abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1978429
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 5. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen maandag 22 oktober 2001.

pi_1978442
Breedbandstream 2.

0.00 In de slaapkamer. Frank vertelt de oplossing van zijn truc (zie gisteren) toch : Als ik mijn eerste bierglas leeg heb zet ik mijn eerste bierglas over jouw borrelglas heen. Andries : Jij mag zijn glazen niet aanraken. Andries zegt dat o.a. Priscella de hele nacht doorgaat met kletsen. Frank : Dan komt er morgenochtend een battle als ze in haar nest ligt.

0.03 Frank : Overdreven die Kel hè ? Aan de ene kant kan ze heel lief zijn en aan de andere kant is ze heel gemeen. Heb je gezien hoeveel sigaretten ze hebben aan de andere kant. Iedere dag bestellen ze vijf zes pakjes sigaretten. En dan is het op en vragen ze mij om sigaretten. Andries : Ik ga mijn kastje vol handdoeken stampen. Ieder twee handdoeken. Frank : Ik ook. Leo, je gaat niet snurken vannacht hè. Want ik pleur je er zo uit. Ik heb toch zin om te neuken zeg. Er is geen één lekker wijf in de groep. Andries : Vind je dat ? Frank : Ik vind Priscella wel lekker om even mee te stoeien. Andries : Gatverdamme. Leo vraagt hoe het zit tussen Andries en Diane. Andries geeft een ontwijkend antwoord. Later zegt hij : Het is niet mijn type. Frank : En Tania ? Andries : Ze is veertig jaar oud. Frank : Ze is wel leuk in de omgang. En Daantje ? Andries : Ze is een superchick. Ze ziet er hardstikke mooi uit en ze is lief. Ik zou daar gek op kunnen zijn.

0.11 Andries : Er zijn nog maar weinig romances geweest hier. Leo : Ik zag al snel dat het niks was. In Spanje al. Frank : Priscella lijkt me wel een lekkere chick. En Sandy. Andries vindt Hieke een lekkere vrouw. Hij heeft haar ontmoet in een café. Frank vond die blonde uit BB2 wel een lekker wijf. Frank : Wat mis jij hier Bobby ? Andries : Vermaak, muziekinstrument, tv, pen en papier, dan ging ik gedichten schrijven en songteksten, internet. Frank : Ik vind het jammer dat wij worden afgesloten van alle media. Andries : Dat is het concept. Frank : Misschien dat ze dat terug moeten draaien. In De Bus mochten ze chatten. Voor mijn part één uurtje in de week, kan mij het verrotten. Een Playstation hadden ze hier moeten zetten. Van de dag wordt toch niets uitgezonden, iedereen ligt op zijn nest. We moeten nog tien weken.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 23-10-2001 00:45]

dinsdag 23 oktober 2001 @ 00:34:09 #3
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1978560
(laatste voor vandaag)

Pascal en Gertjan doen buiten de voetbalBattle nog even mondeling over , zij vinden dat zij eigenlijk het betere van het spel hadden.

toen viel de stream effe uit en inmiddels zijn we weer naar het beautyqueengebeuren aan het kijken.

Kelly laat allemaal persoonlijke dingetjes aan Pris zien die heel spontaan reageert op alles wat ze voorgeschoteld krijgt.Ondertussen zitten ze lekker door te pimpelen.
Ah ze zijn nu eindelijk klaar en lopen naar de slaapkamer. Ondertussen laat Kelly nog een boertje......

(dus jappie gaat maar weer eens slapen)

dinsdag 23 oktober 2001 @ 00:39:52 #4
16288 Myr
Française
pi_1978621
Kel over haar moeder:"Gewoon een leuk wijf:zij maakt zich op elke dag,zij is gek op make-up,echt een moderne type"
Ze gaan(weer!!?)douchen.
Pascal is bezig om zich te vragen wat ze morgen gaan eten:Chinees,Cantonees,Thaïs of Indonesisch?
Coos babbelt met Tania.
Tania zei:"de eerste dag was heel moeilijk tussen al die wijfen.Frank is mijn beste vriend.Andries is aardig.Die 2 meiden zijn leuk en...het gaat goed,ik haat hem,het gaat goed,ik haat hem...Tja iedereen doet zijn best hier.Jij zit toch voor jouwzelf?!"
Coos adviest haar over poepen in de arme gedeelte (c)
Coos:"geen cigaretten is goed voor je joh!"
Diane en Daniëlle zijn nu in de keuken.Tania bekijkt de tanden van Diane:"het is een twijfel geval!"
Geloven verschilt niet veel van hopen.
pi_1978669
0.29 Danielle, Diane en Tania in de woonkamer. Danielle : Het enigste dat ik jammer vind is dat ik niet bij Pascal zit. Frankie denkt dat hij hard tegen je (Diane) moet zijn want iedereen is lief voor je. Hij zei, Daan is de enige die me een beetje door heeft. Omdat ik dacht dat hij in de dagboekkamer zei dat hij naar huis wilde en dat klopte. Diane : Dat zegt hij iedere vijf minuten tegen iemand (dat ze hem door hebben). Diane zegt dat zij Frank op zat je jutten gisteren en dat hij later in bed lief was. Ze snapt het niet. Diane : Maar ik heb tegen Andries gezegd dat ik lekker kan vloeken en tieren tegen hem. Als er alleen maar types als Andries in hadden gezeten had ik dat niet kunnen doen.

0.41 Frank : Leootje, hoe lang denk jij dat je hier nog zit ? Leo : Niet lang. Ik ben gewoon reeel. De stream gaat nu heen en weer tussen de slaapkamer en de tuin.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 01:04:42 #6
16288 Myr
Française
pi_1978847
Pascal en Coos willen naar de badkamer maar Kelly en Priscella zijn weer bezig.
Coos:"ik wil godverdomme slapen!"
Woonkamer rijk:
Die meisjes uit arm gaan naar bed.
Pascal ziet uitgebreid te scheten. en hij vindt het prachtig nog!
Coos en Pascal zijn aan het stoeien.
Een van die lampbolletjes is uitgevallen,Pascal brandt zich zijn tengels om hem terug te zetten.
Coos vraagt aan Tania:"je moet toch volgende week ongesteld worden?"
Coos wil slapen.
Pascal:"Priscella is aangeschoten"
Coos:"het is niet goed voor haar"
Pascal:"Waarom?"
Coos mompelt iets van zij wordt rood....
Pascal:"we moeten dat zilver hoofd in de bed van Kel neerleggen!" en dat doen ze.Ik snap niet de bedoeling maar dat zal wel...
Licht uit.
Coos:"Kel is de belangrijkste in het huis"aan Priscella.
Pascal wordt een beetje zenuwachtig van het wachten op de badkamer.
Badkamer:
Kelly doet de rugpuisjes van Priscella.
Coos:"Priscella(3keer)zijn jullie klaar?"
Priscella:"Kelly is de belangrijkste!"
Coos wil zijn tanden poetsen.Kelly:"ga dat ergens anders doen!"
Pascal scheet nog gezellig door.
Pascal:"Coos,die pop moet jouw pruik op"
Dat doen ze ook.
Pascal:"helemaal de make-up weer natuurlijk!"
Priscella is uit de badkamer.Coos en Pascal gezaamelijk:"Hé hé..!!"Pascal aan Priscella:"heb je je zender om?"
Pascal:"ga je nog niet naar bed,Kel?"
Kel:"al lang niet!"
Pascal:"ga je niet vroeg naar bed om morgen vroeg te zonnenbanken?"
Zij ontdekt de hoofd en schikt zich rot,iedereen is achter de deur om haar reactie te luisteren.
Zij loopt echt als een diva rond die Kelly
pi_1978857
Breedbandstream 2 blijft heen en weer gaan tussen de slaapkamer en de tuin dus ik ga naar breedbandstream 1.

0.54 Pascal zit in zijn ééntje een beetje sip voor zich uit te kijken op de bank. Op de achtergrond hoor ik Priscella en Kelly. Coos komt binnen : Ik vind dat het met de handdoeken kut geregeld is. Handdoeken op, meuren. Pascal : Coos, die pop van jou moet een pruik op, dan zien ze het helemaal niet. Coos en Pascal rennen naar de slaapkamer waar Coos een pop een pruik op doet. Ik geloof dat de pop in het bed van Kelly en Sandy ligt. Daarna gaan ze snel weer in de woonkamer zitten.

0.57 Priscella komt de woonkamer binnen. Coos vindt dat ze een mooie broek aan heeft. Priscella : Die had ik in Spanje aan. Priscella : Hee Gert, wil je nog in bad ? Ik zie Gert Jan niet. Pascal gaat zijn tanden poetsen. Hij zegt tegen Kelly dat ze morgen niet op tijd is voor de zonnebank als ze laat naar bed gaat. Ook Coos poetst zijn tanden.

1.01 Kelly ontdenkt de pop : O, wat zijn jullie erg. Wat hebben jullie gedaan ? Sandy is er ook ineens : Dat ziet er heel eng uit dat hoofd. Kelly met harde stem : Ze moeten het ook weer opruimen. Kom eens hier. Ruimen jullie het ook weer op. Ik krijg jullie nog wel. Pascal mist zijn handdoek. Priscella : Ik heb er één gepakt. Pascal : Die twee gebruik ik al sinds het begin. Priscella : Meenemen in je koffer. Kelly loopt overigens rond in een handdoek.

pi_1978995
1.06 Ed, Priscella en Gert Jan in de tuin. Ed demonstreert hoe je een kurketrekker moet gebruiken. Gert Jan : Een kurketrekker van honderd piek en ik snap ik godsnaam niet welke debiel dat systeem heeft verzonnen. Priscella : Dank je wel Ed. Priscella vertrekt. Ed : Een lekker wijf. Frank zegt dat het door de tieten komt. Dat speelt ook wel mee maar het is meer. Alleen jammer dat ze soms vreemde humor heeft. Gert Jan : Dat vind ik juist wel leuk. Humor op het randje vind ik leuk. Met Kel, als je gevat bent en er gebeurt iets ter plekke vind ik het top. Die van Kel kon je verwachten. Ed : Wij zouden van te voren weten, niet doen (zo'n Priscella uitspraak). Ed vertelt dat Tania in Spanje vertelde over haar borstkanker, Priscella zei toen 'jij zag de verbrandingsoven al voor je'. Gert Jan : Priscella is no shit. Niet moeilijk doen. Tania wil heel graag zielig gevonden worden. Ik zei tegen Tania, ik snap niet waarom je nog rookt, ze zei, ik pluk de dag, dan denk ik helemaal goed. Op een gegeven moment vertelt ze dat ze het verliezen van de battle en het zitten in arm associeert met het in haar jeugd te onrechte gestraft worden. Gert Jan zei dat hij die associatie niet begrijpt omdat ze terecht de battle verloren hebben. Gert Jan : Ik vond het wel lekker met Tania daar over te praten.

1.13 Ed tegen Priscella die aan komt lopen : Had je nou niet effen een biertje voor me mee kunnen nemen ? En een peukie ? Priscella gaat het halen. Ed zegt dat Tania in Spanje een inkleurschilderij had dat ze wilde gaan doen voor een kinderhuis. Iemand had het schilderij verneukt met strepen erdoor. Ze gaf Leo de schuld. Ed : Ik weet gewoon, Leo doet dat niet. Het verhaal kwam zo raar uit haar mond vandaan. Ze was er niet zo kapot van als ik dacht. Het kwam niet geloofwaardig over. Het was een hele rel, ze maakte er een hele scene van. Zelfs de security dacht, dat heeft ze zelf gedaan. Ik heb gezegd tegen haar, volgens mij heb je het zelf gedaan. Priscella is heel wappie af en toe, maar die interesseert het niet, die gaat niet stoken tussen Leo en jou. Zij zei, waarom heb jij het zelf het niet gedaan. Ik zei, ik teken zelf en als iemand daar strepen op zet ga ik botjes breken tot degene zegt dat hij het gedaan heeft. Gert Jan : Als ik dit hoor denk ik dat ik daar voor 95 % in mee ga. Zij wil aandacht. Ze wil dat mensen met haar meepraten. Dit sluit naadloos aan op wat ik gisteravond heb meegemaakt. Ze wil dat anderen haar zielig vinden. Wat zij vroeger heeft meegemaakt heeft sporen nagelaten op haar psyche. Gert Jan vertelt dat zijn vader toen hij klein was op een zaterdag boter ging halen in Amsterdam en niet terug gekomen is. Gert Jan : Dat kun je in de groep gooien maar dat doe ik niet. Dat vind ik ongepast. Iedereen heeft ellende meegemaakt in zijn jeugd. Priscella komt er bij. Gert Jan : Ik vind het knap hoe jij Tania ontrafelde gisteren. Priscella vertelt dat haar vader chemotherapie gehad heeft en dat ze zodoende wist dat het verhaal van Tania niet klopte.

pi_1979001
Ed verteld over een gesloopt schilderij van tania .
volgens ed en de rest heeft ze zelf haar schilderij gesloopt
en gaf ze leo daar de schuld van .
Het moet een vette rel geweest zijn in spanje .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 01:34:59 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1979058
Gert Jan laat zich even gaan vanavond. Samen met Ed is hij behoorlijk heftig aan het roddelen over Tania. GJ laat duidelijk blijken dat hij Tania een ontzettende aandachttrekker vindt. Als voorbeeld geeft hij het feit dat Tania graag lijkt te praten over haar borstkanker... en GJ vindt dat het allemaal niet zo erg was als zij voordoet. Door het gesprek met Priscella gisteravond heeft hij begrepen dat Tania maar 1 keer een soort bestraling of chemokuur heeft gehad, terwijl hij zelf mensen kent die dat jaren hebben gehad. In zijn ogen maakt Tania het dus veel heftiger dan het eigenlijk was.
Vervolgens vertelt Ed een verhaal over Spanje. Tania schijnt daar ruzie te hebben gehad met Leo. Vervolgens liep Tania weg, om na een paar minuten kwaad terug te komen. Het schilderij van Priscella is beklad en Tania geeft Leo daar de schuld van. Ed zegt dat hij zeker weet dat Leo zoiets niet zou doen en denkt dat Tania het zelf gedaan heeft.
GJ vindt dat dit verhaal heel erg aansluit bij wat hij tot nu toe van Tania heeft meegekregen en denkt dat Ed gelijk heeft.

Er wordt nog een tijdje druk door geroddeld (niet gebaseerd op feiten) over Tania.... ook als Priscella erbij komt en mee begin tte praten. Na een tijdje is het onderwerp Tania even afgelopen en gaan ze door over Leo.

(Ik vind dit een minder momentje van GJ)!

My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 01:46:02 #11
16288 Myr
Française
pi_1979119
Gert en Ed hebben nu over Priscella en haar humor.
Ed drinkt een bier.En heeft over Tania en haar bortskanker.
Gert vind goed dat Priscella tegen Tania gezegd heeft om niet zo zielig te doen
(want zij heeft geen chimiotherapie gehad maar alleen maar bestraling)
Gert vindt dat Tania leuk vindt om zielig te zijn.
Ed lijkt een beetje zich te vervelen.
Hij vertelt nu het verhaal van de schilderij in Spanje.Snap niet helemaal.Dat rellen opkwam.Tania heeft Ed als de dader gezien en heeft hem helemaal beschuldigt.Ed zei tegen haar dat zij er zelf was.Gert gelooft hem.
Nu beweeren ze min of meer dat Tania psychisch gestoord is.(Nog eentje!?)
Priscella komt bij en drinkt champagne.
Gert vertelt aan Priscella weer zijn verhaal.Weer over de schilderij.Gert vond Tania heel overdreven.
Over Leo dat hij niet tegen alcohol kan.Dat hij niet dezelfde is dan in Spanje.Priscella vertelt over wat zij over Leo heeft gezegd bij de filmpje.Zij vindt het ook niks om hem allen te negeren.
Gert wil een verhaal vertellen maar Priscella praat een beetje door,Gert:"nu ik ok?!",Priscella:"ok..." beetje gepikeerd.
Over Tania die alleen aerobics les kan geven als zij ongesteld is.Snap geen moer aan...
Ed vindt Leo een top gozer.Gert vind toch Tania een spontaan wijf.
Over de tape incident nu.Snap ook niet precies.Alleen dat Ed stront zat van was.
pi_1979124
1.27 Kelly komt naar buiten. Priscella : Doe even een jasje aan. Kelly doet het niet. Priscella vertelt haar versie van het verhaal van Tania en het schilderij in Spanje. Ed heeft zijn capuchon opgezet. Priscella over Leo : Hij kan niet goed met drank om, hij is agressief met drankgebruik. Priscella : Ik heb vanmiddag tegen hem gezegd, je bent heel anders hier. Heel rustig. Echt een totale switch, omschakeling. Toen Priscella binnen kwam in het huis had ze nog wrok tegen hem. Priscella : Sandy weet ook wel hoe hij tekeer ging in Spanje. Gert Jan : Ik ben niet in Spanje geweest. Ik vind Leo absoluut een positieve jongen. Ik heb Leo met borrels gezien en ik heb Leo zonder borrels gezien. Kelly is inmiddels weer naar binnen gegaan. Gert Jan zegt dat hij de verhalen over Leo ook van andere Spanjegangers heeft gehoord. Gert Jan : Ik heb het alleen nog niet gezien. Maar als vier mensen hetzelfde verhaal vertellen moet er een kern van waarheid in zitten. Ik ben niet naief.

1.38 Gert Jan zegt dat Tania geen fitness wilde geven terwijl ze tien jaar fitnesslerares was geweest omdat ze ongesteld moest worden. Priscella : Toen we door gingen vragen zei ze, ik heb borstkanker gehad. Gert Jan : Ik vind het een gaaf wijf. Ed : Ik vind Leo ook een topgozer, iedereen heeft wel wat. Priscella zegt dat ze dubbele gevoelens heeft om over Tania te kletsen. Priscella : Tania heeft een hele hoge entertainment factor voor mij. Gert Jan : Dat is heel belangrijk hier. Je hebt niet veel vermaak. Ed over het tape-incident (een tape die zoek was in Spanje) : Ik was op een gegeven moment prime suspect nummer één. Ik zei, ik heb hem niet, ik hou er over op. Een circus jongens om die tape. Pascal zei, nu hebben we allemaal een boete van duizend piek aan onze broek. Ik zei, dat gaat niet door. Daarom was ik hier ook zo giftig dat ik een sanctie kreeg voor iets wat ik niet gedaan heb. Priscella : Ik werd er zo gek van. Gert Jan : Het is ook dat er zijn niet veel dingen zijn waar je je druk om kan maken. Ed : Ik ben rustig behalve als ik onterecht aangesproken word.

pi_1979184
1:50
Priscilla zit een beetje te settlen tussen de bewoners, Gert Jan en Ed, door veel te slijmen . Ze voeren een hele discussie over Tania. Tania is misschien wel een spycho volgens GJ, denk het zelf ook, weird woman. Priscialla wilt dan opeens weer iest weten over de stekker die eruit lag in GJ's kamer, waar volgens hem BB is geweest. Hij zat in Ibiza toen.
The name is Nnikmal
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 02:04:35 #14
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1979240
geil kussengevecht in de slaapkamere van rijk. !!
Sandy Coos en PAscal actief rennend door de slaapkamer (schaars gekleed) alleen Kelly blijft in bed liggen en gilt
....in de donkere nacht.
pi_1979296
1.58 Gert Jan vertelt dat hij toen BB er aan kwam een keer drugs heeft gebruikt. Hij heeft niks gemerkt van de euforie waar hij altijd over hoorde. Gert Jan : Op een gegeven moment voel je je benen niet meer. De volgende dag heb ik liggen slapen, dat vond ik zonde. Priscella zegt een paar keer dat ze denkt dat 80 % van de vakantiegangers op Ibiza drugs gebruikt. Gert Jan : 80 %. No fucking way. Ed : Op een Mavo in Amsterdam blowt 70 %. Ik heb zelf in zo'n klas gezeten. Gert Jan tegen Priscella : Heb jij wel eens verdovende middelen gebruikt ? Priscella : Op mijn veertiende heb ik een stikkie gerookt. Omdat je rookt en omdat je in een bepaald groepje hangt.

2.02 Stream naar de slaapkamer waar Coos en Pascal Kelly en Sandy slaan met kussens. Het loopt uit op een kort kussengevecht. Kelly : Dat krijgen ze nou als ze niet kunnen neuken. Ik wil mijn kussen terug.

2.04 Stream weer naar de tuin. Priscella zegt dat ze wel met beleid heeft geblowt. Na school zat ze tot zes uur in de coffeeshop. Ed : Gaan wij zo meteen nog even zweten (sauna) ? Gert Jan : Ja. Ed : Ga jij mee ? Priscella : Nee. Gert Jan vraagt of Ed nog een biertje wil. Ed wil wel. Gert Jan vertrekt. Ed en Priscella kletsen over blowen.

2.09 Gert Jan is terug. Priscella : Eén keer in de twee maanden vind ik genoeg. Ed : Ik ben er vanaf. Priscella : Ik vind het lekker. Ed : Bij ons ging het zo snel dat wij er op een gegeven moment vijftien nodig hadden. Priscella : Op een popfestival blow ik me helemaal suf.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 02:26:25 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_1979383
Het gesprek gaat nu over drugs.
Gert Jan heeft vlak voordat hij in BB ging een half xtc pilletje genomen.
Vond het niet leuk.

Pris heeft op haar 14de voor het eerst geblowt.
(Stream naar arm, kussengevecht....).

Terug bij rijk, Ed heeft in z'n jeugd wel een grammetje of 5-6 weggeblowt per week.
Pris vertelt dat ze van de Havo naar de Mavo ging, dat daar meer geblowt werd.
Hoe lager het nivo, hoe meer drugs gebruikt wordt, hoewel ze niet wil generaliseren.
Ze kent mensen die op het Gymnasium met speed proefwerken leerden.

Zowel Ed als Pris vond het leuk in het begin. De lachkicks, vreetkicks etc.

Beiden vergelijken ze nu ervaringen onder invloed van soft drugs.
Ed blowt niet meer, Pris een keer per twee maanden.

Ed en zijn vriendjes rookten op een gegeven moment 15 joints per avond (per persoon).
Pris blowt zich wel 3 dagen suf op Pinkpop of Lowlands.

Pris's hoogtepunt met drugs was toen ze een jaar of 17 was. Blowen, speed, xtc pillen.

Gert Jan vind het toch maar eng
Pris heeft vlak voor ze het huis in ging paddo's genomen. Op het museumplein.
En er enorm van genoten. Ze is nu meer into paddo's
Ze raden Gert Jan aan vooral niet aan de paddo's te gaan.
Gert Jan vind paddo's gewoon een paddestoel, lijkt hem niet gevaarlijk.
Zowel Ed als Pris proberen hem nu echt duidelijk te maken dat hij er van af moet blijven.

Pris vergelijkt de ervaring met het zichzelf bevinden in zijn/haar eigen videoclip.

Ed ging vaak lekker effe lekker voor de TV zitten met een joint.

GJ is DJ geweest, in Spanje. Dronk zich liever een stuk in z'n kraag.
Anderen rookten joints, GJ merkte dat die anderen op een bepaald moment zwaardere middelen begonnen te gebruiken.
Zelf begon hij zich steeds meer een vleermuis te voelen, 's nachts draaien, overdag slapen.

Anyway, hij was een jaar of 20, en de xtc was toen in opkomst.
Hij heeft zoveel mensen naar de kloote zien gaan. Mensen willen bij het clubje horen.
Mensen kwamen als junk naar zijn huis toe.
Pris maakt een verschil tussen soft- en harddrugs. Protesteert.

Ed zegt dat iedereen die aan de harddrugs zit ooit aan de softdrugs heeft gezeten.
Ed moest veel te veel pissen van bier, vond softdrugs leuker.

Ze krijgen het nu koud en Pris wil naar bed.
GJ vind het jammer dat deze conversatie wordt afgebroken.

(Sorry voor de interpretaties, kan niet snel genoeg typen...)

(15 boeren van Ed niet genoteerd).

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 23-10-2001 02:29]

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_1979398
2.12 Priscella : Mijn hoogtepunt qua drugsgebruik was toen ik zeventien was. Dat was mijn gabberperiode, speed, blowen. Ze heeft recent een paddo gegeten. Priscella : Zo heerlijk, zo lekker, ik zat gewoon zo vet te trippen. Het gaat steeds verder. Ik ben nu in de hallucinerende drugs, paddo's en zo. Ed : Paddo's zijn heel sterk. Mensen die je voor de tram weg trekken terwijl je midden in de huiskamer staan en zo. Met een joint heb je dat absoluut nooit. Je krijgt een relaxt gevoel. Gert Jan : Een joint zou ik geen fuck aan vinden omdat ik niet relaxt wil zijn als ik uit ga. Is het nooit megafout gegaan ? Priscella : Ja, maar het wordt zo aangedikt. Ed : Ik heb helemaal geen slechte tijd meegemaakt. Het heeft wel veel geld gekost.

2.18 Gert Jan : In juli ging ik naar Spanje en in september ging ik terug toen ik twintig was. Toen ik ging draaien (dj) in Spanje. Ik zoop een stuk in mijn kraag. Hij zegt dat hij iedere dag steeds later wakker werd. Gert Jan : Op een gegeven moment ben je gewoon een vleermuis. Dan kom je om negen uur ('s avonds) je bed uit. Hij heeft veel mensen gezien die begonnen met een blowtje en vervolgens iets heftigers wilden. Gert Jan : Toen kwam net de xtc op. Ik heb zoveel mensen naar de klote zien gaan. Mensen gingen naar huis als junk. Als je drie maanden lang in een dergelijke omgeving zit gebeurt dat ineens. Priscella zegt dat zij het over soft drugs had. Ed : Iedere harddrugsverslaafde is begonnen met een stickie. Ik vergelijk een stickie met een biertje. Priscella : Ik ga naar bed. Ik neem nog een sigaretje. Gert Jan : Jammer dat de conversatie wordt afgebroken omdat het koud is. Je hebt wel gelijk. Ik zit ook te vernikkelen. Moet de fontein niet uit ? Ed : Die stroomt de hele dag door volgens mij. Priscella, Gert Jan en Ed gaan naar binnen.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 02:42:31 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_1979465
Ed tegen GJ, als je het nog nooit gebruikt hebt weet je ook niet precies wat het is.
GJ (enthousiast): Ja precies, dat bedoel ik, als ik tegen jou zeg dat je een keer de sauna in moet, dan weet je ook hoe lekker dat is. .

Ed: Als ik nu een jointje zou nemen, een halve, dan zou ik zo stoned zijn als een garnaal.
GJ: Sinds ik in het BB huis zit merk ik dat ik eigenlijk veel conservatiever ben dan ik dacht.

Ed: Ik heb m'n moeder altijd verteld waar ik mee bezig was.
GJ: Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn kinderen zouden blowen.
Ed: M'n moeder was zo relaxed, ze zag dat ik gewoon naar m'n werk ging. Op m'n verjaardag een partytent in de tuin, iedereen blowen.

Sandy is er ook bij gekomen, ze is aan de zetpillen .
Ze heeft wel eens een jointje gerookt maar dat viel verkeerd.
Ze voelde niks na 2 joints, rookte een derde, stond op een bunker (met hoogtevrees) en raakte in paniek. Dacht dat ze dood ging, helemaal trillen. Overgeven an all.

(effe posten...) (Vooral de zetpillen van Sandy zijn groot nieuws!)

pi_1979494
Het gesprek over drugs gaat binnen verder.

2.37 Priscella gaat naar bed.

2.40 Sandy is te horen (Gert Jan is in beeld). Gert Jan : Heb jij wel eens gebruikt ? Sandy : Ik heb wel eens een jointje gerookt, maar dat is helemaal verkeerd uitgevallen. Ze had hoogtevrees terwijl ze maar een klein stukje moest afstappen.

2.42 Sandy is nu in beeld. Ze eet. Het geluid was al zacht sinds ze binnen zitten, nu valt het voortdurend weg.

2.45 Sandy gaat naar bed. Ed zegt dat een avondje stoned zijn een geeltje kost. Gert Jan : Dat is goedkoop, een avondje stappen in Amsterdam kost honderdvijftig gulden.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 03:01:06 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_1979541
GJ: Wat was jij nou kwijt per week (tegen Ed).
Ed: Wel een paar honderd gulden (....).
Sandy gaat naar bed, zegt dat het bad klaar is voor GJ en Ed.

Ed wil effe naar de buttler telefoon om wiet te bestellen (hahaha).
Ed: De tijd gaat ook veel sneller als je geblowt hebt.
Ed heeft wel eens 4 uur naar een plant zitten te kijken terwijl hij dacht dat het maar 5 minuten was.

(Hmm, stream naar de fontein....
Als ik de stream in Arm, waar iedereen slaapt heel hard zou zetten zou ik het gesprek nog kunnen volgen, ben echter te bang voor diverse lichaamsgeluiden nav slecht dieet).

Terug bij rijk.

Ed:Nooit ruzie in een coffeeshop.
GJ: Ja, d'r gebeurd ook geen fuck (hahahaha). (dat was ik, sorry).
Ed: Je moet ook niet naar zo'n toeristencoffeeshop gaan.
Je moet in de buitensteden gaan, kwaliteit man, die naaien je niet.

Ed: Ik heb er nooit wat slechts in gezien, zo'n joint.
GJ: Ik ook niet, maar als ik eraan zou beginnen is voor mij waarschijnlijk het hek van de dam.

Ouch! Ed ging effe zijn slip uitrekken om 'em voor een soort voetbalbroek te verwisselen.

(Ikke naar bed. Vind wel dat GJ een enorm sociaal persoon is, kan met iedereen op zijn/haar niveau een gesprek voeren.) (Zelfs met Ed.)

pi_1979624
4.31 uur
Waar zijn de Streamers??

Prescilla wordt het laatste half uur de les gelezen door Gert-Jan over haar geroddel achter anderen hun rug om.

Dit gaat er behoorlijk fel aan toe.

Ed, Leo en Tania luisteren alleen en zeggen niets.
Andries is er ondertussen ook bijgekomen.("ik kom er maar bijzitten hier hoor, want of ik nou daar lig te luisteren of hier").

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 23-10-2001 05:13]

pi_1979625
GJ neemt het Pris. kwalijk dat ze eerst tegen hem verteld over het schilderij drama in Spanje dat Tania zelf haar schilderijtje heeft besmeurd en vervolgens dikke vriendinnnen zit te zijn met Tania.

Over en weer vallen ze elkaar aan over de discussie technieken. GJ prikkelt Pris. behoorlijk door te zeggen dat ze vanaf 15.00 uur heeft zitten zuipen en nu niet echt een zinnige discussie kan voeren. Ook maakt hij van de situatie gebruik om haar te vertellen dat ze niet harder hoeft te gaan praten, lekker moet blijven zitten en niet moet wijzen.

De discussie verzandt in een wellus nietus spelletje en uiteindelijk wordt het stil.

Inmiddels zijn GJ Andries en Leo weg.

Priscella, Ed en Tania blijven over, ze fluistern nu onverstaanbaar over een chemokuur wat geen chemokuur was.

En dan ineens staat Tania op:

Tania: ik heb er genoeg van, ik ga naar de dagboekkamer. Ik vertrek.

Pris, nee, nee je bent geen slome aardappel.

Frenk is nu ook wakker.

Beeld van de DBK, geen geluid.

Tania komt weer terug en zegt nog iets onverstaanbaars en gaat uit beeld.

Pris. zit nog even in haar stoel en lacht.(zonder geluid)
Daarna : fijn dat ik ook een steentje heb mogen bijdragen aan deze klotemaatschappij.

04.48 uur
Ed loopt met kussens van de bank naar de slaapkamer te sjouwen.

pi_1979629
04.51 uur slaapkamer Arm:

Tania doet huilend verslag bij andries en frenk. Helaas heel slecht te verstaan.

Ik zie nu dat ze allemaal wakker zijn.

Tania legt het hoe en wat uit van de bestraling.

Fluister, fluister, fluister (kortom, onverstaanbaar).

Tania verteld over de discussie tussen priscella en GJ over haar.
Andries: Laat je niet door GJ zijn toedoen het huis uitgaan.
...
Tania: nee, hij trok haar doormidden, hij bleef er maar over doorgaan.

Nu wordt er algemeen geklaagd over GJ (hoor geloof ik ook nog even Diana tussendoor).

Het wordt te onverstaanbaar ik ga!

pi_1979631
Geen fatsoenlijke stream meer te krijgen (bb staan op tuin en lege woonkamer) en bij de nb dtreams zit nauwelijks geluid.

Dus truste maar weer !!

dinsdag 23 oktober 2001 @ 05:24:57 #25
13048 JikJik
fokt met je
pi_1979641
Frenk laat nog wat scheten, en vertelt erover hoe ze ruiken ('mot je me maar geen chilli voeren') en hoe 'ie ze onder z'n slaapzak houdt. Tot weinig hilariteit.

En toen sliepen ze eindelijk

JIkJik eet liflafjes
pi_1979751
Big-Brother-Tania ligt nog steeds in het huis, close-upje te zien op stream 4.
pi_1980250
Coos en Pas in de keuken ze fluisteren wat. Coos belt de butlerfoon en zegt we willen een geintje uithalen met Ed daarom willen we de love doll bestellen liefst verpakt in plastic zodat je niet kunt zien wat het is
Try anything once, twice to be sure
pi_1980355
In arm is Tania naar de db kamer geweest heeft een doos eten gekregen en is nu alles op aan het ruimen wow top zegt ze (volgens mij was dat over champoo) verder is in arm iedereen nog in diepe rust.
In rijk stream op peppie en kokkie die aan het sporten zijn
(geen geluid)en Kel komt onder de zonnebank vandaan
pi_1980445
Tania praat tegen kel Ze zegt dat ze allemaal deo hebben gekregen en een flesje champo. Tania heeft pijn in haar buik omdat ze niet kan poepen. Ga boven die pot hangen zegt kel dan kun je daarna lekker wassen. Ik ga heel de dag aan het fesje ruiken zegt Tania.
paskwal is nog steeds aan het sporten en ik zie Coos onder de zonnebank(steeds geen geluid)
Tania is haar tanden buiten aan het poetsen grijpt geregeld naar haar buik alsof ze moet bevallen
pi_1980618
Arm tania is met de kachel bezig loopt wat heen en weer en moppelt wat (niet verstaanbaar)
Rijk Kel zit als een diva op de bank met een bord vol eten
Pascal is de badkamer wat op aan het ruimen en loopt daarna weer naar Coos die nu op de loopband bezig is
Pas gaat nu onder de zonnebank
Tania tegen Kel zou het echt champo zijn
Lekker zegt Kel dan je je haren wassen Ik was het vanavond lekker thuis zegt Tania 2x Kel gaat er niet op in.
pi_1980696
Kel zit nog steeds te eten (het was ook echt een vol bord)
Gj is ondertussen ook wakker
Gj gaat nu fietsen
Arm Tania doet deo onder haar oksels ruit weer aan het flesje Oops nu trekt ze haar hempje uit stream weg
Stream terug nu heeft ze een bh tje aan ze kleed zich verder aan. Kel loopt naar het hek hmmm je ruikt weer lekker ik ga even douche en kom zo even met je babbelen.
De rest van arm is nergens te zien slapen vast nog
RRijk steeds de sporters in beeld zoder geluid
pi_1980849
Tania ruikt steeds aan haar flesje deo rolt het nu op haar polsen
Coos en Paskwal stoppen met sporten en lopen samen de badkamer in daar zit Kel in het bubbelbad ze roept verassing (je kunt Kel haast niet zien in de hoop schuim niet normaal zo veel)
Kel gaat zich afdrogen in arm zit Tania wat te lezen
Pas en Coos samen in de keuken
Pas en Coos nu in de badkamer Kel heeft volgens Coos zijn handoek gepikt.Kel blijft erbij dat het haar hanoek is maar Coos mag hem wel gebruiken.
Coos en pas weer samen in de keuken Kel heeft ondertussen haar badjas aan en de badkamer is een schuim massa overal waar kel gelopen heeft zie je schuim.Ze loopt naar de huiskamer (wie gaat die badkamer schoon maken)
pi_1980983
Pas en Coos zitten samen aan tafel te eten
In arm is Tania bood aan het kneden
Diaan komt nu uit bed en gaat bijna uit haar dak als ze de deo ziet Tan verteld dat er in de badkamer schmpo staat
Coos en pas lopen naar het hek om de deo te bekijken
Op elk flesje staat een naam.
Diaan loopt nu ook aam de deo te ruiken top joh nu stinken we niet meer. Diaan klets wat met pascal
kel zit weer als een diva op de bank met een cigaret in haar hand tan heeft echt last van haar buik Ga bungie jumpen zegt pascal Ja dan loopt alles er uit zegt tania
het koppeltje c en p zitten bij het hek praten met tan over jaaaa weer deo. Arm ruiken straks allemaal naar meloentjes
pi_1981014
Daantje is nu ook wakker en ja hoor weer deo en champoo
(Ik ga er mee kappen volgens mij gaat het nog uren over de deo) wat ik steeds hoor is jaaaa lekker
pi_1981046
(nog ff) Tania huilt ze wil naar huis er zijn mensen die haar te veel pijn doen
Coos en pas Troosten haar Ik kan haar niet verstaan maar ze huilt om Gj Gj heeft gezegt je hebt toch borstkanker waarom rook je nog. Je mag pas weg gaan als je gepoept hebt zegt coos en je moet je niet gek laten maken hij zit niet eens in je team. Je moet niet weg gaan zegt pas daar zou ik niet blij mee zijn je gaat je niet door een man weg laten pesten hoor.
Coos denkt dat Gj zelf en probleem heeft en dat ie daarom zo reageerd. Daan heeft haar arm om tania
Je had de grootste lol en nu na een opmerking wil je gaan
Ze begrijpen tania en vallen Gj wat af
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 12:49:01 #36
3542 Gia
User under construction
pi_1981272
In arm hebben ze chili con carne en goulash gekregen.
(als dat Tania niet helpt)
Danielle geeft Tania een middeltje wat de ontlasting soepel houdt en adviseert haar vooral veel water te drinken.

GJ komt bij het hek en zegt tegen Tania: Over dat ene, sorry, maar dat andere wil ik een keer graag met je bespreken, want dat wordt door jullie verkeerd geinterpreteerd.
Tania: Bedankt voor je excuus, misschien, maar ik wil nu even niet met je praten.

Diane staat in de douche met Daan te praten, die buiten staat. Volgens mij heeft Diane iets tegen GJ gezegd, zodat hij wist wat er aan de hand is. Diaan zegt dat Tania ook wel over dergelijke onderwerpen (kanker) praat alsof ze een pakje boter koopt en dat dit niet voor iedereen zo gemakkelijk is.
Daan zegt dat ze zich ook niet kan voorstellen dat GJ Tania opzettelijk zou kwetsen.
Diaan: Ja, maar Andries noemde hem meteen een lul.

(red. Schijnbaar mag Tania grapjes maken over kanker en bestralingen, maar als iemand dan vraagt waarom ze nog rookt, is ze tot in het diepst van haar ziel gekwetst.)

dinsdag 23 oktober 2001 @ 12:52:20 #37
6941 APK
Factual, I think.
pi_1981297
12.40

Gert Jan is inmiddels ook wakker.
Hij loopt naar de koelkast en drinkt in een keer een fles melk leeg.
(Helaas zet hij de lege fles niet terug in de koelkast.)

Hij loopt nu naar het hek en biedt zijn excuus aan tegen Tanja.
Hij zegt dat hij het er later inhoudelijk over wil hebben.
Tanja zegt weinig overtuigend 'OK, bedankt'.
Zij wil het er ook niet over hebben.

GJ drinkt nu iets roods, 'lekker spul man, dat eh, druivetoestand'.
Diana zingt er op de achtergrond weer vrolijk op los.
Met haar hoge opera stem deze keer.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 12:59:22 #38
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1981344
(Ik heb de streamverslagen nopg niet gelezen, maar er is gisteren blijkbaar een botsing geweest tussen Tania en GJ.)

Om 12:15 zegt Tania dat ze naar huis gaat.
Coos en Pascal geloven hun oren niet.
Tania loopt huilend weg, maar C&P halen haar over even bij hen te komen zitten. Ze vragen wat er is, T wil het niet zeggen. C&P zijn er hartelijk en aardig. Tania vertelt over GJ. C&P praten haar moed in, zeggen dat ze zich dat niet moet aantrekken. Dat GJ ook niet lekker in zijn vel zit, en dat het daar wel door zal komen.

C&P weten, net als ik, nog niet wat er eigenlijk gebeurt is. Danielle zit er ook bij. C&P weten op een leuke lieve manier Tania over te halen nog te blijven. P: "Je was zo blij toen jer in kwam", "Ik weet nog in het vliegtuig naar Spanje". C: "Je hebt hier nog niet eens gepoept!" (Tania had daar een uurtje eerder over geklaagd.) Etc.

(C&P zijn goede jongens; ik begrijp niet waarom velen hier een hekel aan hen hebben.)

Een half uur later praten Danielle en Diane ook nog na over het voorval. Ze begrijpen GJ niet, aan de ene kant, maar aan de andere kant ook weer wel. Het zal wel een misverstand zijn. Diane heeft met Tania dezelfde moeite als GJ. Omdat Tania zo keihard, plotseling en direct over akelige dingen praat (haar kanker, haar opvoeding). Diane: "Gisteren in bed, toen we het erover hadden, zei Andries gelijk, "GJ is ook een lul", maar dat vind ik niet, zo is GJ niet.".

Intussem, in het Rijke deel is GJ weer binnen na een half-uurtje joggen, hij heeft van het bovenstaande niks meegekregen. Hij drinkt wat water, loopt naar het hek en zegt: "Hee Tania, even over gisteren, het is nu niet het moment om erover te praten, maar ik wil alvast mijn excuus maken."
Tania. "Okee, maar ik wil er nu niet over praten."
GJ: "Nee dat snap ik, maar we moeten het er nog eens over hebben, op een ander moment, want ik denk dat we er heel makkelijk uitkomen."

T & GJ herhalen elk hun eigen woorden nog eens. GJ gaat weer water drinken (uit een wijnglas).

dinsdag 23 oktober 2001 @ 13:01:06 #39
3542 Gia
User under construction
pi_1981356
In rijk liggen Snuf en Snuitje samen in de sauna. Helaas heb ik daar geen geluid.

Arm.
Tania heeft het weer over GJ, nu tegen Frank.
Tania: 10 minuten geleden wilde ik nog naar huis.
Frank: Ik wil om andere redenen naar huis.
Tania: Ja, jij mist je zoontje.
Frank: Ik ben ook wel uitgemaakt voor loser, ik heb Coos daar flink over aangesproken.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 13:01:24 #40
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1981358
(Op Mediawatchers geeft Hunter een samenvatting van het conflict tussen Tania en GJ.)
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 13:25:30 #41
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1981548
Tania legt het nu aan Danielle uit.
Het komt er op neer dat Tania dacht dat GJ niet geloofde dat ze borstkanker heeft gehad.
Danielle neemt het voor GJ op, dat het wel een misverstand zal zijn geweest: "GJ zal zich ook wel vervelend overvoeln."
Tania: "Heb ik niks mee te maken, hij heeft het veroorzaakt."
Da: "Maar je geeft hem de kans ook niet..."
Tania er door heen, "Hij stelt allemaal van die vervelende vragen."

(Op een of andere manier heeft Priscella die discussie tuusen T & GJ veroorzaakt.)

Tania zegt dat C & P haar heel goed hebben opgepept. Het zijn warme mensen.

Da: "Maar er zitten hier meer goede mensen."

Danielle zit T moed in te praten, "we willen allemaal dat je blijft", etc., "je bent een hele sterke meid", etc. Nu herhaalt ze wat van wat C & P zeiden.

(Het zal wel goed komen dus.)

Tania: "Ik ga straks eerst eens goed schijten. Dat was briljant van Coos. Ik ga het aan iederen zeggen. Zulke woorden gebruik ik normaal nooit."

dinsdag 23 oktober 2001 @ 13:55:35 #42
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1981733
In de badkamer legt Coos rustig aan GJ uit wat er vanmorgen met Tania gebeurd is. GL vindt het erg vervelend ("kut" noemt hij dat).

Intussen hebben Tania en Ed het in de tuin weer goedgemaakt.

Tania is alleen nog boos op GJ (die gisteren op grond van verhalen van Ed en Prisc tegen Tania's zielige verhalen inging.)

Even in de slaapkamer: Kelly in bed, gaapt en zegt tegen de camera: "Wat zal ik aantrekken, vandaag".

(Kelly heeft blijkbaar zoveel energie gekregen van haar zonnebank dat ze nog maar een dutje is gaan doen.)

In de arme tuin praten Ed en Leo, maar dat kan niet interessant zijn. Ed praat stoer plat.

Kelly moet naar de dbk, we krijgen het begin van da gesprekje mee, zo te horen is de BB-redactie ook door Yorin ingelicht dat Kelly is uitverkoren tot BB3-winnaar (zie ook Itsme in het topic over de tv-uitzending), of is het andersom?

In de arme slaapkamer ligt Andries nog in bed, maar Danielle komt hem met haar schattige kinderstemmetje wakker maken.

(Andries ligt daar naar eigen zeggen altijd "dubbel" van, maar ik neig meer naar Pr en Ta met hun mongolengrapje - maar we mogen niet te hard zijn; het is allemaal onzekerheid.)

'Arm' gaat eten, Ta lust geen kaas.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 14:01:51 #43
3542 Gia
User under construction
pi_1981798
Kelly moest naar de DBK.
Daar lag een lijstje waarop stond welke spullen ze in moet leveren. (zeemeerminnengedoe)

Kelly vindt zich al erg bruin. Ze zegt het ook steeds tegen de anderen. 'Wat zijn jullie al lekker bruin!'

Arm.
Ze gaan eten. Het beleg wordt verdeeld.
Tania: Ik hoef niets.
Daan: Wil je geen beleg?
Tania: Ik eet 's morgens niet zo veel. (bijna 2 uur)
Daan: Je mag het ook bewaren.

(Ben benieuwd of de maaltijd vandaag net zo gezellig is als gisteren.)

Leo zegt iets over: Dat was de afspraak.
Diaan: Gaan we het nu weer over afspraken hebben?

(Het is moeilijk te volgen, want sommigen praten met hun mond vol)
Leo: Bij de Chinees zeggen ze: Langzaam eten, dan kan je meer op.
Pascal: Als je langzaam eet, dan kauw je beter. Als je snel eet, heb je eerder een vol gevoel.
Frank: Wijze woorden.
Tania doet thuis aan Montignaccen, als ze af wil vallen.
Frank: Nou dat broodje is opgevreten als gebak.
Daan: (tegen Andries)Jij wil 2x eten, of 3 keer.
Andries: Na dit wel 3 x.
Daan: We eten vanavond warm, wie daarna nog wat wil, mag dan nog een keer eten.
Frank: Altijd moet alles zoals Andries het wil. Dat gezeik iedere dag.
Frank loopt naar buiten.
Paskwal: Je moet niet zo vrolijk doen, Andries, anders worden we allemaal vrolijk.
Andries: Ik ben helemaal niet vrolijk.
Pas: Nee, duh.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 15:00:36 #44
3542 Gia
User under construction
pi_1982398
Andries is bij de kachel met Daan aan het praten. (over Frank)

andries: Hij begint ook altijd over mijn beroep, als hij wat aan te merken heeft over mijn manier van houtzagen, dan is het meteen: "Ja, leraartje".
Daan: Hij redeneert niet logisch.
Hij heeft van iemand aan de overkant gehoord, dat er hier gediscussieerd wordt over eten, dus zogauw het over eten gaat, loopt hij weg.
Andries: het is gewoon iemand waarmee ik gewoon niet langer mee door een deur kan. Het vonnis is definitief geveld, ik vind het een lul, en daar blijft het bij.
Daan: Hij heeft ook wel leuke dingen.
Andries: ja, ach, misschien draai ik wel bij als hij bijvoorbeeld 5 leuke dingen doet.
A: Hij praat ook altijd overal tussendoor, en als je er iets van zegt, dan kan hij daar niet tegen. Hij kan nul kritiek verdragen.
D: Ik geloof ook wel dat hij het heel zwaar heeft.
A: Maar dat komt ook wel doordat hij zich niet aan kan passen.
Hij is wel beresterk en met hem kun je battles winnen, maar dan kies ik toch liever voor leuke mensen zoals Leo en Tania i.p.v. zo'n chagrijn.
A: Ik hoop dat de exit aan onze kant valt donderdag. Dan krijgen we GJ erbij. En we hebben Tania nog.
Daan: Die kan ik ook niet zo goed volgen.
Ik kan me niet voorstellen dat GJ dat zo bedoeld heeft, maar ze wil het niet uitpraten. Ik heb haar gezegd: Jij houd je vast aan het negatieve en dan blijf je daar een dag of 2, 3 mee rond lopen.
Ze wil dat vasthouden of zo, ik weet het niet.
A: Er zit toch een kans in dat hij naar deze kant komt.
D: Ik zou het leuk vinden om hem in mijn team te hebben.
A: Hij kan tenminste wel logisch redeneren, je kan hem op zijn verstand aanspreken.
D: Hij steunt ook iedereen. Maakt niet uit aan welke kant.
D: Ik hoop wel dat je het jezelf niet moeilijk maakt.
A: Nee, dat doe ik wel als ik probeer hem te begrijpen. Met ons vijven moeten we de hele dag alles accepteren van Frank.
D: Als Frank tegen mij zegt: Jij moet leren dit, of jij moet leren dat, dan accepteer ik dat minder dan wanneer jij dat zegt.
A: Ja, omdat je hem niet serieus neemt.
Alles wat hij zegt, gaat het ene oor in, en het andere oor uit.
D: Soms heeft hij ook wel goede dingen.
A: Klopt. Maar dit is voor de teamsfeer uitermate slecht.
D: Hij loopt zich ook de hele dag enorm op te fokken, dat kost enorm veel energie.
Maar dat doet hij al van dag 1, ik ken hem niet anders.
Hij maakt het er niet gezelliger op voor de rest. Maar hij moet maar vooral doen waar hij zin in heeft.
Ik wil best weleens rekening met hem houden. Maar ik neem niet zijn mening over.
A: Je doet het hartstikke goed als captain.
Als een keer iemand anders, bijv. Diane haar zin krijgt, dan wordt hij meteen kwaad. Net als een klein kind.
D: Hij gaat dan ook de hele dag op zijn nest liggen.
A: Zolang er nog andere leuke mensen om me heen zijn, is het voor mij prima zo.
D: Ja, maar Tania, dat weet ik nog niet precies, maar ja, ze is er nog geen week. Ik begrijp haar nog niet zo goed.
En Leo, komt ook nog niet los.
A: Hij wordt ook voortdurend in de zeik gezet door Frank.
D: Mensen pakken je ook op je zwakke punten, dat was ook zo bij het antecedenten-onderzoek. Tania bijvoorbeeld trekt zich alles heel erg aan, terwijl het gewoon als grapje bedoeld is. (Kel en Pris)

(genoeg hierover, even posten)

dinsdag 23 oktober 2001 @ 15:14:06 #45
3542 Gia
User under construction
pi_1982525
Bij het hek zitten Diaan en Leo. Aan de andere kant zitten Snuf en Snuitje.
Diaan vertelt over de woningen die ze gekocht heeft. Ze beschrijft de inrichting e.d.

Leo: Pascal, wanneer ga jij uit huis, jongen?
Pascal: Zij weet wel hoe ik ben, en ik ben hier niet anders.
leo: Maar ze ziet hier van jou wel dingen die nog nooit eerder opgevallen zijn.
Pascal: Ja, maar ik zit perfect bij mijn ouders, nu nog.

(De verbinding is heel slecht, kraakt veel, dus even terug naar Daan en Andries)

Andries: Jij zult niet zo snel ruzie hebben met iemand.
Ik ook niet. Daar heb je het karakter niet voor.
Diaan en Frank wel.
D: Diaan zegt ook dat ze het heerlijk vindt dat Frank er is, om ruzie mee te maken, om te ontploffen.
Leo vroeg waarom ik dat niet heb, maar ik heb gewoon niet het gevoel dat ik wil ontploffen.
A: Maar heb je weleens ruzie met mensen?
D: Tuurlijk.
A: Ga je dan schreeuwen.
D: Ik kan enorm schreeuwen, maar dan moet je het wel heel bont maken. Er zijn niet veel mensen die dat van me gezien hebben.
A: Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, maar jij hebt mij ook nog niet in vuur en vlam gezien.
D: Ik kan hier ook veel makkelijke dingen naast me neer leggen. Ik denk dan: Ach, wat kan mij het schelen.
In het dagelijks leven is dat anders, met die mensen heb je nog te maken.
A: Als je hier een probleem hebt, kun je dat hek uitlopen, maar bijvoorbeeld op je werk is dat anders.
D: het is hier eigenlijk niet echt.
A: Een soort subrealiteit.
D: Er zijn hier 13 mensen die zich vrijwillig voor 3 maanden laten opsluiten. Dat doen we toch onszelf aan.

(Moet weg, doei)

dinsdag 23 oktober 2001 @ 16:18:51 #46
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1983135
Pascal en Coos liggen op bed.

Ze zien ons als Knabbel en Babbel, als Jut en Jul, als Sjors en Sjimmie, als Barend en Van Dorp. Barend en Van Dorp vind ik een goeie. De aangever en de afmaker.

Ze nemen de bewoners door:
- Leo is een goeie jongen.
- GJ heeft het moeilijk.
- Andries al dagen niet gezien; ligt altijd op bed.
Volgens Pascal heeft Andries het moeilijk vanwege zijn ex-vriendin.

Ze horen Andries buiten praten. Coos: kom op we gaan even praten.

Buiten geeft Andreis toe dat hij chagrijnig is, maar hij voelt zich goed, maar hij "heeft het helemaal gehad met een bepaalde persoon, maar daar heb ik het al uitgebried met Danielle over gehad". (Hij bedoelt Frank.)

Andries verheugt zich op zijn verjaardag, donderdag.

Coos probeer het gesprek op gang te houden. Achter elke 'Coos-opmerking' zegt-ie snel "Grapje!", dat valt Pascal ook op.

Andries geeft verder weinig sjoege, dus vertelt Coos maar wat over zich zelf. Dat het hem meevalt hoe makkelijk het hem hier afgaat.

Ze komen nog even terug op GJ-Tania. Coos: als je die twee verhalen naast elkaar legt, gaat het eigenlijk over niets. Er is niets aan de hand. De rest stemt in.

Ze praten over Richard, Nancy, Audrey.

Richard kwam slecht op gang. Leo ook, maar die mag nu een week langer blijven, en komt nu op gang. Als Audrey ook zo'n kans had gehad had ze het ook wel gered. Maar ze zijn het erover eens dat je er geen pijl op kan trekken.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 16:30:34 #47
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1983225
Tania gaat poepen en krijgt tips van Pa, Co, Da en Andries.
Andries noemt haar schat, en Daan noemt haar pop. Niet zo frisse verhalen.

Poepen is moeilijk omdat iedereen meekijkt, zeggen ze.

Andries ik ben er aan gewend, ze kijken ook als je je snikkel wast.

Coos: "SnikkelTJE!".

Coos: "Ja, ik vond het tegenvallen. Ik had er zoveel over gehoord, kinderarmpje, maar zoveel was het niet."

Andries: "Ja, dat is Frank, die met andermans vleeswaren loopt te pochen, dan valt het altijd tegen."

Coos (grappend): "Ja, nee, mij maakt het niet uit hoor, maar ik dacht, ik moet het hem toch even zeggen."

Andries: "Het heeft anders wel het clubblad gehaald", en hij vertelt over de column over zijn lul.

Zelf vind-ie dat negers een veel grotere hebben. C&P vragen aan Daan of dat waar is.

Daan: "Ik zeg niks!", maar ze lacht wel.

De verhalen worden onderbroken door Tania die meldt dat ze drie drollen heeft gelegd. Daan: "Goed gedaan mop!".

Stream naar binnen.

Tania komt het grote nieuws ook binnen vertellen. Diane: "Okee schat!"

(Je moet er wonen om het te waarderen, maar ik vind het onsmakelijk.)

GJ heeft zijn enkelbanden eens finaal doorgescheurd.
Leo praat mee. Over het Nederlandse leger nu.

pi_1983310

[Dit bericht is gewijzigd door Miekje op 23-10-2001 16:42]

dinsdag 23 oktober 2001 @ 16:41:32 #49
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1983329
Tania en Andries praten even na over het bijna-weggaan van Tania. Andries vindt het fijn dat T zich beter voelt. Tania zegt dat dat door Coos en Pascal komt. Die kunnen je met een paar woorden weer helemaal een goed gevoel geven. Dat was in Spanje ook.

Andries: "Ja het zijn goede kerels."
(Meent-ie dat? Hij zegt het zo onecht - of istie verlegen?)

Tania: "Ja dat helpt als er zulke mensen zijn".

Andries: "Ja wij in onze groep zijn het gewend om het te zeggen als er iets is."
(Heeft niet door dat Tania het over de andere groep heeft?)

Tania vindt het heel erg dat Audrey er niet meer is. Daar had Tania ook veel aan. Andries knikt instemmend.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 16:52:58 #50
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1983468
Tania tegen Andries: "En gaat het goed met jou?"
A: "Ja - ik had net even een dipje, maar ik heb even met Daan geluld. Nou gaat het wel weer."
T: "Het is jammer dat wij zo weinig praten."
A: "Ja".

Diane komt naar buiten in oranje regenjas, dus moet er gezongen worden: "Oranje boven", etc.

In Rijk zitten Kelly en Sandy al een tijd op bed. Coos en Pascal zijn er ook bij. Praten over van alles.

Sandy wil nog naar de wc, zolang ze nog hier zijn. Kelly wil nog even roken zolang ze nog hier zijn. Pascal: "Er komt een battle, maar het is niet gezegd dat we dan ook verhuizen."

S&K weg, Coos wil licht uit en kamerdeur op een kier. Hij gaat even onder de deken liggen. Pascal zit er naast.

Tania zingt voor Andries een Pippi Langkous-liedje. Diane vond het leuk. Andries heeft het wel gezien maar weet er niks meer van.

Andries gluurt door de schutting. "Het wordt zwaar", doelend op het battlefield waar gebouwd wordt voor een volgende battle.

pi_1983773
Gj heeft het over een spel "de koning van katoren"maar hij bedoelt natuurlijk de kolonisten van catan, het allerallerleukste spel van deze eeuw!!!!!
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_1983974
GJ en Leo hebben een leuk gesprekje over de theorie van yin en yang, Leo heeft zich er 10 jaar geleden in verdiept en legt het uit aan GJ.

Yin is vrouwelijk en Yang mannelijk, maar het kan ook zo zijn dat een yang man yin eigenschappen heeft en andersom.

Hij legt ook uit dat drank bij Yang hoort, veel eten ook , sla en gezonde dingen bij Yin.

(tel uit je winst)

GJ vat het samen met voorbeelden uit relaties die hij kent.

pi_1983978
Ze hebben het weer over drugs!
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_1983983
Diaan en Daan zingen er lustig op los, kinderen voor kinderen, enzovoort.... heerlijk... die regen, diaan zegt dat het komt door de regen en dat ze het nu al zat is die regen....( Verveling kan dus verdreven worden door zingen.)
pi_1984006
Wat Diaan en Daan nu doen heet volgens mij Associatief zingen, iemand heeft het ergens over, roept een woord, en hup, het liedje is geboren.

En regelmatig zijn het slechts coupletjes , veel text is kwijt

pi_1984172
Frank weet waar de camera's zijn en wanneer, en legt aan Kelly uit dat er bij speciale aktiviteiten steeds dezelfde camera-man is...

Arm gaat tafeldekken en eten, en Frank zegt dat er goed gegeten moet worden want hij denkt dat er vanavond gebattled gaat worden.

pi_1984187
In arm gaat het nu weer over de verdeling van het eten.
Ze houden zich volgens mij alleen nog maar bezig met hoe, wanneer,wat,hoeveel, verdeling van het eten.

(sja , wat moet je anders daarzo)

pi_1984204
Het eten en klaarmaken daarvan gaat er in rijk heel anders aan toe, ze pakken het uit,dekken de tafel,en iemand roept dat het ook eten voor de buren moet zijn.
Ze hebben het ook alweer over de drank, wat je daar het beste bij kunt drinken..
Het blijkt een mengsel van chinees en snacks.

GJ zegt, lekker en veel.
De verdeling is begonnen, en ze roepen steeds dat het niet normaal is zoveel, en belachelijk etc..

Hoezo rijk

pi_1984221
Arm en Rijk eten synchroon...., begeleidt door wat commentaar op het eten, gesmak, gekletter van bestek,geneurie van Diaan (aaaarggghhhh)en met volle mond praten.

Ik ga ook ff eten.

pi_1984229
Andries aan tafel tijdens het eten : Ik stel voor om frank geen bonen meer te geven want hij gaat er snachts niet zo goed mee om .
pi_1984281
nog ff dan

Frank en Tania staan buiten en hebben het over de eerstvolgende battle.
F. heeft geen vertrouwen in Diaan met battles, en dat ie helemaal gek van haar wordt.
Tania zegt dat het misschien wel een vrouwenbattle wordt.

Nu gaat het over Leo, ze roddelen over hem, en T. zegt dat Leo absoluut niet tegen zijn verlies kan.
Haalt er voorbeelden bij uit Spanje.
Franks standaard antwoorden: meen je niet, joh, egnie,tiswat.
F. zegt dat het moeilijk wordt, en probeert uit te rekenen hoe het per team eruit gaat zien als het eenmaal fysiek wordt.
(hij komt helaas niet helemaal uit het tellen)

F en T hebben het over de kachel/kookoven in arm,
en voor de zoveelste keer roept F op een opmerking van T : pas op want anders gaat Diane weer zeiken.

pi_1984299
Tania heeft vanmiddag de raad van Coos opgevolgd, en ja hoor dat roept ze dus om de 2 minuten :

Ik heb lopen schijten!
3 drollen!
Ik ben er mooi van af.

pfff jakkers eetze trouwens...

dinsdag 23 oktober 2001 @ 18:51:47 #63
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1984306
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb lopen schijten!
3 drollen!
Ik ben er mooi van af.
Dat wijf moet er echt uit
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1984329
Rijk is bijna klaar met eten.
Ed vreet als een boer.

Er zijn dan ook boeren genoeg te horen aan tafel.
Ed heeft het over de kookkunsten van zijn vader of moeder en hoe ie het consumeert.
Doet ketchup geluiden na...

dinsdag 23 oktober 2001 @ 20:09:12 #65
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1984807
Na het eten "uitbuiken". In de rijke slaapkamer verstoppen Pascal, Kelly, op aanwijzingen van Coos, en onder toezicht van Priscella een pop in lingerie. Ze willen een geintje uithalen als Ed vannacht weer gaat kreunen in zijn slaap.

(Lachen man.)

In de arme slaapkamer ook "uitbuiken". Diane met duim in de mond, Danielle ook? Of zie ik dat niet goed. Frank en Tania interviewen elkaar over sexuele gewoonten. Eerst vraagt Tania Frank helemaal uit over ochtenderecties, en frequentie van sex. Frank wordt er geil van, Tania ook. Nu mag Frank vragen. Tania vindt het elke minuut van de dag lekker, maar vooral sochtends, lepeltje lepeltje, want dan komt-ie er diep in.

Daan en Diane luisteren mee, moeten af en toe lachen, maar ergeren zich ook.

FranK: verrek het is al kwart voor acht. We zijn alweer van televisie. Vandaag hebben ze uitgezonden wat we gisteren hebben gedaan. Tania: en morgen zenden ze dit gesprek uit.

Ed houdt eindeloos stoere verhalen tegenover Andries, die alleen maar gaapt en gaapt. Leo zit er ook bij. Maar Ed heeft geen aanmoediging nodig om maar door te praten: school niet afgemaakt, werken in de bouw, weinig verdienen, alles in zogenaamd stoere zogenoemd platte taal.

pi_1984927
Breedbandstream 2

20.09 Bij het hek. Ed : Als we hier morgen nog zitten ga ik een paar cd's voor mij bestellen. Andries : Moet je doen. Ed en Andries kletsen over Rage against the machine. Ed drinkt er een biertje bij. Hoe heet jouw band eigenlijk ? Andries : Kelvin. Dat was ook één van de vragen (bij een battle). Maar het is ook een engelse jongensnaam. Ed en Andries kletsen verder over muziek.

Breedbandstream 1

20.16 De stream gaat heen en weer tussen de slaapkamer en de tuin. In de slaapkamer kletsen Kelly en Pascal. In beeld zijn Kelly, Sandy en Gert Jan die op hun bed liggen. Kelly vindt Mick Jagger niets. Kelly : Het is absoluut niet dat ik op mannen met geld kick. Echt niet.

20.20 Stream naar Priscella die in de keuken koffie zet.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:10:11 #67
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1985446
[offtopic]kan er iemand hier >> The 48-uurs Battle marathon << een seintje geven als de battles gaan beginnen? en succes met het verslaan ervan.
lurkers united [/offtopic]
De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:11:31 #68
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1985461
21.12 Rijk

Pascal, Kelly, Priscella en Sandy zitten naast elkaar op de bank en kijken tv. Ed ligt er onderuitgezakt op een stoel bij. Ze zwijgen. De tv is net niet te verstaan.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:11:33 #69
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1985462
Rijk kijkt een film. Frank praat er door heen. Pascal probeert harder te zetten. Drukt op verkeerde knopje. Beeld weg, beeld terug. Ed: "Uitgespeeld?"

(Ik ben uitgespeeld en hou er mee op.)

pi_1985474
Bij Arm in de tuin: Frank, Tania en Diane.
Hoor Frank nog net zeggen: 'wat een kutje precies zeg'.
Zal wel tegen Diane zijn.

Ze zijn al weer binnen en hebben het over hoe Rijk de TV zal neerzetten; of zij de film ook kunnen volgen.

Frank: nee, we zien hier niets, het spiegelt. Ik ga zo een battletje winnen
Pascal: deden wij ook zo toen jullie een filmpje hadden?
Frank: het is hier open hoor, ik mag alles zeggen.

Tania roept of Frank naar de slaapkamer wil komen; tevergeefs.

Rijk zit klaar voor de film; band is gestart.
Geen idee welke film het is. Rijk is nu dus stil.

In arm Andries, Danielle en Diane.
Diane: misschien komt 'ie morgen wel....(battle)

Andries gaat even liggen.
Andries: ff ontspannen voor de battle.

Blijkbaar hebben ze buiten wat rumoer gehoord waardoor ze hun vermoedens hebben gekregen.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:15:56 #71
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1985516
Coos ligt ook onderuitgezakt op een bank. Gert-Jan kan ik zo snel ff niet vinden (durf niet te wisselen tussen de streams, ben bang dat ik mijn geluk verspeel en dat ze dan uitvallen). Op een opmerking af en toe na, kijkt iedereen aandachtig naar de tv.
Kelly eet popcorn.

Heey, GJ kijkt ook mee (gelukkig, die is terecht ).
Sandy aan Priscella: vind je dit spannend. Ja, zegt Pris. Pascal moet hem op A zetten van Pris en GJ heeft het over die ene uit Charlie's Angels, die ziet er niet meer uit, maar was vroeger zo mooi.

When I rush it hits me
pi_1985557
Tania vertelt Andries over haar verstandskiezen, zijn met een keizersnee verwijderd

Andries heeft ze alle 4 nog.

Andries: ze waren buiten met een kabel bezig.

Frank: t is echt een kutfilm; zo'n thriller.
Andries: niet teveel vertellen, misschien kunnen wij 'm over een uurtje nog afkijken
Ik wil overmorgen aan die kant m'n verjaardag vieren!
Een paar biertjes kunnen drinken.
Ik ben me nu mentaal aan het voorbereiden zodat ik straks extra sterk ben

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:22:32 #73
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1985589
Arm 21.21 uur

In de slaapkamer liggen Tania, Frank, Diane en Andries. Andries verteld dat ze heel druk bezig waren met een camerakruis aan aan het leggen. Hij voelt zijn benen heel slap worden dus hij houdt zich nu ff rustig.

Andries probeert Diane op te knopen met toiletpapier. Tania: hahahahaha, we moeten zuinig zijn met tooiletpapier. Hahaha. Diane loopt de slaapkamer uit. Tania doet een duif na. Als we gewonnen hebben straks doen we allemaal Roekoe eeeeeeh, zegt ze. (ja leuk, doe dat vooral). Tania wil champagne en shoarma straks. Wanneer komen de sigaretten, ook vanavond nog? Nee, zegt Andries.

Ik hoor vage geluiden tussendoor, Donald Duck is in tha house I guess, maar tegelijkertijd lachen ze in Rijk, dus het zal daar wel op tv zijn (of is het Ed?)

When I rush it hits me
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:26:50 #74
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1985643
21:25 Frank op bed tegen Tania:
Als we winnen ga ik de hele nacht door...
Hij moest eens weten
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:30:31 #75
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1985683
21.29 Arm

Ze hebben het over een sprekende kut van iemand. Frank wil in rijk zijn lul weer wassen. Tania: het vunzig half uurtje is weer begonnen.
Tania: je mag me altijd verrassen met koffie, lief Daantje, ik zal u verassen met thee. Ze noemt me wel schat, jou niet (tegen Frank).
Morgen gaan Daan d'r dreads eruit (zegt Tania meen ik, ik verstond het niet helemaal goed denk ik). Die moeten er bij u in hé Diane?

Frank: ben je zenuwachtig. Tania: nog niet. Frank: als de battle komt wel. Tania: ja. Als ik het niet goed kan word ik een beetje zenuwachtig. God, wat heb ik toch eigenlijk mooie bruine benen, hé.

When I rush it hits me
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:32:16 #76
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1985707
21:33 tuuut tuuut tuuut alle bewoners batterijen wisselen!!!
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:32:22 #77
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1985708
De batterijen moeten uit de zenders.
When I rush it hits me
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:39:38 #78
16288 Myr
Française
pi_1985775
-Arme kant,slaapkamer:
-Personnages:Tania,Frank,Andries en Leo:
Ze praten nu over alcohol:wijn,sterke darnken en wijn.Tania lust alleen maar bier waarschijnlijk.
Tania heeft over een sprekende kut
En nu over intieme hygiëne.Tania lacht zich dubbel op de tweedhandse opmerkingen van Frank.
Tania merkt dat zij "schat" wordt genoemd door Daniëlle en niet schatje als Daniëlle iemand anders noemt.Een beetje paranoïaque die Tania.Zielig hoor
Nu zegt Tania dat zij zal zenuwachtig worden als de battle komt.(Bereid je op dan...)
Nu doen ze dat gezemmel van Tania:"uuuuhhhh roekoekoe" (ofzow )Leo zegt dat hij het nooit zal doen.
Andries:"Waarom?"
Leo:"dat is niks voor mij!Dat ligt me echt niet"
Ze horen wat en denken dat de battle eraan komt.Het is niet zo:"tuuuut tuuut batterijen,blabla..." (2keer)
Andries,Frank en Tania fluisteren in de slaapkamer.Niet te verstaan.Tania fakes een orgasme.
Frank is al dol enthousiast over wat ze gaan doen als ze in de rijke kant zitten.Andries:"Eerst winnen jongen,eerst winnen!"
Tania zwaait naar haar "muts".
Donald Duck is weer in the house.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:40:27 #79
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1985783
21:41 frenk, tania & andries nog op bed, over de tattoos, de rest zit aan tafel zie ik nu

rijk kijkt rustig filmpje af

dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:43:19 #80
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1985825
rm 21.41

Het gaat over het zetten van de tatoeage van Andries. Het zetten duurde 7 minuten en die van Frank 20 minuten. Bij Frank was het t rondje dat pijn deed, zegt Andries.

Diane zit aan de keukentafel samen met Leo en Daniëlle. Het geluid draait naar hen toe en weg van de slaapkamer. Tania komt binnenlopen en fluistert iets tegen Daan. Deze zegt: nee, dat doe ik thuis niet nee. Tania loopt weer weg.

Daan tegen Diaan (of andersom ): jij bent fysiek veel sterker dan ik. Gelukkig is het nu een kennisvraagquiz, zegt Diane (!!!! hoe weet ze dat????)

When I rush it hits me
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:48:02 #81
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1985871
Priscella drinkt jus d'orange.

De dames Leo, Daan en Diaan kletsen nog steeds aan de keukentafel. Niet echt over een bepaald ondeerp, het gesprek wisselt erg en is moeilijk verstaanbaar.

Pris steekt een peuk op in rijk. Sandy en Kelly apen haar na.

Leo: wordt zij ook niet gek? Diane: nou, ze komt veel dingen tegen die niet te verklaren zijn. (Ow, het gaat over de film ontdek ik nu). Daan: ik kijk niet zo veel films. Geen enge films. Daan vindt tegenwoordig het geluid zo hard in de bioscoop. Leo: nou!

When I rush it hits me
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:53:37 #82
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1985942
Daan vertelt aan Leo en Diaan een verhaal over haar vriend die een eng masker op had en dat ze, ondanks dat ze wist dat hij er onder zat, toch bang werd...

dit nav geluiden die ze van cameramensen soms horen

dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:57:18 #83
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1985983
Daan vertelt over haar Oud en Nieuw 2000 met Marc in Praag. Marc had in de routeplanner Praha gezocht (Italië), dus ze zaten helemaal verkeerd. Alle kaarten waren onderweg uitverkocht.
When I rush it hits me
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:01:50 #84
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1986025
Stream 1 en 2 is hetzelfde beeld Beide rijk.

Grmbl, ik ben nog niet uitgetypt en stream 2 is ineens arm geworden (soort stoelendans, maar dan anders). Ik heb nu dus ook geluid van Rijk, de film.

When I rush it hits me
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:04:07 #85
16288 Myr
Française
pi_1986052
Keuken van de arme kant.
Personnages:Leo,Diane en Daniëlle:
Diane vindt dat Daniëlle fysiek sterker dan haar is.Daniëlle is niet zo zeker van.
Over de battle.
Geluid van de film aan de overkant is heel hard.
Over praktische zaken voor de zenders.
Daniëlle:"ik zou nooit zo rustig op de bank kunnen zitten"
(Eerlijk gezegd ik weet niet waar ze over hebben! )
Nu over "evolueren"...Daniëlle heeft moeite om dit woord uit te spreken.
Diane zegt dat zij bang zou zijn (waarschijnlijk van de film want we horen veel gegil en spannende muziek) en dat ze niet snapt hoe zij hem kan kijken.Leo:"zij laat het niet zien maar zij is misschien echt bang!"Over Priscella,Sandy of Kelly?
Over griezelige maskeren.
Daniëlle vertelt dat zij met haar vriend Marco een week-endje naar Praag is geweest met Oud&Nieuw.Nu heeft ze over de brug van Praag.Zij waren daar met een fles champagne.Veel vuurwerken!!!"Ooooh,oooooh mooi!"Zij vond het super romantisch.Ze zijn daar met de auto geweest maar ze hadden geen kaart.Ze dachten dat Praag in z'n tsjech Prada was.
Opeens merken ze dat ze naar Italië waren aan het rijden.
Leo is ook daar al geweest en kent de weg.
Rijke kant,woonkamer;
Personnages:allemaal
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:06:19 #86
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986078
BATTLE!!!!!!
pi_1986086
thne battle begins.
Wanneer je kinderen van nu opleidt voor de maatschappij van morgen, dan zit je morgen met volwassenen die van gisteren zijn !!!!!!!!!
pi_1986088
Hhahhahahahhahahahha batellllllllllllllllllllllll
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:06:56 #89
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1986089
Battle!!

Captain van rijk moet naar de dagboekkamer komen en mijn beide streams lopen vast

When I rush it hits me
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:09:06 #90
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986110
het is een brancardrace op 'n parcours
pi_1986121
iemand op een brancard moet door het team over een parcours worden vervoerd.
Rijk Sandy op brancard
Arm ????het wordt .....Tania op de brancard.
Wanneer je kinderen van nu opleidt voor de maatschappij van morgen, dan zit je morgen met volwassenen die van gisteren zijn !!!!!!!!!
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:10:50 #92
545 dop
:copyright: dop
pi_1986128
kwellie moet natuurlijk nog ff makuppen
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:11:16 #93
10901 Koko
...and then some.
pi_1986133
Team rijk is zich druk aan het voorbereiden op het spel met een brancard. Moet iemand vervoert worden over een parcours ofzo.

[offtopic]Verbeeld ik me dit nu of is er een hap tijd uit de streams genomen? Het ene moment stonden er nog mensen in de kamer en de camera wisselt en de kamer is leeg en pascal heeft de opdracht al in zijn handen in de slaapkamer???[/offtopic]

Koko Inc, "Onzin uitkramen sinds 1979"
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:12:01 #94
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986140
terwijl arm al bij de deur staat is Kelly nog aan het make-uppen.
Het wachten is op Leo, treuzelt.
Handje? vraagt danielle
Alweer?? zegt Frenk
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:14:05 #95
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986173
bij rijk moet er een weg, ze spelen 6 tegen 6

Ed trekt kortste rietje en valt af

dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:16:02 #96
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986191
ze moeten eerst een brancard bouwen, dan moeten ze parcour afleggen.

evenwichtsbalk, muurtje over, raam door etc
1 iemand ligt, de rest gaat mee.

als er iets fout gaat moeten ze opnieuw

correctie van instructeur, dan moet de hindernis opnieuw.

ze hebben veel vragen!

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Java op 23-10-2001 22:19]

† In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:19:48 #97
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1986227

Kelly pakt haar beauty case en maakt zich uitvoerig op voor de battle .

Ze moeten allemaal netjes op de lijn gaan staan, met de gezichten richting de camera's. (het is de bedoeling dat zij een V gaan vormen. 6 tegen 6, loten d.m.v lootjes trekken, het kortste lootje hoeft niet mee te doen.
De zenders worden afgedaan voor de battle.

De structuur van een brancard ligt klaar, de bedoeling is dat de brancard het uiteindelijk het hele parcour moet gaan uithouden. (onder een balk.over de schutting, door het raam e.d.) de brancard gereed maken hoort ook bij het spel.

Diegene die op de brancard ligt moet als een wassen beeld stil blijven liggen, als er men ziet dat die persoon meehelpt dan is het spel voorbij.

Frank vraagt of de persoon op de brancard ook vastgebonden mag worden. (nee dus)

Ze moeten knopen omdat de brancard anders uitelkaar gaat vallen...mocht ie wel uitelkaar vallen tijdens het rennen, dan moet ie direct, ter plaatse, gemaakt worden en mogen ze pas verder als hij geheel gerepareerd is.

START!

[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 23-10-2001 22:21]

dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:20:15 #98
16288 Myr
Française
pi_1986232
BATTLE
Pascal roept:"We wisten het!"Wat een wijsneus die knul,zeg!
In het midden van de film
Kelly:"nou doe pause als we klaar zijn komen we weer kijken!"Echt optimistisch die Kel!En ze weten nog niet dat 48 uur gaat duren!!!
Pascal leest de aanwijzingen.Coos gaat tillen.
Ze bereiden zich helemaal voor in de slaapkamer.Kelly roept dat ze nog 5 minuten hebben.
Coos:"We moeten normaal reageren,niet te hé?!"
Kelly:"gelijk naar de battlefield hé?!"
Arme kant team zijn er al.
De rode jas geeft aanwijzingen.
Korte rietje speelt niet mee.Ed hoeft niet te tillen,hij is blij mee (c)
Coos en Priscella hebben heeel zin in,Gert is meer somber.
Ze moeten een brancard tillen maar eerst moeten ze hem bouwen
Veel aanwijzingen van die rode jas en zijn maat Marc'.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:20:41 #99
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1986237
Kelly is haar make-up bij aan het werken. Team Arm staat al klaar bij de poort. Rijk loopt nog door elkaar door het huis. Arm heeft al bedacht wie moeten gaan dragen, Tania gaat op de brancard.

Arm is op het battlefield nu, Rijk is nergens te bekennen. Ze moeten naast elkaar op een lijn gaan staan. Het wachten is op Rijk. Komen ze net aan. Iedereen noet op de lijn naast elkaar voor de uitleg.

6 tegen 6
rietje trekken, korste rietje doet niet mee
Ed doet niet mee, die heeft de kleinste. Pascal grapt: mooi, hoeven we jou niet te tillen
Alle zenders moeten af en in een mandje. Kelly doet haar haar nog ff goed.

Brancard bouwen die het gehele parcours houdt. 1 persoon erop en met de hele groep de hindernissen nemen. Hier onderdoor, hier overheen (muur), over evenwichtsbalk en dan door het raam. Alle deelnemers moeten overal onderdoor, doorheen en overheen, niet omlopen en de brandcard maken hoort bij het spel. De groep die als eerste met zijn allen op het podium staat heeft gewonnen. Brancardpersoon mag niet meehelpen, niet vallen en niet wisselen anders moet je direct terug naar begin van de hindernis waar je viel. Bij iedere fout genomen hindernis moet je terug naar begin van de hindernis. Als de brancard uit elkaar valt omdat ie niet goed geknoopt is moet ie ter plekke worden gemaakt. Je mag elkaar helpen maar je mag niet naast de evenwichtsbalk staan om een ander te helpen. Eenmaal over een hindernis heen, betekent dat je aan die kant van de hindernis moet blijven, je mag niet terug. Het wachten is nu op het startsein van BB.

When I rush it hits me
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:22:23 #100
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986256
ze zijn begonnen.
druk overleg en getwist over het bouwen.
Kelly en pris gaan alvast het parcour op.
Sandy ligt er op en en rijk is als eerste weg
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:22:44 #101
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1986261
De evenwichtsbalk zorgt voor veel hilarische momenten
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:23:07 #102
17102 Ailin
jekkiebah
pi_1986267
Ze zijn begonnen
priscilla kruipt als eerst onder t net door. sandy gaat liggen. ze zijn onder het net door. kelly is al over de evenwichtsbalk. koos en GJ vallen van de evenwichtsbalk en iedereen moet m opnieuw nemen.
andere team is bezig bij de muur (ligt iets achter)
team pascal heeft gewonnen
you rock my world
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:23:19 #103
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1986271
Pascal's team heeft gewonnen.
When I rush it hits me
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:23:32 #104
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1986274
22:25 uur
De teams moeten met een zelf geknutselde brancard een soort stormbaan afrennen. Het team van Diane doet iets fout en moet het hele parcours opnieuw doen. Scheidsrechter: "Het is wel de bedoeling dat de hindernis blijft staan, jongens".

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 23-10-2001 22:24]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:23:40 #105
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:23:41 #106
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986278
Rijk is al gefinished
arm is er nog lang niet en moet opnieuw.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:23:55 #107
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1986281
Team rijk is bezig met een rietje te trekken voor wie niet mee mag doen. Ed krijgt het kleinste rietje . Team Rijk is blij want nu hoeven ze Ed niet te tillen. hahahahaha

Ze moeten eerst de brancard zelf bouwen, deze moet het gedurende de hele tocht wel uithouden!!!
en vervolgens door het hele parcours , iedereen moet het parcours goed afleggen.

( toch een evenwichtsbalk, jammer dat frank nog niets gedronken heeft )

Coos wil vast een valse start maken, de instructeur vermaant ze om goed te luisteren.
Zodra de brancard uit elkaar valt tijdens de battle moet ie ter plaatse worden gemaakt.

BB gaat het startsein geven , en GGGGOOOOOOOOOO!!!!!!!!!
Andries en frank zijn voor arm aan het bouwen.
Coos en Pascal voor rijk aan het bouwen, zij zijn al van start gegaan terwijl A en F nog aan het bouwen zijn.

Bij Coos en Co is al wat misgegaan zij moeten de hindernis in zijn geheel overdoen.
Maar toch heeft Pascals team gewonnen!!!!!!!!!!!

pi_1986290
Rijk wint.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:24:53 #109
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1986294
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:23 schreef Loedertje het volgende:
Team van Paskwal heeft gewonnen.
volgens mij zag ik Paskwal toch echt HELPEN bij de evenwichtsbalk
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:25:35 #110
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1986300
Frank: 'kutpleuristyfusbalken'

Nadat ze al vijf keer van de evenwichtsbalk zijn afgevallen.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:25:35 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1986302
22:25 uur
Frank: "Kutpleuristyfus balken!!".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:25:52 #112
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986307
Arm blijft fout gaan op de evenwichtsbalk, pascal geeft nu zelfs aanwijzingen

Frenk gaat nu al uit z'n dak en vloekt er vrolijk op los

dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:25:58 #113
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_1986310
Frank: kutpleuristyfys-balk (duidelijk een rotterdammer die man)

Pascal gaat het arme team nu aanwijzingen geven (team P is namelijk al ca. 5 minuten klaar)

dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:26:48 #114
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1986321
oh, heerlijk het gaat weer eens mis bij Andries en Frank, en ja hoor Frank begint weer te kankeren.
Team van Pascal begint nu aanwijzingen te geven aan Het team van Danielle.
En ja een kwartiertje nadat Pascals team gewonnen heeft is ook Daan gefinished.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:27:36 #115
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1986339
Uitleg van de instructeur.
De battle begint.
Ze bouwen de brancard. Pris en Tania kruipen ergens onderdoor. Kel ook. Ze hinkt over de evenwichtsbalk (nog steeds last van d'r voet).
Pas, Coos en GJ tillen Sandy over de hindernissen. 't Is wel de bedoeling dat de hindernis blijft staan he, zegt de instructeur. Allemaal op 't podium.
Team Pascal heeft overduidelijk gewonnen. Waar is het andere team nou?!
Diane, hele team moet opnieuw, zegt de instructeur. Team Pas wacht en wacht en wacht. Pris kan een gemeen lachje niet onderdrukken. Pascal geeft Andries ondertussen nog tips: Probeer 't eens andersom etc.
Hehe, andere team ook klaar.
Pascal grijnst tijdens het wachten op de officiele uitslag. Iedereen van rijk juicht. Zenders om.
Instructeur: Tot ziens weer.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:28:03 #116
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1986344
de eerste battle is gewonnen door team pascal, ze blijven nog ff in rijk
....in de donkere nacht.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:28:16 #117
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1986347
Scheids: zenders om, bedankt, tot ziens weer.

Het battlefield loopt weer leeg. (daar zijn ze nou eeuwen voor aan het opbouwen, echt sneu).

When I rush it hits me
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:29:47 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1986369
22:30 uur
En iedereen is alweer binnen. Arm nog een beetje na-mopperend.
pi_1986370
Het hek is open??
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:29:51 #120
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_1986371
het hek tussen arm en rijk is open en er staat een tafel, waarschijnlijk voor spelletjes?
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:30:01 #121
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986374
ze komen binnen en het hek staat open.
Frenk loopt te kankeren (sorry tania ) dat het niet eerlijk was
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:30:09 #122
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1986377
eenmaal binnen blijkt het hek tussen arm en rijk open, een tweede battle lijkt dichtbij
....in de donkere nacht.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:30:20 #123
17102 Ailin
jekkiebah
pi_1986379
er staat een tafel bij t hek hek is open en daartussen staat een tafel.
weten ze trouwens al dat ze zo snel achter elkaar verschillende battles krijgen? want ze doen wel erg relaxed
you rock my world
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:30:46 #124
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1986387
Het hek tussen arm en rijk is weg, er staat een tafel in de plaats, waar aan de kant van arm een kleed ligt en aan de kant van rijk ligt niks.

[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 23-10-2001 22:33]

When I rush it hits me
pi_1986397
zender checken..

zal dit de hele avond / nacht doorgaan?

dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:31:53 #126
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1986409
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:30 schreef Ailin het volgende:
weten ze trouwens al dat ze zo snel achter elkaar verschillende battles krijgen?
Nee, GJ zegt dat de volgende battle pas morgen komt. Kelly zegt: mooi, videootje er weer in.
When I rush it hits me
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:32:01 #127
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986412
Paskal: we gaan spelletjes doen!
Kelly: toch nog niet vanavond?

tuut tuut tuut zenders checken

Pascal geeft nog tips aan Andries hoe ze brancard hadden moeten bouwen

† In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:32:17 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1986417
22:30 uur
Stem: "Alle bewoners, zenders controleren".

Gert-Jan: "Andries is over anderhalf uur jarig en wij moeten drankjes regelen!"
Iemand zegt dat dit pas donderdag gevierd wordt, óf dat hij pas donderdag jarig is.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:32:17 #129
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1986418
ze zijn erg zenuwachtig in rijk...hahaha kun je nagaan dat ze 48 uur moeten battelen!!
....in de donkere nacht.
pi_1986427
Daan: ik denk niet vanavond...
(meer battles...)

[Dit bericht is gewijzigd door Miekje op 23-10-2001 22:34]

dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:33:46 #131
17102 Ailin
jekkiebah
pi_1986441
ze gaan nu zenders checken. volgens mij gaan ze onwijs uit hun dak als ze nog een battle krijgen.
pascal is nog eens aan t uitleggen hoe hij t zo goed gedaan heeft bijd e evenwichtsbalk. en ze hebben t over communicatie (das wle erg moeilijk met een rotterdammer en een belg in t tiem)
sandy is nuchter
ze denkt dat er net zolang battles gedaan worden tot andy zn verjaardag in rijk viert.
kel is kwaad dat iemand zn schoenen aan heeft gehouden in huis.
frank is nog steeds aan t boos zijn dat ie t niet leuk vind dat ie verloren heeft (wat zeg ik dit toch lief)
En ze willen de film verder gana kijken.
you rock my world
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:33:59 #132
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1986446
22:35 uur
Sandy: "Er komen meer battles, want ze willen dat Andries hier (in Rijk. Red.) z'n verjaardag viert".
Gert-Jan: "We krijgen net zo lang battles tot zij hier zitten".

Ze verwachten nu elk moment weer een battle.

† In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:34:25 #133
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1986454
~:D

Coos en Gert-Jan kwallen nog ff door over de knooptechnieken.
Gert jan: "ja, Coos zat bij de zeeverkenners"
Coos: "ja, platte knooP"
Gert jan: "en een slip over, klaar

Geknor van Frankieboy op de achtergrond.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:34:28 #134
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986456
Kelly moppert over vieze schoenen in huis, GJ maakt excuses
Leo discussieert met Daan over wie wat had moeten doen, Diaan doet ook mee. "Als we dit nog eens moeten doen..."
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:35:38 #135
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1986465
Pascal: "Ken jij goed dammen, Ed?".
Ed: "Neuh, dat ken ik helemaal niet".
Ed: "Ik ken wel Mens-erger-je-niet".
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:35:38 #136
17102 Ailin
jekkiebah
pi_1986469
Ze denken dqat ze gaan schaken of mens erger je niet (daar zijn ze toch al 1,5 maand mee bezig????)
you rock my world
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:36:06 #137
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1986472
De battle is alweer geschiedenis eens kijken hoe de diverse reacties zijn van de bewoners.

Terwijl ik op de achtergrond allemaal vreugdekreten hoor, druipt arm af en binnen wacht al gelijk een nieuwe verrassing.
Frank heeft weer eens een domme opmerking: "Ja jullie zijn sterker , jullie hebben meer mankracht"
Diane en Leo denken dat ze van elk pak slaag een heleboel kunnen leren.
Het hek tussen rijk/arm is open en in het midden staan 2 tafels.
Diane en Danielle vinden dat er te weinig aanwijzingen over en weer worden gegeven.
Danielle: "godverdomme kutzooi"

Danielle: "die man was nog niet eens uitgesproken met zijn verhaal"
Diane: "En ook dat Frank direct recht achter je gaat staan, dat slaat gewoon als ku...helemaal nergens op"

dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:36:39 #138
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1986475
Danielle krijgt commentaar van Diane en Leo over haar captainschap!
....in de donkere nacht.
pi_1986477
Frank: Ik regiseer dit programma niet!
(godzijdank
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:37:16 #140
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1986486
Frank tegen Ed: "Met arm drukken sloop ik je".
(Yeah right, Red.)
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:38:19 #141
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986499
Terwijl iedereen druk aan het praten is ligt Anfries op z'n bed, redelijk chagrijnig.
Daan diaan en frenk komen kijken, hij wil nix behalve ff liggen
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:39:02 #142
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1986508
Andries is helemaal 'fucked' na de verloren battle, volgens Frank.

Frank zelf hangt ineens de 'sportieve' verliezer uit: "Ik heb zoiets van, nou jammer, verloren, tief maar op!".

pi_1986515
Frank:'Ik heb zoiets van jammer pleuris schijt, we hebben de bettel verlore. Tief nu maar op.'
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_1986556
Battleoverleg in het stro.
pi_1986572
Direct evalueren....*zucht*
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:44:56 #146
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986583
Andries is echt chagrijnig, wil niet discussieren nu, begint dan toch, Frenk wordt er nu ook bijgehaald en ze gaan toch evalueren.

Gaat vooral over wie er niet of wel had moeten knopen, en waarom.
Daan zegt dat ze de boel niet helemaal overzag.
Beter opletten bij uitleg volgende keer, niet vragen gaan stellen (was inderdaad zo)

Rijk zit al weer helemaal in de film

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Java op 23-10-2001 22:46]

dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:45:51 #147
16288 Myr
Française
pi_1986592
Team Pascal heeft gewonnen.
Team Daniëlle zijn erg echt laat,valt niet mee voor hun
Frank vloekt.
Pascal geeft annwijzingen aan Andries,Kelly aan Pascal:"niet doen!"
Tania gilt van pijn (?)
Team Pascal applaudiseert team Daniëlle.
Ze wachten op de uitslag.
Kelly hard:"YES we mogen weer naar rijk!"
Coos en Pascal bedanken de rode jas.
Ze zijn weer binnen.
Het hek binnen is open,een tafel ligt in plaats.
Frank:"Wat is dat nou weer!??"
Kelly is pisseling op de mensen die hun schoenen aan nog hebt.
Dan zingt ze:"Back to reality...",Priscella doet gezellig mee.
Kelly:"Zullen we die film aanzetten?"
Coos dacht dat Andries jarig was om 12uur.
Pascal legt uit aan Andries hoe ze beter konden doen met de battle.
Sandy:"Er komt een nieuwe battle,ze willen gewoon dat Andries hier zijn verjaardag viert!"
Coos:"Sorry Kel voor de schoenen ,jij hebt gelijk!" o-)
Kelly:"Zullen we toch ff wachten met die film?"
Ze vragen zich helemaal wat voor de tafel is.Pokeren,met z'n allen eten,Risk,...?
Priscella fluistert wat.
Pascal:"we staan waarschijnlijk 1-0 voor"
Frank:"weet ik veel ik regisseer niet hier!" Lekker ongecompliceerd die Frank altijd
Pascal,Ed en Gert-Jan kijkt de film verder.
Frank:"laat maar hem zijn verdriet hebben(=Andries),we hebben verloren,het kan mij geen fuck schelen...Beter volgende keer,dat zeg ik!!!" Echt een fenomeen die Frank...Hij kan altijd zich zo lekker tegenspreken!
De film is met Harrison Ford en Michelle Pfeiffer (heel goed te zien!)
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:46:16 #148
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1986597
Danielle loopt de slaapkamer in waar Andries ligt te balen. Zij vraagt aan hem of hij even mee komt om te vergaderen.
Andries laat zich enorm kennen , door te zeggen dat het nee is.
Danielle als teamcaptain vindt dat hij toch mee moet komen omdat er mensen in het team wel behoefte aan hebben.
Andries :" en toch is het antwoord nee"
(BB zou moeten ingrijpen Daantje is toch Captain???)
Nu probeert hij de aandacht weer te verleggen door te zeggen: het ligt gewoon aan die ene.( ik denk dat hij Frank bedoelt).
Hij zegt: "Ik dacht dat Frank al die knopen zou leggen, en als hij dat niet snel genoeg kon had hij dat maar moeten aangeven"
Daan haalt iedereen de slaapkamer in om toch te praten
Frank zegt: "bij hun ging het gewoon beter omdat Coos altijd al knopen heeft gehad"
Daan roeleert iedereen over hoe het de volgende keer moet.
Frank: "waarom kijk je mij nu aan ?"
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:53:19 #149
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1986615
Arm in overleg over de verloren battle en Rijk kijkt een filmpie
....in de donkere nacht.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:53:32 #150
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986617
Frenk zegt dat ze ook een gewonnen bettel moet evalueren, gebeurd ook niet.
Andries: het maakt geen fuck uit wat we nu zeggen, volgende keer is toch anders. Andries is verder stil.
Ze beslissen dat 1 iemand bij de bettel leiding moet geven, hoeft niet de captain.

En weer over de knopen, en dat het zo lang duurde (frenk heeft alle knopen moeten leggen

dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:00:01 #151
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1986641
Het huilen staat danielle nabij, en frenk blijft maar doorzeiken...... (wat een irritante vent)
....in de donkere nacht.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:00:47 #152
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986643
sfeer in arm wordt er niet beter op, Andries is inmiddels weg (douchen)
Diaan had nu ook kritiek op daan als captain, Frenk is aan het mopperen en Leo heeft oefeningen zodat ze de communicatie kunnen verbeteren
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:02:15 #153
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_1986649
Nou, nou, wat een sfeertje in Arm. Iedereen valt Daan een beetje af als captain, zij had beter moeten communiceren, of anders iemand moeten aanwijzen die de touwtjes in handen had moeten nemen. Frank zeikt, zeurt en zuigt. Heeft het nog een keer over de stormbaan battle van vorige week. Daan: dat was ook een gebrek aan inzet, diaan en ik hebben onze longen uit ons lijf geschreeuwd toen jij halverwege wilde opgeven.

blablabla

andries zegt helemaal niks gedurende de hele discussie.

Frank zegt dat het verliezen van een battle hem helemaal niks meer doet (dit terwijl hij al een half uur loopt te zeuren).

pi_1986730
Frank voelt zich niet meer kut...
pi_1986819
Frank is echt een loser. Ik weet wel wie de volgend keer uit het huis getrapt moet worden "Frenk"!!!
The name is Nnikmal
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:23:22 #156
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1986870
Nadat er al een kwartier over en weer verwijten en/of opmerkingen worden gemaakt loopt Andries zonder ook maar een opmerking te hebben gemaakt over de Battle weg met de woorden: "effe lekker douchen"

Frank tijdens de discussie" ik kan jullie echt niet elke keer door die fysieke battles heenslepen, dat ken gewoon niet"

Danielle of Diane ergens eerder in dit gesprek: "dat komt gewoon door de ....FOKtor" (de puntjes ben ik vergeten heeft iemand die?)

Diane: "wij mochten niet vasthouden" (zou ze der haar geverfd hebben en stiekum toch blond zijn?)

Ook de monopoly battle komt weer ter sprake.
Andries komt ondertussen binnengelopen.
Frank: "gaat het weer een beetje Bob"
Andries: "ja"
Leo: "ik baal gewoon dat ik daar geen functie in had"
Andries nadat men voorstellen doet hoe het de volgende keer moet: "ik vindt alles best"
Danielle: "na ja waar slaat dat nu weer op"
Andries:" nhu ik vindt alles best als de battle begint beslist de captain"
andries laat aan alles merken dat hij zeer ontevreden is over zijn team (hij is ontevreden over Frank,kijkt Leo niet of nauwelijks aan en valt Daan aan op haar captainschap)
Opmerking Andries: "na zullen we gaan slapen"

Frank en Leo hebben het over dammen
Frank vraagt: "kan iemand dammen"
Leo: "dat is ongelooflijk moeilijk goed dammen"
Frank: "ah man kom op nou"
Leo: "jij bent een ongelooflijk eigenwijs ventje"

pi_1986884
Breedbandstream 2.

23.13 In de slaapkamer. Alleen Tania is afwezig. Frank : Gaat het weer een beetje Bob ? Andries : Ja. Leo : Ik voel me ontzettend goed eigenlijk. Frank : Wat moet ik er aan doen ? Ik lig weer in mijn eigen bed. Diane : Die aan de andere kant vind ik iets vertrouwder, die lijkt iets meer op mijn eigen bed. Leo : De volgende fysieke battle doen wij (?) het. Ik wil mijn verantwoordelijkheid nemen, dat heb ik niet gedaan. Andries : Dat beslist de captain. Danielle : Als iemand iets uitlegt hou je je waffel. Er is daarna altijd tijd om vragen te stellen. Leo : Het is wel de eerste regel van communicatie. Diane : Coos stelde een vraag die al gesteld was. Danielle : Tania ook. Andries : Ga je slapen ? Leo : Nee. Leo staat, Danielle zit op een strobaal, de andere drie liggen. Frank : Als we hadden gewonnen dan hadden we weer een battle gehad, dat is een schrale troost. Diane denkt dat de tafel pas neergezet is nadat BB wist wie gewonnen had. Leo : Ik kan niet slapen. Frank : Je moet het gewoon zo zien, we hebben een battle verloren en straks winnen we er één. Donderdag zitten we in rijk, let maar op. Leo en Frank hebben lichte onenigheid over of dammen moeilijk is, Leo vindt van wel, Frank van niet.

23.21 Frank : Ik wil een bakkie koffie of een bakkie thee ? Wil jij ook ? Tania, die inmiddels ook in de slaapkamer is : Ja. Frank : Ik ga tegen mijn verlies kennen hier. Tania : Elke dag leer je hier. Diane en Danielle : Ga even koffie zetten Frank. Frank gaat koffie zetten.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:25:33 #158
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1986894
Frank blijft maar mopperen en Danielle afvallen, hij heeft het ook weer over naar huis gaan. Ze vragen zich af waar de tafel voor gaat dienen, dammen of schaken. Frank zegt dat er in rijk een Jan Dokus zit die alles kan en dat zij niks kunnen. Hij zegt dat hij in geen geval armpje gaat drukken als dat de battle zal worden. Danielle zegt dat de captain daarover beslist.

Nee hoor, zegt Frank, ik beslis zelf over mijn lichaam en zeg dat ik het emotioneel en fysiek niet aan kan, dus ik doe dan mooi even niet mee.

Zo, zegt Danielle, als je dan niet mee wil doen, rot maar op naar huis dan. Je kunt gewoon niet tegen je verlies.

Even later is het gesprek wat gekalmeerd en gaat er koffie gezet worden. Tania vraagt aan Frank waar de sigaretten zijn. Weet ik veel, zegt Frank, ik ben je hoer niet'

dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:26:48 #159
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_1986909
De battle is nu al bijna 1 uur geleden afgelopen en nog steeds heeft team arm het erover

Frank: het doet me helemaal niks, een battle verliezen (voor de 500ste keer dus niet erg geloofwaardig).

Frank: joh, ik leer tege me verlies te kenne...

frank moet koffie zetten, een sterk bakske, volgens tania.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:27:36 #160
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_1986912
BATTLE!!!
pi_1986913
Battle!!!!!
pi_1986914
Frank: Owww tering!! Alweer??
pi_1986918
BATTLE BATTLE !!!!!!!!!
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:28:45 #164
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1986921
BATTLE!!!! (nr 2)

Pascal moet als eerste naar de DBK.

Andries moppert: wat is dat nou weer!! Wat is dat nou allemaal.
Frank antwoordt, dit is het nou het spel, gewoon twee battles per dag, over elkaar heenlopen.

Nu mag Danielle ook naar de DBK

pi_1986922
* Miekje gaat het steeds leuker vinden!!

Frank: dit is nu het spel-element jongens...!

pi_1986924
BATTLE..........
pi_1986925
23:23

Frenk is zo'n beetje de loopjongen van Tania aan het worden.
Tania: Frenk pak die wcrolletjes even aub
Tania: Frenk pak die sigareten voor me.
Ondertussen zit hij ook nog iets te flikken met een stuk wc papier
Daan zit Andries een beetje te troosten
Vind ook dat Andries zich een beetje aanstelt.
23:28
BB: Willen alle bewonders zich verzamelen voor The BATTLE
: WIl de Cap van de Rijke gedeelte naar de DBK komen

The name is Nnikmal
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:29:07 #168
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_1986928
Frank: kijk, dit is nou het spel, 2 battles per dag, zo hoort het! (zou hij dat ook gezegd hebben als ze de vorige battle hadden gewonnen?)
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:29:42 #169
6941 APK
Factual, I think.
pi_1986935
Nieuwe battle:

Frank: Krijg de tering, weer een battle!
De captain van het rijke team moet naar de dagboekkamer.

Een zenuwenspiraal moet 3 x genomen worden.

pi_1986952
Coos moet eerst ff poepe'
pi_1986953
Als arm weer verliest, roep dan maar een RIAGG-team voor Frenk....
pi_1986965
23.24 Tania : Frankie, breng efkes sigaretten. Frank : Ik ben je hoer niet. Danielle : Ik ben niet duidelijk geweest. Andries : Dat team is sterker en slimmer. Danielle : Dat ben ik niet met je eens. Niet iedereen komt tot zijn recht, dat zullen we nog veel vaker krijgen bij battles. Dat heeft Leo en dat heb jij nou weer. Ik heb er niet zo last van. Diane : Dat demotiveert ontzettend. Speaker : Willen alle bewoners zich verzamelen voor de battle. Danielle : Nou, effen winnen jongens. Speaker : Wil de captain van het rijke gedeelte naar de dagboekkamer komen ? Andries : Wat is dit nou weer ? Frank : Dat is toch leuk. Twee battles op één dag. Speaker : Wil de captain van het arme gedeelte naar de dagboekkamer komen ? Danielle krijgt een brief. Danielle leest : Zenuwenspiraal. Deze moet drie keer overwonnen worden door drie verschillende leden van het team. Rijk mag kiezen of het begint. Het handvat moet van de ene naar de andere kant van de spiraal zonder dat het alarm klinkt, dat gebeurt als contact gemaakt wordt met de spiraal. Het team dat het minste tijd nodig heeft wint. Frank : Wie ken dit goed ? Leo denkt dat hij het kan.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:34:52 #173
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1986993
Yep battletime, Captains weer naar de DBKaas.

Frankie weer gelijk het hoogste woord: "laat die tafels maar staan dan kunnen we over en weer lopen"

Daan neemt envelop in ontvangst en leest hem voor: "Zenuwenspiraal"
3 leden van het team moeten de zenuwenspiraal doen
het rijke team mag beslissen wie mag beginnen.
Het team wie de snelste tijd neerzet met 3 geslaagde pogingen heeft gewonnen.
Daan wil gaan vragen of zij haar poging mag doorgeven mocht zij er niet in slagen om het te volbrengen. Tania begint er doorheen te bleren.
Andries stelt een slimme vraag: "als je de spiraal raakt mag je dan terug naar het begin en opnieuw beginnen?"
Frank zonder na te denken: "nee dat mag niet"
Ze gaan het toch maar even vragen voor de zekerheid.

pi_1987004
Kel weigert om haar haar in een staart te doen....
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:37:11 #175
16288 Myr
Française
pi_1987021
Rijk kijkt nog de film.
Pascal zei dat hij geen moer aan snapte.
Spannende muziek...
Pascal:"hier komt de battle" (Hoe horen ze dat nou? )
"Tuuut tuuut BATTLE" (=samengevat )
Pascal leest weer voor de nieuwe aanwijzingen.Hij leest echt als een kleuter
pi_1987051
23:34
Tania probeert een beetje op professionele wijze uit te leggen wat ze moeten doen. Lijkt wel alsof ze op alle gebieden een prof is
Gefluister.......
Uitleg van BB over het spel, er kunnen meer dan 3 mensen meedoen.
23:38
Pascal: Wij willen dat de andere team als eerst begint

Tania loopt probeert weer ergens mee te bemoeien waar ze helemaal niet thuis hoort. Oefent ze voor Captain

The name is Nnikmal
pi_1987054
Pascal moet gaan zitten!!!
1 persoon mag bij de tafel staan!!!
pi_1987080
Diane redt het niet.

Nu Tania; gaat nog goed.

pi_1987100
PIEP PIEP......niet dus.......
pi_1987103
Doodse stilte.

Tania heeft het NET niet gered.....
Ze wil nog ene keer!

Spanning om te snijden....

pi_1987110
Tania was bijna bij het einde ....toen ging het mis
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1987117
Andries is dadelijk jarig...tijdens deze zenuwslopende battle....
pi_1987125
Nog geen piepjes.....

Kom op, we willen dronken taferelen vanacht

Laatste stukje.... JAAAAAAA!!!

pi_1987128
Tania did it!!!!!!!!!!!
Nu Frank!
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:47:18 #185
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1987143
dit kan nog wel eens lang gaan duren, alleen tanje heeft de spiraal nog maar doorstaan, Diane en leo hebben al gefaald

nu is frenk bezig hehehe

....in de donkere nacht.
pi_1987146
Frank gaat lekker.
pi_1987153
Nu Frank, gaat vrij snel mis. Nieuwe poging.....

zweethandjes...

Nog steeds goed.

Rustpunt. En verder.

pi_1987161
Go Frank!!!!! Jaaaaaa!!!!
pi_1987164
Frank gaat goed...vrij snel...eerste poging mislukt...tweede GELUKT!!!!!!!!!
Frank: Wat een fukking spel is dat zeg!!!!!!!!
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:49:27 #190
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1987170
Andries gehaald.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1987173
Andries nu.

Gaat goed....

En JAAAAAA het zit erop!!!

Nu kijken wat Rijk gaat doen...

pi_1987175
Heel goed!!! Andries ruikt zijn verjaardag in rijk!

[Dit bericht is gewijzigd door marbe op 23-10-2001 23:50]

pi_1987184
Andries...langzaam maar zeker...
hij maakt een grapje...zegt ie opeens: Komt een man bij de dokter....verder ken ik hem niet. haha
Het LUKT HEM WEL in een keer!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:50:47 #194
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1987192
Go Kelly ...
....in de donkere nacht.
pi_1987207
Kelly begint voor Rijk.
Ze hebben 9 minuten en nog wat seconden de tijd zegt de stem.
Pascal adviseerde Kel trouwens nog een staart in te doen maar Kelly vond dat niet nodig....we'll see..
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:51:44 #196
11923 I.R.Baboon
pi_1987208
Kelly is bezig en neuriet ondertussen. Mislukt.
pi_1987212
9 minuut 51 (volgens mijn stopwatch trouwens 9.48)

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 23-10-2001 23:53]

dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:52:20 #198
11923 I.R.Baboon
pi_1987214
Nog een keer mislukt.
pi_1987218
Kelly: mond houden alsjeblieft

Zij gaat dus beginnen; ze hebben 9 min.31 sec. te verbeteren.

Daar gaat ze.... PIEP PIEP!!
Opnieuw; weer niet, ze laat Priscella nu.

pi_1987220
Kel heeft zich ondertussen al voor de derde keer verkleed..
pi_1987226
Priscella piept ook, nieuwe poging.
Ze gaat wel snel.

PIEP

dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:54:01 #202
11923 I.R.Baboon
pi_1987232
Coos is heel geconcentreerd bezig nu.
pi_1987236
Spannend hoor!
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:54:46 #204
11923 I.R.Baboon
pi_1987241
Hij roept "weg, weg" tegen pascal. Gepiep. Pascal mag nu.
pi_1987246
Pascal staat wederom aan de tafel, terwijl er maar 1 persoon bij de tafel mag staan!! (Coos is bezig....)

Dit vraagt om moeilijkheden!!

pi_1987248
23.34 Speaker : Voor de duidelijkheid, het is niet zo dat er drie mensen aangewezen worden om de battle te doen, iedereen mag het proberen en drie mensen moeten het voltooien. Ik vraag Pascal of jullie willen beginnen. Pascal : Ik wil dat hun beginnen. Speaker : Okee. Als we beginnen ga ik er van uit dat er geen vragen meer gesteld worden over deze battle. Diane : Dit zijn rustpunten, daar mag ik hem neerleggen ? Speaker : Ja. De speaker maakt duidelijk dat de tijd ingaat als de eerste van een team het gaat proberen en dat de tijd stopt als de derde klaar is.

23.39 Speaker : De tijd gaat nu in. Ik geloof dat Diane het als eerste probeert. Het wordt slecht in beeld gebracht, in ieder geval gaat de spiraal een paar keer af. Er wordt gelachen. Diane vraagt om stilte. Vervolgens probeert Tania het. Het gaat lang goed, dan gaat het fout. Tania : Fuck you. Ze begint weer. Al snel klinkt een piep. Leo : Okee, volgende. Tania : Nee nee, nog één keer.

23.45 Het is Tania gelukt. Er wordt kort gejuicht en geklapt. Kelly : Goed hoor. Frank gaat het proberen, het gaat al snel fout. Andries : Maakt niet uit Frank.

23.47 Het is Frank gelukt. Frank : Wat een fucking spel is dat. Anderen : Ssst. Nu is Andries aan de beurt.

23.49 Het is Andries gelukt. De speaker deelt mede dat team Danielle er 9.51 over heeft gedaan.

23.51 Speaker : Uw tijd gaat nu in. Sandy begint geloof ik. Het camerawerk is waardeloos. Het alarm gaat vaak af in ieder geval.

23.54 Ik geloof dat Kelly het tevergeefs geprobeerd heeft. Nu gaat het alarm af bij Coos.

pi_1987250
Nu Coos, ziet er beheerst uit...

Gaat fout, nu Pascal. PIEP. Overnieuw.

Gaan ze niet redden denk ik

pi_1987251
Ook hier zweethandjes....heb het geluid maar uitgezet....
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:56:21 #209
11923 I.R.Baboon
pi_1987259
Het is Pascal gelukt. Maar er moeten er nog 2.
pi_1987264
Paskwal voor de derde keer. "Komt een man bij de dokter" en verder ken ik hem ook niet andries! Maar hij heeft hem wel
pi_1987265
Gaat goed Pascal... en jaaaa!!!!
pi_1987273
Ondertussen al Ed, en Coos geweest. Wat een zenuwslopend spel!!
Altijd sprankelend.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:57:34 #213
11923 I.R.Baboon
pi_1987281
Gert Jan was halverwege, maar toch gepiep. Nu gaat Sandy.
pi_1987286
Even off topic: Alcohol maakt meer kapot dan je lief is!
pi_1987295
Het team van Pascal moet gediskwalifiseerd worden...er stond duidelijk: 1 persoon aan tafel....

(en Frank moet in het bubblebad!!!)

pi_1987302
nog 2 minuutjes
pi_1987308
Frank telt de tijd af.....
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:59:52 #218
11923 I.R.Baboon
pi_1987309
Sandy schiet niet echt op. Als het zo doorgaat wint Arm.
pi_1987312
Frank probeert mee te tellen
Hij glimlacht al een beetje!
pi_1987317
Helaas mislukt...........:'(
  woensdag 24 oktober 2001 @ 00:00:24 #221
11923 I.R.Baboon
pi_1987318
Rijk geeft het op. Frank mag naar rijk.
pi_1987322
arm heeft wel gewonnen, lijkt me, nog ca. 1,5 minuten en rijk moet nog 2 pogingen doen.

tijd voor bij

arm heeft gewonnen

pi_1987327
Andries viert zijn verjaardag in Rijk!

...tot de volgende battle...

[Dit bericht is gewijzigd door Miekje op 24-10-2001 00:02]

pi_1987328
1ste poging mislukt op de helft.............
2e iets eerder
Pascal zegt GVD!! ED!!!!!
Kel: Nee laat me maar!!
3e poging mislukt ook.

Nu ED:
2 X fout

dan Coos:
Piept meteen (hihi)
Pascal geeft aanwijzingen
PIEP PIEP
Coos: in paniek: WEG IK hoef niet meer!!!!!!!!!!

Pascal neemt het over:
Halverwege AF!
2e poging:
halverwegen: Komt een man bij de dokter.........hahaha.....verder kan ik hem ook niet meer Andries!!!

!!!!!!!!!!!!GELUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!

GERT-JAN:
1e poging faalt.
2e faalt ook

Sandy:
1e poging mislukt
2e heeeeeel langzaam.............
(ondertussen zit Frenk op zijn vingers secondes af te tellen... )

Pascal: Het moet snellerSan!!!!!!!! Sandy: Laat me maar schat!!! PIE PIEP PIEP!!!!
Shitt!!!!
Sandy: Laat maar!! Hij isvoor jullie!!!
GJ doet nog een poging

STOP!!! U TIJD IS VOORBIJ!!!!!!!!!!!!!

pi_1987335
zo, ben benieuwd hoe laat de volgende battle komt
pi_1987340
23:41 Tania is echt goed in dit
Ze deed het heel goed, maar bij de tweede rustpunt ging ze weer te veel praten.
Hiervoor zat Pascal de Arme team een beetje uit te lachen, typisch een klein kind. Misschienkrijgt hij straks wel een waarschuwing

23:45
Tania is ondertussen weer goed bezig. JA!!! het is gelukt 1-0 in 5,5 minuten. Flenkie aan de beurt.
Flinkie bij de eerste rust punt aangekomen
Tania: Blijf erbij, het is niet gemakkelijk
Frenk heeft het ook gehaald 2-0 in 7,5 minuut
Priscilla kijkt heel serieus, Andries is het ook gelukt 3-0 in 9 minuut (23:39 tot 23:48)

23:51 Rijk begint
Kelly is de 1ste, deed het heel goed, maar halverwege weer opnieuw. Volgens mij is haar concentratie kwijt.
Diane fluister iets tegen Andries. Ed aan de beurt
23:53
Coos ging goed totdat Pascal zich ermee begon te bemoeien
Coos: Weg Weg!! (Richting Kelly en Pascal, die bleef staan)
Pascal aan de beurt, bakt er niets van
Lachen komt hem denk ik duur te staan, maar hij haalt het toch
3-1 in 5 minuten
GJ ook goed bezig, maar helaas
Sandy neemt het over. doet het veel beter dan GJ en Pascal
Pascal doet weer zijn grote muil open en dan gaat het altijd mis. Maar Sandy is goed bezig, ze heeft Paskwal niet gehoord
Sandy: Laat me schat (tegen Paskwal)
Al 7 minuten en het staat nog steeds 3-1
0:01
GJ lukt het ook niet
BB: Stop, Tijd is voorbij
BB: Beste bewoners ik ga de uitslag geven, het is duidelijk dat de team van Paskwal verloren heeft, ik zou jullie willen vragen onmiddelijk te verhuizen

Andries:YYYYEEESSS!!!!

The name is Nnikmal
pi_1987350
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 00:01 schreef Miekje het volgende:
Andries viert zijn verjaardag in Rijk!
nee, miekje, andries is pas donderdag jarig, nog een paar battletjes wachten dus...
  woensdag 24 oktober 2001 @ 00:03:42 #228
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1987355
Daan komt terug en wil wanneer er iemand faalt gelijk een ander door laten gaan, andries wijst ze erop dat iedere nieuwe opnieuw moet leren omgaan met de spiraal, ze besluiten om ieder 2 pogingen te laten doen.
Diane begint, iedereen is muisstil ssstttt
Ze gaan toch omstebeurt de eikels,
Pascal loopt hinderlijk te lachen omdat het in eerste instantie niet lukt bij de bewoners van arm. Tania is al een heel eind op weg,ze is bij een rustpunt doodse stilte nog steeds, Tania is bijna bij het eind maar loopt toch vast.
Leo: "kom op volgende"
Tania: "neneneenee nog ene keer"
Iedereen houdt zijn adem in nu....
Priscella probeert tania nu te hypnotiseren geloof ik.
Tania is geslaagt.
Frank neemt het over van Tania, en hij slaagt ook.
Andries neemt het over van Frank en hij slaagt ook
Pascal roept dat ze er 9.49minuten over hebben gedaan
Stem: 9.51 minuten

voor rijk bij Kelly de spits af , de stem loopt verschrikkelijk achter bij de realiteit kelly is al halverwege en de stem roept: "de tijd gaat nu in"
kelly slaagt niet in 2 pogingen en Ed is nu aan de beurt.
Ed slaagt ook niet, Coos nu aan de beurt (het lachen is Pascal inmiddels vergaan)
Pascal zelf eerste rustpunt gehaald, maar toch af weer opnieuw en gelukt nu is Gertjan aan de beurt. ook al een paar keer mislukt. Sandy nu aan de tafel, bij team arm begint plotseling het besef te dagen dat ze deze battle misschien toch wel kunnen winnen.
Frank is inmiddels begonnen met in zichzelf aan het tellen om te kijken of ze al gewonnen hebben.
Gertjan: "iets sneller San"
Sandy: "laat mij nou maar"
Gertjan weer aan de tafel , maar de stem onderbreekt hem en zegt stop de tijd is voorbij.

Teams gaan verhuizen, ze gaan nu helemaal uit hun bolletje ( ik kan niet wachten tot de volgende battle om Franks gezicht te zien)

effe posten

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 24-10-2001 00:05]

pi_1987381
Nou Team van Daan geniet ervan zolang het nog kan!!
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 00:05:41 #230
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1987384
Na een wat moeizame start toch een échte topdag geworden!!!
Iedereen bedankt!

Hier weer verder:
Streamverslagen woensdag 24 oktober 2001

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')