Alkmaar Zaanstreek '67.......toch vaker bij een fusie clubquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:47 schreef WVVW het volgende:
Heren toch,
Flamingo's kwamen uit Den Haag, een fusie van de NVB-clubs Rotterdam en Den Haag en de KNVB-club Scheveningen, gingen na korte tijd verder als SHS en later als Holland Sport, opgegaan in FC Den Haag en aldus verdwenen.
Niet alles wat op internet staat is waar, verre van dat...
Ook op Goudenvoetbaljaren.nl wordt trouwens op voor mij onnavolgbare wijze gegoocheld met 56 en 52 clubs!
De vraag was welke namen verdwenen, van Alkmaar is dus alleen de A over.
Ja, zo heetten ze vroeger. Nu alleen nog maar AZ.quote:Alkmaar Zaanstreek '67.......toch vaker bij een fusie club![]()
stomme fransen... kunnen niet eens een naam fatsoenlijk spellen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:58 schreef WVVW het volgende:
@bassie_w dit is het antwoord wat ik na een week van Rodez Aveyron Football kreeg, maar de informatie is ook elders - min of meer - op internet te vinden:
Voici le nom de ce fameux joueur mais je n'ai malheureusement pas l'orthographe exacte de son nom, je vous laisse le soin de corriger éventuellement :
ORFEO KAÏSERWER
Suite à son passage à Rodez, il est parti évoluer en Angleterre.
Moeten we die kennen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:58 schreef WVVW het volgende:
@bassie_w dit is het antwoord dat ik na een week van Rodez Aveyron Football kreeg, maar de informatie is ook elders - min of meer - op internet te vinden:
Voici le nom de ce fameux joueur mais je n'ai malheureusement pas l'orthographe exacte de son nom, je vous laisse le soin de corriger éventuellement :
ORFEO KAÏSERWER
Suite à son passage à Rodez, il est parti évoluer en Angleterre.
als dat zo is, dan heb ik ze alle 50.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:22 schreef bokkiej het volgende:
jah had je ook al gevonden fanneke
trouwens mijn bronnen werken bij de knvb, en bevestigen het antwoord van van lent!
bij deze
Alleen dat is niet goed denk ik...quote:In 1980 zong hij in het televisieprogramma Voetbal 80 zijn ode aan het toen zieltogende FC Amsterdam. Dat gebeurde op de melodie van 'n Vriend, het nummer waarmee het kersverse raadslid in die tijd zijn comeback vierde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |