Kan iemand die foto van vraag 42 plaatsen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:08 schreef Sybren19 het volgende:
voor vraag 42: trainer/hoofd opleidingen"???
Joop Brand, ik heb het opgezocht in "Vijftig jaar betaald voetbal' deel 8 van VI. Ik citeer uit het artikel over HVC: Joop Brand, tegenwoordig werkzaam bij PSV, zat hier in diensttijd.....quote:
Enige overwinning voor Steward dusquote:In 1999 heb je niets aan een goede pitstopstrategie. Door de regen lijkt de race nog het meest op een loterij en Johnny Herbert in zijn Stewart heeft uiteindelijk het winnende lot in handen. De eerste en tegelijk ook laatste overwinning voor het team dat nu als Jaguar door het leven gaat.
Ik ben al abonnee van VI en SI en lees maandelijks de Johan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:05 schreef WVVW het volgende:
Fanneke, jongen,
Je kan geweldig zoeken, maar die paar euri voor een Sportweek is dat er nou teveel aan?
Betalen we Edwin Struis' boterham mee, en die houdt ons tenslotte dagen van de straat!
ook diequote:Op woensdag 20 juli 2005 13:25 schreef Sybren19 het volgende:
zelfs vraag 13?
...of misschien Kees Rijvers.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:30 schreef bokkiej het volgende:
de trainer in het betaalde voetbal is dus de trainer met de meeste overwinningen in de beker als wel in de competitie
denk toch dat et ome guus word
Mario van de Ende's eerste Europa Cup wedstrijd was Manchester United-Pecsi Munkas op 19 september 1990.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:56 schreef bassie_w het volgende:
en waar vind ik meer info over Mario v/d Ende? kan echt niet vinden wanneer hij zn eerste europese duel floot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |