Als ik mijn kind met bierflessen zou slaan en heel het weekend in de tuin zou laten huilen terwijl ik de hort op ben, zou jij het daar dus gewoon bij laten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:18 schreef -Jay-20- het volgende:
Dus als ik later jouw kind over straat zie lopen, mag ik hem ook mee naar huis nemen en hem daar houden omdat ik verhalen heb gehoord over jouw slechte ouderschapskwaliteiten?
Je hebt dus gewoon een hond gejat... Terug brengen dat dier, en snel een beetje! Het is dus niet aan jou om over hem/haar te beslissen.
Goed!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:12 schreef beestjuh het volgende:
Dus wellicht is het strafbaar, maar als de politie en dierenbescherming meewerkt wil ik mijn best doen om het dier goed terecht te laten komen![]()
Denk dat 12 uur alleen niet eens zo erg is voor die hond als je je bedenkt wat ie allemaal heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:17 schreef Uhmmie het volgende:
tja.. laatste keer dat ik iemand vond die op zoek was naar een leuke eigenaar was ook niet echt een succesnummer
tja... ik hoor van diverse kanten dat 12 uur per dag alleen best kan.. zeker als het een oudere hond is
maar ik blijf het beetje vreemd idee vinden
ondanks dat er dan best flink gewandeld kan worden buiten die uren om
Jij bent duidelijk niet geschikt voor wolfje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:29 schreef SHE het volgende:
Doe eens even rustigMijn AT is langer dan alleen jouw topic en mijn excuus dat ik niet meteen naar dit topic ren. Zoals je kunt zien ben ik net 5 min, online
Stuur me de mail nog eens, ik heb sinds mijn repliek niets meer van je ontvangen en dat is alweer even geleden
Dan mag hij ook op Marktplaatsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:40 schreef ymme het volgende:
Je reacties zijn al zo overbodig, ga je zo ook tegen wolfje reageren als ie even niet doet, wat jij wilt![]()
Als wolfje niet doet wat SHE wilt, gaat het inderdaad op marktplaats. Zoals al eerder gebeurd. Een hond zet je niet op marktplaatsquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:43 schreef beestjuh het volgende:
Ik zoek hem wel ergens anders een plekje..
Dat zou ik dus maar niet meer doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:07 schreef SHE het volgende:
...zoals me al is aangeraden haal ik mijn metgezel wel bij een erkende fok!ker vandaan en niet bij een stel labiele figuren op een forum...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:07 schreef SHE het volgende:
Ik heb je al 2 mails gestuurd en nu vertel je mij dat ik te langzaam reageer???
Dit is echt te gek voor woorden!!
Volgens mij was ik ook de enige die serieus reageerde, terwijl de rest van deze retards het nodig vind om zich te bemoeien met zaken waar ze 1. niks vanaf weten en 2. niks mee te maken hebben, maar zelf een hond een thuis bieden, ho maar!
Is offtopic allemaal zeker? Dat er een totaal andere situatie bij gehaald wordt om iemand die(meerdere malen) aanbiedt om Wolf in huis te nemen zwart te maken, is allemaal wel ok?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef Marietje_34 het volgende:
sjongejonge wat een geouwehoer zeg.
'Retards, stel labiele figuren op een forum, sociale werkplaats, TS die meeloopt met het stelletje imbecielen'...
Kap es ff, gaarne![]()
dan had ie zichzelf wel op markplaats aangebodenquote:
Mail ontvangen vandaag om 13.01. Ééntje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:07 schreef SHE het volgende:
Ik heb je al 2 mails gestuurd en nu vertel je mij dat ik te langzaam reageer???
Dit is echt te gek voor woorden!!
Volgens mij was ik ook de enige die serieus reageerde, terwijl de rest van deze retards het nodig vind om zich te bemoeien met zaken waar ze 1. niks vanaf weten en 2. niks mee te maken hebben, maar zelf een hond een thuis bieden, ho maar!
Maar je hebt idd gelijk; zoals me al is aangeraden haal ik mijn metgezel wel bij een erkende fokker vandaan en niet bij een stel labiele figuren op een forum. Jammer want het is een mooi beest en absoluut goed op te voeden, maar ik laat me niet beledigen.
Succes ermee, hij komt vast beter terecht dan nu het geval is.
Immers JIJ bied hem aan op een forum....
Hoe durf je![]()
"Wat een geblaf naar elkaar..."quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
dan had ie zichzelf wel op markplaats aangeboden![]()
weet je, het interesseert me allemaal niet en ik maak niemand zwart. Ik stoor me alleen nogal aan het gescheld en geflame in dit anders -meestal- zo lieve forum. En jouw reactie is nog es ff olie op het vuur gooien.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:40 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Is offtopic allemaal zeker? Dat er een totaal andere situatie bij gehaald wordt om iemand die(meerdere malen) aanbiedt om Wolf in huis te nemen zwart te maken, is allemaal wel ok?
En ok, 'imbecielen' is misschien een beetje overdreven, maar kom op zeg. Iedereen valt hier over haar heen om die Beagle, terwijl ze zelf niet weten hoe ze daarop gereageerd zouden hebben.
Maar goed, als het hier dan om Wolf gaat, laat het daar dan bij en ga niet mensen zwart lopen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |