waarvan aktequote:Op maandag 18 juli 2005 00:19 schreef Nolius het volgende:
- Je slijmt bij de crew
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:19 schreef Nolius het volgende:
- Je weigert heel verlegen om op de radio te komen
Wie jij ook iets aan ons vertellen?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef Pool het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:38 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat doe ik liever onder vier ogen. Zie ik je om 2.00u in de Lollipop?
Hetis dat je het zelf zegt! Hoe gay Will&Grace is, het blijft superleuk...quote:Op maandag 18 juli 2005 10:08 schreef DamagedBrain het volgende:
Hij kijkt ook naar Will en Grace.
dat is stiekem ook wel leuk
Ja maar niet grappigquote:Op maandag 18 juli 2005 10:11 schreef Xlarge het volgende:
Homo's zijn immers ook mensen
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:11 schreef Xlarge het volgende:
Homo's zijn immers ook mensen
Jij bent stiekem ook homo.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:12 schreef Conflict het volgende:
waarom moet ik hier nou weer in betrokken worden?
Ik lach ze toch redelijk vaak uit hoor!quote:Op maandag 18 juli 2005 10:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar niet grappigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar dan lach je ze uit, niet toequote:Op maandag 18 juli 2005 10:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik lach ze toch redelijk vaak uit hoor!
Band of brothers.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dan lach je ze uit, niet toeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop