bier! [14.gif]quote:Op maandag 18 juli 2005 00:04 schreef cyberstalker het volgende:
Van harte, kerel.
1 | (00:06:09) [U5] Cygnusx | Drome was de shit! :): jeuuuuu!! http://forum.fok.nl/topic/728817 |
mij 2 jaar terug ofzoquote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
WIe is dat kind?
puur een illusie!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:09 schreef timbob het volgende:
oh, en er zit wat in je oor
1 2 | [U5] Cygnusx | Drome was de shit! zegt: jeuuuuu!! http://forum.fok.nl/topic/728817 |
ja nog vergeten te melden. t zijn de forum tools!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:12 schreef timbob het volgende:
is dit trouwens het foktools promotie team?
was dat maar waarquote:Op maandag 18 juli 2005 00:16 schreef Monidique het volgende:
Mogen we hier legaal over Fok!Tools praten?
op die foto ben ik jongquote:Op maandag 18 juli 2005 00:19 schreef The-Fragger het volgende:
Ook nog even mijn medeleven dat je weer een jaar ouder bent, en dat je nog steeds hetzelfde dr uit ziet als op die foto. Maar dat doet er nu niet toe, gefeliciteerd kerel
Hey Saban...quote:Op maandag 18 juli 2005 00:11 schreef saban het volgende:
[ code verwijderd ]
Gefeliciteerd bro!
Hey whoops
Whehehe... Die had ik nog niet eens gezien...quote:Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef cygnusx het volgende:
"wahaha, die cygnusx is alweer negatief in het nieuws"
leuke stats-log
cygnusx, het is bedtijd!...quote:
daar geef ik je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:19 schreef The-Fragger het volgende:
Ook nog even mijn medeleven dat je weer een jaar ouder bent, en dat je nog steeds hetzelfde dr uit ziet als op die foto. Maar dat doet er nu niet toe, gefeliciteerd kerel
Wat hij zegt...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:26 schreef Pauluzz_U5 het volgende:
Ohjah, ook de felicitaties van mijn moeder![]()
gefeliciteerd worden door patty. wie wil dat nu niet.quote:
dank uquote:
dank uquote:
wederom dank uquote:
Oh, je was aan het slaapposten?quote:
hij is niet veel veranderd sinds die foto en het is geen scooter freak hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:25 schreef P0rt0 het volgende:
Doe eens recente foto posten, want het is net of ik een puberend scooterfreak sta te feliciteren.
gefeliciteerd btw
dank uquote:Op maandag 18 juli 2005 12:25 schreef P0rt0 het volgende:
Doe eens recente foto posten, want het is net of ik een puberend scooterfreak sta te feliciteren.
gefeliciteerd btw
ik vind wel dat ik veranderd benquote:Op maandag 18 juli 2005 13:11 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
hij is niet veel veranderd sinds die foto en het is geen scooter freak hoor.dat ben ik
![]()
toen jij om 3 uur ofzo dat bericht poste sliep ik, zeg maarquote:
je hebt nog steeds geen haar op benen óf armen en je bent in je gezicht ook nog niet erg veel veranderd.quote:
Hij kan het ook niet helpen dattie gedoemd is als breezer-generatie door het leven te gaan met NOkia telefoon, scooter, en oranje briezertsquote:Op maandag 18 juli 2005 14:34 schreef P0rt0 het volgende:
kortom: je ziet eruit als een maagd, en je hebt waarschijnlijk net donshaar op je ballen.
PS: scooterfreak
Je gaat toch niet slapen op je verjaardag...quote:Op maandag 18 juli 2005 13:12 schreef cygnusx het volgende:
[..]
toen jij om 3 uur ofzo dat bericht poste sliep ik, zeg maar
Oh sorry, ik was even vergeten dat iemand van 17 nog niet zijn eigen bedtijd mag bepalen...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Je gaat toch niet slapen op je verjaardag...
kep een Siemens, geen scooter, en breezer met mate.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij kan het ook niet helpen dattie gedoemd is als breezer-generatie door het leven te gaan met NOkia telefoon, scooter, en oranje briezerts
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was even vergeten dat iemand van 17 nog niet zijn eigen bedtijd mag bepalen...![]()
Pfff... Trauma's... Toen ik jouw leeftijd had woonde ik al op mezelf en was ik al compleet self-supporting...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:39 schreef cygnusx het volgende:
[..]meestal wel eur
ik weet niet welke trauma's jij ophaalt van jouw tienerleven
en toen ik 6 was had ik een butler en een limousine.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef whoops het volgende:
[..]
Pfff... Trauma's... Toen ik jouw leeftijd had woonde ik al op mezelf en was ik al compleet self-supporting...
Over bier gesproken, over een jaar mag hij sterke drank drinken...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef iDex het volgende:
gefelicibier
legaal sterke drank kopen bedoel jequote:Op maandag 18 juli 2005 19:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Over bier gesproken, over een jaar mag hij sterke drank drinken...![]()
En eindelijk neuken zonder dat zijn nicht zich zorgen hoeft te maken om de politiequote:Op maandag 18 juli 2005 19:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Over bier gesproken, over een jaar mag hij sterke drank drinken...![]()
Dat kan hij al een jaar... Theoretisch gezien dan...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
En eindelijk neuken zonder dat zijn nicht zich zorgen hoeft te maken om de politie![]()
9..quote:Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef mrkanarie het volgende:
10.
Hij's al niet meer jarig hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli
Zo dat waren er 17
Weet ikquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:25 schreef P0rt0 het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:34 schreef P0rt0 het volgende:
kortom: je ziet eruit als een maagd, en je hebt waarschijnlijk net donshaar op je ballen.
Wat is kalverliefde toch mooiquote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef P0rt0 het volgende:
En eindelijk neuken zonder dat zijn nicht zich zorgen hoeft te maken om de politie![]()
Geslacht: Manquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:44 schreef Henk_sjoerd het volgende:
Wat een enig poepje!
Gefeliciteerd,knullie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |