 schreef Twenna het volgende:

jouw vriend is niet erg lekker bezig
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_29320971
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:26 schreef Rhoona het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit vind ik echt raar.. Als jullie ruzie hebben moet jij je mond maar houden anders gaat hij je misschien slaan Zou hij niet eens aan ZIJN probleem gaan werken ipv jou op een laffe manier de mond snoeren...?? Als jij nooit je zegje mag doen, lekker makkelijk voor hem...
Ik denk dat haar vriend er gewoon rustig over praten, maar data hij van zichzelf weet dat hij nogal opvliegerig is. Daarom zegt hij dat ze weg moet gaan en stil moet zijn, zodat hij kan afkoelen en ze het er later normaal over kunnen hebben.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:01:07 #178
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_29336622
Ik heb geen vriendin, maar als ik er één zou hebben zou ik d'r uitlachen. Vrouwtjes die slaan zijn best schattig Verder zijn ze fysiek meestal zo zwak dat het niet erg pijnlijk is, terwijl terugslaan veel meer schade zou veroorzaken. Als ze schuimbekkend met een mes op me af zou komen zou ik d'r wel uitschakelen uiteraard, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:12:39 #179
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_29337111
Ik zou hem het ziekenhuis in slaan. En terwijl ze bij de EHBO zijn tanden weer op z'n plek zetten zou ik heel kalm al zijn spullen in de voortuin zetten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:55:50 #180
105920 drumsab
eeeh, what's that sound?
pi_29339085
als het 1 keer gebeurt, kan het nog eens gebeuren. En nog eens en nog eens. Ik zou het niet tolereren van mijn vriendin. En al helemaal niet omdat het niet in haar aard ligt om zo te doen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:57:08 #181
105920 drumsab
eeeh, what's that sound?
pi_29339131
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:01 schreef vbmot het volgende:
Ik heb geen vriendin, maar als ik er één zou hebben zou ik d'r uitlachen. Vrouwtjes die slaan zijn best schattig Verder zijn ze fysiek meestal zo zwak dat het niet erg pijnlijk is, terwijl terugslaan veel meer schade zou veroorzaken. Als ze schuimbekkend met een mes op me af zou komen zou ik d'r wel uitschakelen uiteraard, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
Als ik jouw vriendin was en ik zou je slaan, dan ga je als eerste jouw reactie hier aanpassen....
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:20:02 #182
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_29340104
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:57 schreef drumsab het volgende:

[..]

Als ik jouw vriendin was en ik zou je slaan, dan ga je als eerste jouw reactie hier aanpassen....
Natuurlijk, dan verwijder ik meteen het "ik heb geen vriendin" gedeelte Anyway, je bent een man dus het zit er sowieso niet in. Sorry voor de teleurstelling
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:31:51 #183
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_29345475
neej ik zou het niet accepteren en vertrekken.
een keer geslagen wil zeggen dat je dat vaker kan doen in situaties dat je je beheersing verliest, en daar ben ik niet van gediend
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_29345592
Slaan = inpakken en wegwezen OF hem geestelijk mishandelen (zijn vrouwen toch goed in).
Het lot onthult zich wanneer het moment zich daar voordoet.
pi_29345604
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:31 schreef Ynske het volgende:
neej ik zou het niet accepteren en vertrekken.
een keer geslagen wil zeggen dat je dat vaker kan doen in situaties dat je je beheersing verliest, en daar ben ik niet van gediend
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:50:43 #186
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_29353609
Ik zou terug hengsten (als man) omdat ik geloof in de gelijkheid van man en vrouw

Daarna zou ik me ff 5 minuten rot voelen omdat ik toch meestal wel van mn vriendin houd
===
Blasphemy is bliss
===
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:10:49 #187
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29354247
Ik zou terug slaan, en hard ook.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_29361614
Heiden6 heeft inderdaad gelijk... Het is natuurlijk niet zo dat ik nooit wat mag zeggen... Maar op zo'n moment is het gewoon geen goed idee om op hem in te praten en ik weet ook dat ik op zo'n moment niet rustig ben waarmee ik hem helemaal in het nauw drijf om het zo te zeggen... De dag daarna praten we er uiteraard gewoon rustig over, dan is hij kalm, en kan ik ook rustig zeggen wat ik wilde... Maar het is op zo'n moment gewoon moeilijk om jemond te houden en naar huis te gaan... en voor hem om zich in te houden dus dat is zeker iets waar we aan moeten werken anders gaat het echt een keer mis.
pi_29362579
keihard terug slaan en dan afwachten wat haar reactie is
'Veni, Vidi, Velcro' - Ik kwam, Ik zag en ik bleef plakken!
pi_29362908
Ik ben ook zo'n persoon die vindt dat je als man geen vrouwen moet slaan. Maar ik vind wel dat een vrouw nét zo min recht heeft om jou te slaan. Ik bedoel, omdat een vrouw "zwakker" zou zijn dan een man geeft haar niet het recht om wel geweld te gebruiken bij een ruzie. Het is toch een ruzie, geen gevecht en ruzies vecht je verbaal uit.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:54:07 #191
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29411131
Zodra hij al zn hand zou verheffen is hij de klos.
Zal hem ook direct zeggen waarom; heb een geweldadige relatie achter de rug die ik niet nogmaals wil herhalen.

Heeft ie al geslagen, mag hij direct oprotten. Makat niet uit hoe lang we een relatie hebben. Slaan is onmacht om dingen uit te drukken in woorden. En aan zo iemand heb ik niets.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_29412084
ik denk dat ik "mijn partner" zonder iets te zeggen ontzettend vuil aan blijven kijken totdat ze jankend op de grond valt (zo reageer ik meestal op meppen alleen lopen mensen dan pissig weg ) , en als de ruzie niet over geld zou gaan dan zou ik haar denk ik nog wel vergeven
pi_29412153
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:53 schreef dvdk het volgende:

zou jij het je partner kunnen vergeven als hij/zij je een pets verkocht?
Ja, een pets wel, maar als er echt geramd wordt is het toch echt over.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')