quote:Op maandag 18 juli 2005 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee joh we gaan met Jim aan de slag.
Jim Garrissonquote:
Gena Garrisonquote:
Gina Gershonquote:
Tja heb wel de eerste serie gezien, maar voor mn gevoel is dat al heeel lang geleden, weet er niet meer zoveel van. Dat is ook mijn probleem, boeken, films, cd.... ik lees, kijk en luister wel veel maar kan het nooit onthouden... terwijl mijn geheugen op andere dingen wel weer heel goed isquote:Op maandag 18 juli 2005 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jim Garrisson
geen TP kijker Diaan?
Pos en ik zijn van het Fok! Twin Peaks genootschap. Wij voeren al jaren actie om de release van de tweede serie op dvd.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja heb wel de eerste serie gezien, maar voor mn gevoel is dat al heeel lang geleden, weet er niet meer zoveel van. Dat is ook mijn probleem, boeken, films, cd.... ik lees, kijk en luister wel veel maar kan het nooit onthouden... terwijl mijn geheugen op andere dingen wel weer heel goed is
John Travoltaquote:
ow vandaar.... en behalen jullie wat resultaten?quote:Pos en ik zijn van het Fok! Twin Peaks genootschap. Wij voeren al jaren actie om de release van de tweede serie op dvd.
Kelly Prestonquote:
Was maar een geintje maar Pos en ik kijken wel al heel lang uit naar die box van season 2.quote:ow vandaar....
Charlie Sheenquote:
Grrrrrquote:[..]
Was maar een geintje maar Pos en ik kijken wel al heel lang uit naar die box van season 2.
Charlie Bronsonquote:
Zal het niet meer doen. Moet ik weer mijn renschoenen aandoen?quote:Grrrrrpestkop, je ziet wel... je kunt mij zo van alles wijs maken
Charlie Brownquote:
Ach ik vind het niet zo erg hoor, hou wel van een beetje pesten. Je hoeft dus niet je renschoenen aan te doen...quote:[..]
Zal het niet meer doen. Moet ik weer mijn renschoenen aandoen?
Jacky Brownquote:Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Charlie Brown
[..]
Ach ik vind het niet zo erg hoor, hou wel van een beetje pesten. Je hoeft dus niet je renschoenen aan te doen...
Oef gelukkig maar.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Charlie Brown
[..]
Ach ik vind het niet zo erg hoor, hou wel van een beetje pesten. Je hoeft dus niet je renschoenen aan te doen...
Beetje moe, daarom wou ik liever niet rennen.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beetje moe, daarom wou ik liever niet rennen.
Athina Rousseau de erfgename van Aristotelesquote:
Athena de godinquote:Op maandag 18 juli 2005 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Athina Rousseau de erfgename van Aristoteles
Athena Cage zong samen met Keith Sweat het liedje Nobodyquote:
Nicholas Cagequote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Athena Cage zong samen met Keith Sweat het liedje Nobody
Nicholas Turturroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |