Dan is m'n vriendin een jongen, want wijn is lekker!quote:
Mooi man! Dronken zijn is stoerquote:Op zondag 17 juli 2005 22:06 schreef EricG het volgende:
Paar maanden geleden. Ben nou 14. Was goed dronken btw
zijn er mensen die geen bier drinken danquote:Op zondag 17 juli 2005 22:33 schreef Dleg het volgende:
iedereen dronk bier, dus moest ik ook
vertel eens meer aubquote:Op maandag 18 juli 2005 00:22 schreef Rabrynil het volgende:
Ik heb vorig jaar oktober een dusdanig nare ervaring gehad met drank dat ik sindsdien bijna niks meer drink. Die ervaring is ook nog op video vastgelegd, gelukkig heb ik verspreiding kunnen voorkomen.
1. Je bent bij iemand thuis op een feestje.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ja is goed. gewoon de strekking.
Het was zo'n Sony-camera die direct op een miniDVD-schijfje opneemt. Ik heb het origineel hier liggen. No way dus. (Nee, ze hebben hem niet op de computer ofzo)quote:Op maandag 18 juli 2005 00:38 schreef boyv het volgende:
...Totdat die familie zich bedenkt en de video dus ergens opduikt
*hoopt
zo'n ramp is dat toch niet. Gebeuren bij ons nog weleens schandaligere dingen volgens mij (nee, ik vertel niksquote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
1. Je bent bij iemand thuis op een feestje.
2. De pils vloeit rijkelijk, zowel tap als flesjes. Je realiseert je niet dat 1 flesje niet 1 glas is.
3. Je valt in slaap op de bank.
4. Je wordt wakker met het idee dat je dood ben en laat dat iedereen merken.
5. Je kotst het hele bankstel en vloer onder. Gigantische plas.
6. De volgende dag realiseer je je pas wat je hebt gedaan en gaat excuses aanbieden aan de betreffende familie.
7. Je krijgt te horen dat het is opgenomen op video en voorkomt de verspreiding daarvan op internet met het nodige gesteggel.
8. We leefden nog lang en gelukkig.
/Off/quote:Op maandag 18 juli 2005 01:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
zo'n ramp is dat toch niet. Gebeuren bij ons nog weleens schandaligere dingen volgens mij (nee, ik vertel niks)
Maar ik snap dat dat niet leuk is nee![]()
Ben je echt niet laat mee hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:46 schreef RaymanNL het volgende:
Toen ik jong was, op me 8e ofzow het eerste slokjewat was dat toen smerig heh
Echt drinken pas op me 14e ofzow![]()
JIj hebt wat afgekotst in je leven zeg..quote:Op maandag 18 juli 2005 16:40 schreef JAMsper het volgende:
Ik dronk mijn eerste biertje toen ik 11 was ofzo, en begon met elke weekend te zuipen toen ik 15 was en op dansen gingDat was dus eerst dansen en daarna begon het feest, zuupuhh
Ik nam volgens mij altijd kleine kutslokjes, rillingen over mn armen soms hahaahiedereen zoop he dus ja!
Dat was dus vaak kotsen, en toch elke week weer fucking hard zuipen..
Nu kots ik nooit meerEn een biertje is in 5 minuten meestal toch echt op, toen deed ik er een kwartier mee.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb het (nog) niet leren drinken.
Ik ben van de andere soorten drank.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:25 schreef Mischa_NL het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
breezer?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb het (nog) niet leren drinken.
Ik ben van de andere soorten drank.
kriekquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:29 schreef Sasandra het volgende:
Rond mijn 14e/15e, toen ik begon met uitgaan.
Begonnen met Kriek (kersenbier) en Geuze (beide van Lambik), later overgestapt op gewoon pils.
Heel af en toe drink ik nog wel een Kriekje en krijg dan meteen heimwee.....![]()
er is al een breezersletjestopicquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, ik heb mijn tanden lief.
edit // goed idee voor een topic!
netjesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Bleet het volgende:
Toen ik 14 was begon ik met af en toe een pilsje. Ik heb het pas echt geleerd toen ik 15 was, bij een concert van Rowwen Hčze. Toen had ik veel te veel op natuurlijk en kwam mijn moeder me nog ophalenThuis had ik een gat in de heg gevallen die er 2 jaar in gezeten heeft
Daarna vond ik het lekker om te drinken :
Niet, ik drink geen bier.... goedkope studenten troep.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:35 schreef jpzegthallo het volgende:
Ze zeiden altijd dat je bier moest léren drinken, en daar kwam ik de eerste keer achter![]()
Ik vond het maar matig. Nu vind ik het lekker.
Beschrijf jullie leer-proces hier!![]()
vroeger al stiekum proeven hequote:Op zondag 17 juli 2005 21:35 schreef jpzegthallo het volgende:
Ze zeiden altijd dat je bier moest léren drinken, en daar kwam ik de eerste keer achter![]()
Ik vond het maar matig. Nu vind ik het lekker.
Beschrijf jullie leer-proces hier!![]()
Meestal helpt het wel bij het drinkgenot als je geniet van de effecten ernaquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:09 schreef Luiss het volgende:
Op me 14e , ik vond het verschrikkelijk vies maar ik deed het puur en alleen om dronken te worden . De keren dat ik het daarna dronk deed ik het ook puur en alleen om dronken te worden en ik vind het nog steeds verschrikkelijk vies trouwens , maar nu ben ik maar gekapt met alcohol.
Goedzo.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:20 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik vond bier eigenlijk altijd lekker
Nee, té ranzig. Écht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |