Het was niet best.
ADO kon profiteren van een enorme blunder van René Ponk, maar de blunder van Dorus de Vries bij de 1-1 was minstens zo erg.
Toen was er een fase waarin Sparta beter was en op 2-1 had moeten komen, Obodai raakte de lat. In plaats daarvan schoot Ferrie Bodde uit een fraaie vrije trap kort voor rust 1-2 binnen.
Tweede helft was Sparta erg mat, ondanks het invallen van Ricky van den Bergh. Pas na het rood voor Bodde (leek in het stadion een normale tackle) kwam er iets meer uit, maar veel slechte passes. Invaller Marvin Wijks was 1.22 en had volgens mij in de rust meegedaan aan het "ren & schiet op Sparta-piet" spel. Verhoek maakte toen 1-3, toen was het eigenlijk klaar. De 2-3 viel ook veel te laat.
Geert den Ouden ontsnapte aan rood wegens natrappen, Michael Mols is technisch nog erg goed maar veel te langzaam geworden en bij Sparta was alleen Obodai op iets te betrappen dat op een idee leek.
Bouaouzan doet vaak maar wat, heb ik het idee. En Ivan Cvetkov is een heus drama. Die staat bij ASWH niet eens in de basis denk ik. Totaal geen inzet, die kerel.
Wel leuke tribune, de Denis Neville. Ouderwets kankerende Rotterdammers, zoals het hoort. Zagen zelfs nog bekenden, in de persoon van Dick Rijnenberg en Roël Gorré. Altijd leuk.
ASWH, de trots van de regiowww.thuisuiteten.nl