abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:50:29 #51
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29229096
Hmm het enige spel wat ik daarvan heb is Phantom Dust, en die heb ik zelfs origineel .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:43:50 #52
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29231115
Ja, dat heb ik dus allemaal niet. Heb me gisteravond voornamelijk met The Chronicles of Riddick bezig gehouden, die moest ook nog uit.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_29315759
Het weekend heb ik mij een beetje bezig gehouden met Forza en gisteren een paar potjes black hawk down. Beiden zonder voice ondersteuning, wat eigenlijk in beide games wel een gemis is.

Forza is redelijk populair, en wat mij vooral opvalt, er zijn redelijk wat mensen die goed kunnen rijden. Op live was ik zeker niet de langzaamste, hier heb ik echt moeite om het bij te houden. Of je komt een totale nieuweling tegen die je helemaal de vernieling in rijdt . Hetzelfde als op live dus. Waarom ik de voice mis in deze game? Niet om het gezellig keuvelen, maar om de host nou eens uit te leggen dat constant dezelfde auto op dezelfde baan die hijzelf dan wint niet leuk is. Helaas zijn er redelijk wat van dit soort figuren. Een ander jammer iets is de totale sociale desinteresse van sommige spelers. Heeft men allemaal een c, dan nemen ze rustig een r klasse. Op live kan je hier wat van zeggen, luisteren ze niet dan kick je ze eruit. Dat kicken kan hier ook, alleen doordat het niet zo super druk is op xbox connect (op kai overigens is dit overigens wel een populair spel) doe je dat minder snel.

Black Hawk Down viel mij erg tegen. Ik had veel van de game verwacht, maar ik wist nog niet dat dit al een oude pc titel is. En dat is eigenlijk wel te zien, het speelt allemaal wat ondermaats, al is het soms best vermakelijk. De levels zijn echter te groot voor een spel met <30 spelers. Zelfs met 24 man kom je vrij weinig mensen tegen. Het enige dat de game eigenlijk meeheeft zijn de setting en de omvang van de levels. En wat heb je nodig in grote levels? Juistem, communicatie. Een dikke no no wat mij betreft voor systemlink, op live zal dit spel ongetwijfeld voor erg leuke momenten zorgen. Al zou ik dan nog voor Ghost Recon 2 gaan.
pi_29339499
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 08:22 schreef DinoPK het volgende:
Het weekend heb ik mij een beetje bezig gehouden met Forza en gisteren een paar potjes black hawk down. Beiden zonder voice ondersteuning, wat eigenlijk in beide games wel een gemis is.
mhwah tis mischien vervelend maar die lui bij microsoft hebben het opzich wel goed aangepakt, denk maar is na : Systemlink hoort eigenlijk voor mini lan partys te zijn met xboxen, dus normaal gesproken zitten de mensen naast je met wie je speelt, door te tunnel gamen ga je online en kan je doen waar andere voor betalen (het werkt minder relaxt als live maar het is en blijft gratis dan).
Denk dat microsoft het gewoon voiceloos houd om die reden :
Systemlink is voor lan partys, Voice is voor live gamen.
Extra reden om live te nemen dan.
mischien vervelend voor de non live gamers maar wel terecht imo
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:32:49 #55
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29364382
Wat raar dat je xbox nog voor de kruistochten is overleden... Kwam ie op de brandstapel?
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:34:25 #56
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_29465074
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:32 schreef Hooghoudt het volgende:
Wat raar dat je xbox nog voor de kruistochten is overleden... Kwam ie op de brandstapel?

edit:
ik zit achter een router en die router zit met een modem verbonden met internet (DSL)
welk programma kan ik het best gebruiken? kai kreeg ik niet aan de praat maar misschien doe ik het wel verkeerd
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:48:03 #57
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29465315
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:34 schreef jercovski het volgende:

[..]

edit:
ik zit achter een router en die router zit met een modem verbonden met internet (DSL)
welk programma kan ik het best gebruiken? kai kreeg ik niet aan de praat maar misschien doe ik het wel verkeerd
Ik heb dezelfde setup, en bij mij werkt xbconnect zonder problemen, dus misschien moet je dat eens proberen (moet je wel van Halo 2 houden...).
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 14:25:40 #58
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_29465941
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:48 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde setup, en bij mij werkt xbconnect zonder problemen, dus misschien moet je dat eens proberen (moet je wel van Halo 2 houden...).
ik probeer het nu dus met xboxconnect, vriend van mij had net een game gehost (HALO)
en ik zag die game staat in de server lijst
xbc heeft mijn console ook al gevonden, alleen als ik die game wil joinen krijgk wit scherm en kom ik weer bij het start scherm terecht
pi_29548031
Is xbox connect down ofo?
Als ik XBC opstart krijg ik de melding dat OF mijn firewall aanstaat OF XBC ligt eruit.....
Met die Firewall heb ik nix gedaan, dus vroeg me af of meer mensen last hadden van t zelfde probleem....
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:00:38 #60
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29554835
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:33 schreef Leer2eK het volgende:
Is xbox connect down ofo?
Als ik XBC opstart krijg ik de melding dat OF mijn firewall aanstaat OF XBC ligt eruit.....
Met die Firewall heb ik nix gedaan, dus vroeg me af of meer mensen last hadden van t zelfde probleem....
Heb ik ook een keer gehad. XBconnect opnieuw installeren loste het bij mij op, dus misschien bij jou ook?
pi_29725606
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:00 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Heb ik ook een keer gehad. XBconnect opnieuw installeren loste het bij mij op, dus misschien bij jou ook?
Hoop het, heb ook last van dit probleem... ff proberen dan
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_29725641
Er is een nieuwe versie uit, misschien ie even installeren? Ik heb het zelf nog niet gechecked.
pi_29725742
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:13 schreef DinoPK het volgende:
Er is een nieuwe versie uit, misschien ie even installeren? Ik heb het zelf nog niet gechecked.
Dan doe ik dat meteen wel ff.

Maar welke vinden julie beter? Xlink of Xbox connect?
pi_29726437
Xlink voor de variatie en eenvoud, Xbox Connect voor de duidelijkheid en stabiliteit. Xlink is op zich het betere product, de engine is beter, maar de user interface is té simpel. Ook totaal geen logging features of iets dergelijks, en de support lui vind ik niet al te vriendelijk (maar ze krijgen ook veel domme vragen moet ik zeggen, tis alleen jammer dat ze tegenwoordig alles maar op poortissues gooien).
pi_29729948
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef DinoPK het volgende:
Xlink voor de variatie en eenvoud, Xbox Connect voor de duidelijkheid en stabiliteit. Xlink is op zich het betere product, de engine is beter, maar de user interface is té simpel. Ook totaal geen logging features of iets dergelijks, en de support lui vind ik niet al te vriendelijk (maar ze krijgen ook veel domme vragen moet ik zeggen, tis alleen jammer dat ze tegenwoordig alles maar op poortissues gooien).
Dus je hoeft niet n te loggen?
pi_29733106
Neh, das login, logging bedoel ik qua errorlogs zodat ik eens kan zien waar het nou echt fout gaat
pi_29734779
hmm net wat ik zocht. Heb het een hele tijd terug ook geprobeerd met GR Island thunder of i.d via Xlink en dat was wel kicken , eerste online gaming ervaring enzo . Maar zoals iemand eerder aangaf is het wel frustrerend als iedereen (noodgedwongen?) Halo zit te spelen en jij zin hebt in iets anders dan mag je wel ff wachten tot er een belangstellende voorbij komt... dit was 'vroeger' (<2jr geleden) hoe dat nu is weet ik niet, ga wel zo ff een 2e nic aansluiten voor de xbox. Ben dol op Fightnight , iemand idee hoe t met de belangstelling hiervoor staat ?
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_29743908
Tegenwoordig is het nog steeds hetzelfde qua hoeveelheid Halo spelers, alleen dan zitten ze allemaal in Halo2. Vreemd eigenlijk dat zoveel mensen hier net zo over denken, er is meer dan Halo alleen, maar als je eens een andere game opstart blijft het vaak erg rustig.

Fightnight heeft geen systemlink mogelijkheden (volgens mij ook niet eens live maar kan me hierin vergissen) dus die zal je tegen iemand naast je moeten spelen.
pi_29763108
Wie heeft er zin in een potje Halo2 of counterstrike?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')