waarbij je maar 1 wedstrijd totaal geen kans had.... tegen Feyenoord en Ajax had er wat meer ingezeten, maar die door het missen van ervaring bij zulke wedstrijden op hoger niveau nog geen punten opleveren. In de voorhoede heeft Sparta aardig wat kwaliteit. Wat is die Zoontjes eigenlijk voor speler... kan hij Sparta beter maken en is het er 1 voor de toekomst?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:06 schreef H.Flick het volgende:
Verliezen van AZ, Feyenoord en Ajax is voor een club als Sparta natuurlijk ook geen schande. Tegen mindere clubs moeten ze goed punten kunnen pakken.
Ik hoop wel dat Schenkel snel weer terug komt, dan mag Zoontjes wat mij betreft naar de bank. Hij heeft vaak van die momentjes waarbij het even fout gaat en die kunnen dodelijk zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:59 schreef Stpan het volgende:
Zoontjes is gehuurd van AZ, en volgend jaar dus weer weg.
Of hij het bij AZ gaat maken, dan mag hij wel wat gecontentreerder spelen. Maar technisch, tactisch en fysiek kan het een goede worden.
Is dat een verzwakking dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:52 schreef DarkShine het volgende:
Bij ons waarschijnlijk Kevin Begois in de goal ipv. Kujovic...
Kujo heeft ons al genoeg tegengoals en punten gekost dit seizoen. Begois stond/staat bekend als de beste keeper van de GGD en een groot Belgisch talent...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:12 schreef Stpan het volgende:
[..]
Is dat een verzwakking dan?
Ik ben benieuwd, geen idee wat ik kan verwachten morgen.
Ik wacht nog 3 uurtjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:28 schreef DarkShine het volgende:
Vertrek nu eens richting Spangen, tot vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |