Je moet wel een beetje vertrouwen in jezelf hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:01 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh. Ik ben het niet meer gewend om zo vroeg op te staan
Zometeen een sollicitatiegesprek. Eerst maar eens vragen wat het werk nou precies inhoudt, want volgens mij verwacht het uitzendbureau dat ik met mijn diploma basiskennis boekhouden een complete boekhouding op poten kan zetten
Hahaha, dat heb ik wel hoor. Maar men vroeg eigenlijk iemand met boekhoudkundige ervaring omdat het nogal een haastklus was.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje vertrouwen in jezelf hebben.
Daarbij is zo'n project juist heel leuk. Je kunt binnen zo'n project alle kanten op.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb ik wel hoor. Maar men vroeg eigenlijk iemand met boekhoudkundige ervaring omdat het nogal een haastklus was.
Dit is gewoon ook zelfkennis. Ik ben nu namelijk bezig voor het praktijkdiploma boekhouden, maar als ik zie hoe anders dat is (en hoeveel problemen ik daarmee heb) dan wil ik dat het bedrijf niet aandoen. Maar misschien valt het mee. Ik wijs niks bij voorbaat af
[homo-modus]quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:16 schreef Cybart het volgende:
aan de andere kant, is onze nieuwe securitygozer echt![]()
[hetero-modus]quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
[homo-modus]
Wil jij twee foto's van Maroon 5 topless?
[/homo-modus]
*grrr*quote:
Neequote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:38 schreef Cybart het volgende:
vlarp, vergeet je nu met je kloon te posten?
goedzo want ze zijn nogal... ielquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
[hetero-modus]
mwah, ik zit er nou niet op te wachten
[/hetero-modus]
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
neuh.
Cybart is er fan van, en zelfs die hoeft ze niet te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |