ik denk niet dat je ver zal komen als je een vaste prijs neemtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:59 schreef spanks het volgende:
Vaste prijs 12,50 excl verzenden.
Je verkoopt 2de hands meuk, wat wil je..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:24 schreef spanks het volgende:
dank je, ben het met je eens verzenden kost nou eenmaal geld en daar verdien je niks op, dus als verkoper wil je dat graag terug zien.
Kijk, 50 cent is een principe kwestie.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:22 schreef Matel het volgende:
Waarom doen sommige mensen moeilijk om 50 cent? En dan bedoel ik niet de verkoper, maar de koper! Als je met de auto gaat of met openbaar vervoer ga je zeker ook zeggen dat de verkoper er dan maar wat van de prijs af moet halen? Vooral dat een koper dan zegt: "doe niet zo moeilijk voor 50 cent, nu koop ik het niet meer" maar ondertussen begrijpt hij niet dat hij zelf degene is die moeilijk doet "voor dat beetje geld". Als dat voor jou een "beetje geld" is vind je het vast niet erg om het gewoon te betalen.
Dat moest ik ff kwijt...
De ene wel de andere nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:19 schreef MuseMuse het volgende:
speelt xbox ook kopieen af van dvds ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |