Kun je hem nu vervangenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Kon alleen een plaatje van de spuitbus vinden![]()
BEEUUUAAARK, dat is echt het smerigste geurtje wat ik ook gehad heb. Wel een mooi cilindervormig flesje, maar die geur, veel te zoet. Zelf heb ik Tendenza van Van Gils en Emporio Night van Armani. Mijn volgende geurtje wordt l'eau par Kenzo waarvan ik een sampletje op heb vandaag, echt heel lekker fris fruitig , haast citroenachtig.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:58 schreef fransie102 het volgende:
Welk 'geurtje' gebruiken de mensen hier? Ik heb zelf Masculine van Dolce & Gabbana. Dit is een beetje mijn standaard eau de toilette, want hij bevalt goed
Ik heb naar aanleiding van een sampletje Kenzo Air gekochtquote:Op maandag 18 juli 2005 13:28 schreef LSS het volgende:
[..]
BEEUUUAAARK, dat is echt het smerigste geurtje wat ik ook gehad heb. Wel een mooi cilindervormig flesje, maar die geur, veel te zoet. Zelf heb ik Tendenza van Van Gils en Emporio Night van Armani. Mijn volgende geurtje wordt l'eau par Kenzo waarvan ik een sampletje op heb vandaag, echt heel lekker fris fruitig , haast citroenachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |