Slaap lekker en hoe is het met jou en je man en Fuzz en je huis en..... Stééf, vertel nou eens... hoe is het met JOU?quote:
Helemaal niets meer? Ik zit te turen in de leegte van Socrates in de prille aanvang van het grote duister, waar slechts vleermuizen de sfeer bepalen en de maan minzaam waakt over dit zo verfoeide tijdperk waarin het menselijk wezen en de machinale computer tot elkander komen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, hier is niets meer..
Nog gefeliciteerd poepeleploepsje van mequote:
Ik? ---->quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Slaap lekker en hoe is het met jou en je man en Fuzz en je huis en..... Stééf, vertel nou eens... hoe is het met JOU?
Ik hoop dat je buikpijn snel van je af is.quote:
Tenkjoequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd poepeleploepsje van me
Dat dacht ik al. Er is iets.quote:
Jaaa nogmaals gefeliciteerd!!!quote:
Hehe ik hoorde geen melodietje, maar echt heel sweet gewoonquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa nogmaals gefeliciteerd!!!![]()
Kaartje met ingebouwd melodietje is dus goed aangekomen??
En vertel maar eens wat je cadeautjes zijn!
Neuh...iedereen is slapenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je hebt je kamer beplakt met isolatiemateriaal?
Komt er nu ook over jou een 8-delige docu op Ned. 3??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo..eindelijk rust in t huis en in mn hoofd
Nee op SBS6:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Komt er nu ook over jou een 8-delige docu op Ned. 3??
Cash?? Oohh van Carlo iddquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe ik hoorde geen melodietje, maar echt heel sweet gewoon.
Ka-doos: Wat cash, kleding, cd's en wereldvrede![]()
Hoe was uw dag?![]()
"Bizarre gebeurtenissen: hoe een 17-jarige nicht zijn moeder en broertje op onverkláárbare wijze de gracht in bracht..."quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee op SBS6:
Het leed dat een 17 jarige nicht heet
lees jij eerst de regels van het forum gebruik maar eens door!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
scheelt
Oh nee, ze gaan vrijdag op vakantie..laat ze daar maar in een bosbrand verdwijnen..dan krijg k tenminste nog geld ipv een celstrafquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Bizarre gebeurtenissen: hoe een 17-jarige nicht zijn moeder en broertje op onverkláárbare wijze de gracht in bracht..."
Is niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik spot niet, ik ziek niemand af, ik wijs alleen op de juiste toepassing.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik spot niet, ik ziek niemand af, ik wijs alleen op de juiste toepassing.
Moeten ze niet eerst nog een ziekte krijgen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee, ze gaan vrijdag op vakantie..laat ze daar maar in een bosbrand verdwijnen..dan krijg k tenminste nog geld ipv een celstraf![]()
Oh nee...johquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moeten ze niet eerst nog een ziekte krijgen?
The pleasure was all mine...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heren, het was me weer een waar genoegen om met jullie een conversatie gehad te hebben.
vertel vertelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Afzeiken doe ik wel op andere punten.
Boxershorts heb ik zat, maar merchandise van AJ Kwak is gewoon lastig te vindenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Cash?? Oohh van Carlo idden je hebt vast wat Alfred Jodocus Kwakkerigs gekregen
een boxershort ofzo
![]()
Mooizo .. moet ik ook maar eens gaan doenquote:Mijn dag was chill, weer eens geschreven, geshopt, gepoetst.... standaard werkelozendagje he...Morgen heb ik een schema vol met werkzoekende activiteiten
Dus morgen een betere, iig actievere dag...
*nog lang niet slapen gaat*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:56 schreef Weemz het volgende:
*weer niet slapen kan*
What ya goin' to do?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*nog lang niet slapen gaat*
Veronica Mars kijkenquote:
De warmte?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:29 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben dus gewoon een uur vóór de wekker wakker...
Wat is dat toch, de laatste tijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |