Jewel, kunnen vergeven. Al ben ik niet het type bij wie zoiets snel gebeurt.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:56 schreef la-nina het volgende:
jewel ... wat ?; eruitzetten of lekker door spelen?
Ah, dus als ik een kogel door je kop jaag is dat je eigen schuld. Fijne logica.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:05 schreef tiez het volgende:
ik zou het haar gewoon vergeven want ik zal het er dan wel naar gemaakt hebben he!
Daar gaat het toch over?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:07 schreef la-nina het volgende:
en als je een vrouw bent en je vent geeft je een keer een smak?
Grote kans dat ik uit reflex terug zou slaan. Ik zou er niet trots op zijn, maar het is dan wel haar eigen schuld natuurlijk. Een sorry hoeft ze dan ook niet snel te verwachten.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:07 schreef la-nina het volgende:
en als je een vrouw bent en je vent geeft je een keer een smak?
Pff, is dat alles?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:53 schreef dvdk het volgende:
Stel dat je partner je 1 x sloeg...in je gezicht, met de vlakke hand.
Ach, iedereen verliest wel eens zijn geduld. Moet je tegen kunnen vind ik.quote:Reden is bjivoorbeeld een grote ruzie....en hij/zij kon zich niet meer inhouden.
Zou je het hem/haar kunnen vergeven of zou je hem buitenschoppen?
Als ze daar niet mee zou ophouden trap ik 'r voorgoed buiten de deur. Waarschijnlijk letterlijk.quote:als het meerdere keren ging voorkomen dat ze me slaat dan zou ik wel vragen of ze daarmee wil ophouden....daarna begin ik gewoon met terugslaan denk ik.
Ik denk dat jij hier en daar wel een paar flinke tikken kan gebruiken.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:21 schreef djenneke het volgende:
met de vlakke hand, ala, kan gebeuren. Met een vuist, magtie gaan wandelen... en dan wel krom....
want? ik ben stiekem heel lief hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 14:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hier en daar wel een paar flinke tikken kan gebruiken.
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn vriendin heeft me een keer heel hard met der vlakke hand in me gezicht geslagen, was een geintje (is heel lang geleden) ik was toen echt een mm verwijderd van een klap terug geven, had haar pols vast met me linker hand en me rechter al hoog in de lucht, me ogen schenen vuur te hebben gespuwd, maar opeens dacht ik: "Je gaat je vriendin toch niet slaan!?!" Ik losgelaten en weggegaan, ze stond een dag latyer nog te trillen heeft 1000x sorry gezegd en belooft dat ze het nooit meer zou doen. Heb der vergeven ja!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |