Je reactie is doorspekt met clausules.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:27 schreef Pure-Poison het volgende:
Als mijn vriend me zou slaan zou ik em dat denk ik nooit kunnen vergeven iig niet vergeten,ik vind slaan gewoon ECHT NIET kunnen,iemand die dat niet onder controle heeft is echt geen geschikte partner voor mij ook al is het uit onmacht of wat dan ook.Ik heb nog nooit iemand een klap of wat dan ook gegeven ook al was ik nog zo kwaad dus kan me al helemaal niet voorstellen dat ik het bij mijn parner doe!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:34 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je reactie is doorspekt met clausules.
Zorg eerst maar eens dat je écht weet wat je wilt en waar je voor staat i.p.v. al die nikszeggende blabla meteen uit te braken. Jij zou waarschijnlijk nog niet weggaan al werd je half gevierendeeld.
Slaan alléén kan nooit de enige reden zijn voor een vrouw om een relatie te verbreken.
Schelden ook niet. Er zijn zoveel dingen die niet van respect en liefde getuigen, als je ruzie hebt ontgaan je zulke dingen. Dat is verder ook niet de discussie; het gaat erover of je diegene zou kunnen vergeven, en tot op welke hoogte.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:56 schreef Casema het volgende:
Ik persoonlijk vind enige vorm van fysiek geweld in een relatie niet kunnen..
Het getuigt van geen respect voor de partner en het gebrek aan liefde voor diegene..
-gewoon, voor de lolquote:
dat vinden we ws allemaal hier, maar als het dan tóch gebeurt... wat dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:56 schreef Casema het volgende:
Ik persoonlijk vind enige vorm van fysiek geweld in een relatie niet kunnen..
Het getuigt van geen respect voor de partner en het gebrek aan liefde voor diegene..
j a wel...quote:Op maandag 18 juli 2005 13:56 schreef la-nina het volgende:
j e wel ... wat ?; eruitzetten of lekker door spelen?
Sorry hoor, maar dit vind ik echt raar.. Als jullie ruzie hebben moet jij je mond maar houden anders gaat hij je misschien slaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:13 schreef Twenna het volgende:
Ik denk wel dat ik het mijn vriend wel zou kunnen vergeven...
Als wij ruzie hebben dan wil hij gewoon dat ik stil ben, weg ga en dan bied hij zelf zijn excuses wel aan de volgende dag of een paar dagen later... Alleen wat heb ik dus de 2 x dat we zo'n ruzie hadden gedaan, ik blijf in plaats van dat ik ga en blijf maar tegen hem zeggen wat ik te zeggen heb... De dag daarna (bij de 2e x) vertelde hij me dus dat ik hem helemaal gek maak als ik dat doe en dat ie me graag een klap gegeven had.. en dat ie zich echt heel erg in moest houden, en of ik nou volgende ajb gewoon stil wil zijn en wil gaan om het later uit te praten omdat ie echt bang is dat ie zn hand een x zal laten schieten gewoon omdat ik dan tenminste mijn mond hou...
Aan 1 kant kan ik dit wel begrijpen, en ik weet ook dat dit alleen voor zal komen als ik zelf echt te ver ga voor hem.. en ik denk ook wel dat ik het hem zal kunnen vergeven. TENZIJ hij zegt ja je had het verdiend ofzo.. Dat veranderd de zaak natuurlijk
jouw vriend is niet erg lekker bezigquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:13 schreef Twenna het volgende:
Ik denk wel dat ik het mijn vriend wel zou kunnen vergeven...
Als wij ruzie hebben dan wil hij gewoon dat ik stil ben, weg ga en dan bied hij zelf zijn excuses wel aan de volgende dag of een paar dagen later... Alleen wat heb ik dus de 2 x dat we zo'n ruzie hadden gedaan, ik blijf in plaats van dat ik ga en blijf maar tegen hem zeggen wat ik te zeggen heb... De dag daarna (bij de 2e x) vertelde hij me dus dat ik hem helemaal gek maak als ik dat doe en dat ie me graag een klap gegeven had.. en dat ie zich echt heel erg in moest houden, en of ik nou volgende ajb gewoon stil wil zijn en wil gaan om het later uit te praten omdat ie echt bang is dat ie zn hand een x zal laten schieten gewoon omdat ik dan tenminste mijn mond hou...
Aan 1 kant kan ik dit wel begrijpen, en ik weet ook dat dit alleen voor zal komen als ik zelf echt te ver ga voor hem.. en ik denk ook wel dat ik het hem zal kunnen vergeven. TENZIJ hij zegt ja je had het verdiend ofzo.. Dat veranderd de zaak natuurlijk
Ik denk dat haar vriend er gewoon rustig over praten, maar data hij van zichzelf weet dat hij nogal opvliegerig is. Daarom zegt hij dat ze weg moet gaan en stil moet zijn, zodat hij kan afkoelen en ze het er later normaal over kunnen hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:26 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik echt raar.. Als jullie ruzie hebben moet jij je mond maar houden anders gaat hij je misschien slaanZou hij niet eens aan ZIJN probleem gaan werken ipv jou op een laffe manier de mond snoeren...?? Als jij nooit je zegje mag doen, lekker makkelijk voor hem...
Als ik jouw vriendin was en ik zou je slaan, dan ga je als eerste jouw reactie hier aanpassen....quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:01 schreef vbmot het volgende:
Ik heb geen vriendin, maar als ik er één zou hebben zou ik d'r uitlachen. Vrouwtjes die slaan zijn best schattigVerder zijn ze fysiek meestal zo zwak dat het niet erg pijnlijk is, terwijl terugslaan veel meer schade zou veroorzaken. Als ze schuimbekkend met een mes op me af zou komen zou ik d'r wel uitschakelen uiteraard, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
Natuurlijk, dan verwijder ik meteen het "ik heb geen vriendin" gedeeltequote:Op maandag 1 augustus 2005 21:57 schreef drumsab het volgende:
[..]
Als ik jouw vriendin was en ik zou je slaan, dan ga je als eerste jouw reactie hier aanpassen....![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:31 schreef Ynske het volgende:
neej ik zou het niet accepteren en vertrekken.
een keer geslagen wil zeggen dat je dat vaker kan doen in situaties dat je je beheersing verliest, en daar ben ik niet van gediend
Ja, een pets wel, maar als er echt geramd wordt is het toch echt over.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:53 schreef dvdk het volgende:
zou jij het je partner kunnen vergeven als hij/zij je een pets verkocht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |