abonnement Unibet Coolblue
pi_30110092
Klopt, dan denk ik dat Rose in de punt een betere optie is. Maar ik weet niet of hij zich daar prettig voelt. Meestal komt hij liever van achter de voorste man.
That's all folks!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:14:01 #77
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_30133106
quote:
De internationale transfermarkt sluit vanavond. Normaal gesproken zou Sparta voor die tijd een keuze moeten maken over de komst van Ben Khaled Hichem, maar volgens Vloet mag Sparta een 'joker' inzetten na het sluiten van de markt. En dat zou ook de Tunesiër kunnen worden. De transfer deadlines worden in Nederland ruimer geïnterpreteerd dan in de rest van Europa, wat de komst van een (buitenlandse) speler ook na vanavond wellicht nog mogelijk kan maken.
bron: www.itwm.nl

Met die laatste zinnen zitten ze toch behoorlijk mis bij itwm gezien het bericht dat de FIFA de KNVB dwingt de deadlines beter in de gaten te houden.

Overigens het meest langdurige gerucht van deze zomer Takak naar NEC. Wie weet vandaag nog een NEC-er naar Sparta?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:27:11 #78
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_30135565
Dit lijkt me ook wel wat, www.voetbalprimeur.nl meldt :
Sparta heeft de tweede aankoop van deze week binnen. Eerder werd Antony Obodai van Ajax overgenomen. Gisteravond kwam daar de Nigeriaanse jeugdinternational Sani Kaita bij, zo meldt Kick Off.
Kaita komt over van Kano Pillars. De spits, die afgelopen zomer te bewonderen was op het WK onder 20 jaar, stond ook in de belangstelling van Roda JC. The Super Eagle heeft op het trainingskamp van Nigeria in Portugal gisteren een vierjarig contract ondertekend bij de Rotterdamse club.


Het schijnt trouwens om een middenvelder te gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bayswater op 31-08-2005 16:32:47 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:46:38 #79
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_30136309
ITWM bevestigt:
quote:
Het is nu ook officieel, Sani Kaita komt naar Sparta! Iets wat met recht een opvallende transfer genoemd mag worden. Met Sani Kaita heeft Sparta een 19-jarig Nigeriaans talent aangetrokken. Afgelopen zomer kwam hij nog uit op het WK onder 20 in Nederland in alle wedstrijden voor het Nigeriaanse elftal uit. Zeer recent werd hij toegevoegd aan het Nigeriaanse A-Elftal. Op 4 september zit hij bij de Nigeriaanse selectie dat op deze datum tegen Algerije zal spelen en iets later zal hij zich dan bij de selectie in Rotterdam voegen.
pi_30136463
Als ik lees dat clubs als Club Brugge, CSKA Moskou en Olympique Marseille ook interesse hadden moet dit haast wel een topper zijn... ben benieuwd.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:04:49 #81
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_30136996
Toppers kiezen meestal niet voor clubs als Sparta.......
pi_30139787
Zal wel een topper zijn met een klein mislukt randje eraan. Maar goed, wie weet bloeit ie bij Sparta weer op.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30488880
6 punten uit 4 wedstrijden! Goed begin .

De tweede helft vond ik ze tegen Groningen nog redelijk goed spelen ook. Obodai is sowieso een enorme aanwinst.
  zondag 11 september 2005 @ 18:03:35 #84
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30490094
Leuk om te zien dat Sparta er weer is.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30518712
Omdat we op een doordeweekse avond een verre uitwedstrijd spelen waar velen van ons vandaag (zondag) ook al heen moesten hebben we een superactie bedacht: De buscombi naar Groningen kost 10,00 euro inclusief kaartje!!

Ik hoop dat dit een aantal mensen over de streep trekt en dat we (weer) met minimaal 3 bussen zullen afreizen naar het hoge noorden!

Sparta komt zijn supporters toch aardig tegemoet
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_30520963
Obodai goed gedebuteerd, volgens Wiljan met de ogen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30536465
Kinet mag vertrekken van Vloet, logisch wel.
That's all folks!
pi_30541094
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:21 schreef H.Flick het volgende:
6 punten uit 4 wedstrijden! Goed begin .

De tweede helft vond ik ze tegen Groningen nog redelijk goed spelen ook. Obodai is sowieso een enorme aanwinst.
Tuurlijk komt van AJAX dus is altijd goed obodai
pi_30542820
Goh, dat hij van ajax kwam vond ik juist een van de grootste minpunten .
pi_30543789
spartafans zijn ook ajakZfans
[ 't duurde ff maar het was het wachten dubbeldwars waard ]
!!!!!!!!!!! JHK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://fotoboek.fok.nl/nadiiii
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:36:06 #91
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_30544325
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:13 schreef nadiiii het volgende:
spartafans zijn ook ajakZfans
En ik ben Mickey Mouse!
pi_30544360
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:36 schreef Stpan het volgende:

[..]

En ik ben Mickey Mouse!
het is wel zo

omdat ze anti feyenoord zijn
[ 't duurde ff maar het was het wachten dubbeldwars waard ]
!!!!!!!!!!! JHK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://fotoboek.fok.nl/nadiiii
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:28:36 #93
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_30545742
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:37 schreef nadiiii het volgende:

[..]

het is wel zo

omdat ze anti feyenoord zijn
Nou ik ben blij dat jij er verstand van hebt hoe het allemaal zit.

Je zou er ook weleens behoorlijk naast kunnen zitten. Want was is nou precies het verschil tussen Ajax en Feyenoord, behalve dat ze in een andere stad spelen?
pi_30546087
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:28 schreef Stpan het volgende:

Want was is nou precies het verschil tussen Ajax en Feyenoord, behalve dat ze in een andere stad spelen?
Ga eens gauw je mond spoelen
  dinsdag 13 september 2005 @ 18:38:56 #95
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_30547755
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:37 schreef nadiiii het volgende:

[..]

spartafans zijn ook ajakZfans omdat ze anti feyenoord zijn
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_30549447
Ik heb ras-spartaan Jules Deelder anders nog leuke uitspraken over Amsterdam en Ajax horen doen
pi_30579478
Jules Deelder zou al een reden zijn om voor Sparta te wezen, vind ik. Als je Rotterdammer bent tenminste.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30579739
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:21 schreef H.Flick het volgende:
De tweede helft vond ik ze tegen Groningen nog redelijk goed spelen ook.
Dat was voornamelijk wegens het zeer slechte spel van de FC. Goed was het iig van beide kanten absoluut niet de 2e helft.
  maandag 19 september 2005 @ 23:17:13 #99
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_30743790
Raadsman Bouaouzan wraakt arbitragecommissie

Uitgegeven: 19 september 2005 21:30
ZEIST - De advocaat van Sparta-voetballer Rachid Bouaouzan is maandagavond frontaal in botsing gekomen met de arbitragecommisie van de KNVB. Mr. Van Boom zei tijdens een turbulente zitting geen vertrouwen meer te hebben in het Zeister college. "U bent niet onbevangen meer in deze zaak. Ik ga een wrakingsverzoek indienen", liet de raadsman van Bouaouzan weten.

Mr. Wubs, de voorzitter van de arbitragecommissie, kon daarna niets anders doen dan de tweede behandeling van de zaak-Kokmeijer schorsen. Mr. Franken uit Breda, de plaatsvervangend voorzitter van de arbitragecommissie, dient na het schriftelijke wrakingsverzoek van advocaat Van Boom te beslissen hoe het verder moet. Of de viermans commissie blijft aan en doet uitspraak of er komt een nieuw college in deze arbitragezaak. "Niet uniek, wel bijzonder", liet preses Wubs monter weten.

Aansprakelijk

Kokmeijer (27) wil dat zowel Bouaouzan (21) als Sparta hoofdelijk aansprakelijk wordt gesteld voor de schade die hij heeft geleden en voor de schade die hem nog te wachten staat. De twee aangeklaagde partijen lieten op de eerste zitting begin juni weten dat ze niet specifiek verzekerd zijn voor dit soort zaken.

Op verzoek van het kamp-Kokmeijer volgde maandag in Zeist de tweede behandeling waarin arbiter Koopman nadere tekst en uitleg moest geven. De scheidsrechter kwam echter amper aan het woord.

Vragen

Raadsman Van Boom bestookte de arbitragecommissie met tal van vragen en verzoeken, die de zichtbaar geïrriteerde voorzitter Wubs vrijwel allemaal afwees. "U moet zich beperken tot de feitelijke gang van zaken", sprak hij meer dan eens.

Van Boom wilde onder meer videobeelden en foto's van het incident inbrengen, een oordeel horen van de arbitragecommissie over het vonnis in de strafzaak tegen Bouaouzan en arbiter Koopman als deskundige verhoren in plaats van alsgetuige. Nadat hij voor de zoveelste keer door Wubs op zijn plaats was gezet, sprak hij van een onhoudbare zaak en stapte hij met Bouaouzan op.

Revalidatiecentrum

Kokmeijer (ex-Go Ahead Eagles) liep door de onbesuisde charge van de jonge Spartaan op 17 december op het Kasteel onder meer een gecompliceerde beenbreuk, een slagaderlijke bloeding en schade aan het zenuwstelsel op. Hij verblijft nog steeds in een revalidatiecentrum in Wijk aan Zee en heeft zijn loopbaan in het betaalde voetbal moeten beëindigen. Het is de vraag of hij ooit weer normaal kan lopen.

De rechtbank in Rotterdam veroordeelde Bouaouzan vorige maand tot een voorwaardelijke celstraf van zes maanden, met een proeftijd van twee jaar, en een werkstraf van 200 uur. De 21-jarige Spartaan werd schuldig bevonden aan het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. Hij tekende beroep aan tegen het vonnis. De tuchtcommissie van de KNVB schorste Bouaouzan voor zijn brute overtreding op Kokmeijer voor tien duels.

Afwachten

De aanwezige Kokmeijer, inmiddels zonder krukken, en zijn raadsman Dekker reageerden nuchter op de verrassende ontwikkelingen in Zeist. "Het is nu een kwestie van afwachten. Het zal wel even stil blijven. Maar aan onze zaak doet dit verder niets af", vond Dekker.

Bron: nu.nl
  dinsdag 20 september 2005 @ 14:22:09 #100
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_30756818
Zie RB 2e kans-topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')